گروه مسکن- معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ تهران از «فراخوان شهروند آسمان هفتم»، خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی منطقه ۷ تهران، محسن پیرهادی گفت: ‌با توجه به اینکه ماه شعبان ماه پیامبر اعظم (ص) است، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ تهران اقدام به برگزاری «فراخوان شهروند آسمان هفتم» با موضوع شهروند نمونه از نگاه پیامبراعظم(ص) کرده است. وی با اشاره به تلاش این معاونت در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی به همراه نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و آشنایی شهروندان با حقوق و تکالیف شهروندی، افزود: تاکنون ۳۰هزار نسخه فراخوان در این رابطه در سطح شهر تهران به خصوص منطقه ۷ تهران توزیع شده است.

پیرهادی اظهار داشت: همه شهروندان می‌توانند با ارسال آثار خود در قالب شعر، مقاله، دست‌نوشته و یا نامه کوتاه با موضوعات آداب حسنه پیامبر(ص) مانند احترام به همسایه، پاکیزگی فردی و اجتماعی، گذشت و فداکاری، احترام به والدین و امانتداری در این فراخوان شرکت کنند.

وی ادامه داد: در مراسم اختتامیه‌، به آثار برتر جوایزی شامل کمک هزینه سفر حج، کمک هزینه‌ سفر سوریه، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و همچنین ۱۱۰ جایزه نفیس دیگر اهدا می‌شود.