سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: همچنین دو دستگاه نفتکش سیار عرضه نفت‌گاز به تجهیزات امدادی در پلدختر مورد بهره‌برداری و وضع توزیع سوخت این شهرستان در شرایط بهتری قرار گرفت. همچنین پیمان بهرامی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان پیش از این از سوخت‌رسانی بی‌وقفه به شهرستان‌های سیل‌زده استان لرستان خبر داده بود. وی با تاکید بر سوخت‌رسانی بی‌وقفه به خودروهای عادی در جایگاه و بالگردهای امداد و نجات در شهرستان‌های سیل‌زده استان لرستان گفته بود: دو جایگاه چاغروند و بابازید (بخش بنزین جایگاه) از سه جایگاه موجود در شهرستان پلدختر که به دلیل آب‌گرفتگی غیرفعال بودند، فعال شده است و بی‌وقفه به مردم و امدادگران سوخت‌رسانی می‌شود و گروه‌های مستقر در منطقه آماده هستند تا در صورت مساعد شدن شرایط عمومی، جایگاه سوم شهرستان پلدختر نیز در مدار بهره‌برداری قرار گیرد.

 مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از توزیع بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ حلب سوخت هوایی به‌منظور تامین سوخت مورد نیاز بالگردهای امداد و نجات در استان‌های سیل‌زده در فاصله روزهای یکم تا صبح روز پانزدهم فروردین‌ماه خبر داد. سیدمحمدرضا موسوی‌خواه اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۴۲۸ حلب سوخت JP۴ به بالگردهای سپاه و ارتش فعال در مناطق سیل‌زده استان گلستان تحویل شده و توزیع ۱۰۰ حلب ۲۰ لیتری سوخت هوایی به بالگردهای امداد و نجات در استان ایلام نیز انجام شده است. وی همچنین از توزیع ۱۲ هزار و ۷۸۰ لیتر سوخت هوایی ATK در مناطق سیل‌زده استان ایلام خبر داد.

 محمد رضا موسوی ‌خواه همچنین از توزیع ۷۰ هزار لیتر بنزین به حدود ۲ هزار و ۳۳۳ خودروی امدادی و قایق موتوری، ۳۱۳ هزار لیتر نفت‌گاز برای ۳ هزار و ۹۱۳ تراکتور و ماشین‌آلات راهداری، ۳۵ هزار لیتر نفت‌سفید و توزیع ۳۰۰ تن گاز مایع از طریق توزیع‌کنندگان گاز مایع در شهرستان‌های سیل‌زده استان گلستان خبر داد و افزود: تنها یک جایگاه عرضه بنزین در شهرستان آق قلا و دو جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) شهرداری و رهبر شهرستان آق‌قلا غیرفعال هستند.وی به توزیع بیش از ۳۸۵ هزار لیتر نفت‌سفید در مناطق سیل‌زده استان ایلام و توزیع بیش از ۲۶۲ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت‌سفید و ۱۷۷ هزار لیتر نفت‌گاز و بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ کپسول گاز مایع بوتان رایگان در شهرستان سیل‌زده پلدختر و روستاهای اطراف و ارائه ۷۴ هزار لیتر سوخت هوایی برای ۱۰۰ سورتی پرواز در استان لرستان  نیز اشاره کرد.