نمایشگاهی از آثار منتخب معمار معاصر ایران، «سید هادی میرمیران» در موزه هنرهای معاصر اصفهان برپا شد. در این نمایشگاه ۶۰عدد نقشه، اسکیس و ماکت از آثار این معمار فقید در چهار گالری این موزه به نمایش گذاشته شده است.

«مهندس سیدهادی میر میران» از استادان برجسته معماری ایران به شمار می‌رفت که در همایش‌های معماری داخلی و خارجی، عناوین متعددی برای طرح‌های خود دریافت نموده است.

از جمله ‌این‌ افتخارات می‌توان به جایزه نخست و مقام اول در مسابقه طراحی بدنه شرقی چهارباغ اصفهان، تقدیرنامه افتخار در مسابقه بین‌المللی برای طرح کتابخانه ملی شورای شهر کانسای کان ژاپن، رتبه اول طرح اتصال مجموعه حرم‌حضرت رضا(ع) به بافت اطراف، طرح برگزیده در مسابقه بین‌المللی طرح موزه تاریخ کالیفرنیا فرزنو، اشاره کرد.

میرمیران‌ از سال ۱۳۶۷تا زمان درگذشت نابهنگام‌اش (۱۳۸۵) مدیر عامل و مدیر طراحی یک شرکت مشاور شهرداری‌ها و وزارت مسکن و شهرسازی بود. وی همچنین مدرس دانشگاه معماری علم و صنعت، دانشکده‌های معماری دانشگاه آزاد اسلامی‌تهران، شیراز و همدان بود. سید هادی میرمیران در سال ۱۳۲۳در قزوین متولد شد. وی در سال ۱۳۴۷در رشته معماری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دانش آموخته شد.

وی در اردیبهشت ۱۳۸۵بر اثر عارضه سرطان درگذشت، اما آثار، فعالیت‌ها و بناهای بسیاری از خود به یادگار گذاشته است که نام او را همیشه زنده نگه می‌دارند.

در حاشیه برگزاری ‌این نمایشگاه، نشست‌های فنی ‌و تخصصی با حضور استادان دانشگاه و معماران برجسته به منظور پاسداشت مقام علمی‌میر میران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه تا اول تیرماه دایر است.