استاندار زنجان، از احداث ۲۵هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف این استان خبر داد و گفت: سهم استان زنجان از تبصره ۶ قانون بودجه امسال در بخش مسکن، دوهزار و ۷۰۰میلیارد ریال است که جهت احداث این تعداد واحد مسکونی در قالب تعاونی مهر اختصاص می‌یابد. به گزارش «ایلنا»، مهندس قوام نوذری، در جلسه‌ ستاد تامین مسکن استان زنجان، با بیان اینکه عده‌ای با ترفندهای مختلف از مسکن به عنوان کالای تجاری استفاده می‌کنند، افزود: فرصت‌طلبان که شرایطی را دربخش مسکن برای مردم ایجاد کرده و فکر می‌کنند که این شرایط مانند گذشته حفظ خواهد شد، بدانند دولت بر آن است تا مشکل مسکن را برطرف سازد.

نوذری، با عنوان این‌‏که هیچ مشکلی از بابت زمین و احداث مسکن در استان زنجان وجود ندارد، تاکید کرد: دستگاه‌‏های اجرایی استان موظف شده‌اند، زمین‌های تحت اختیار خود را به اداره‌کل ثبت اسناد استان اعلام کنند.

استاندار زنجان افزود: مخالفان طرح‌های اقتصادی دولت با برجسته کردن مسائلی همچون مسکن و اشتغال، در جهت منافع گروهی خود، گام برمی‌دارند. نوذری، اعلام کرد: در آینده‌ نزدیک جو کاذب حاکم بر بخش مسکن شکسته خواهد شد و مردم استان خبرهای خوبی را در این زمینه خواهند شنید. استاندار زنجان، با بیان اینکه پذیرفتنی نیست، مردم ایران مشکل مسکن داشته ‌باشند، تصریح کرد: تعاونی مسکن مهر به عنوان یک طرح ملی درجهت حل مشکل مسکن مردم گام برمی‌دارد. در ادامه عباس صفری، رییس سازمان مسکن و شهرسازی استان زنجان، نیز از ساخت دوهزار و ۶۸۹ واحد مسکونی اجاره‌ای در زنجان، ابهر، خرمدره، هیدج، صایین‌قلعه و گرماب خبرداد.

وی افزود: همچنین ۵۴۶ واحد مسکونی اجاره‌ای نیز با همکاری بخش‌های غیردولتی در زنجان، سجاس و صایین قلعه احداث می‌شود.