همایش ایمنی فرآیند (PSM) در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، این شرکت در راستای مسوولیت‌‌‌های اجتماعی و هم‌‌‌افزایی دانش در زمینه ایمنی فرآیند و مدیریت ریسک‌های عملیاتی، اولین «همایش ایمنی فرآیند (PSM) در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی» را با حضور مدیران ارشد صنعت نفت برگزار می‌کند.

این همایش با هدف جاری‌سازی سیستم مدیریت ایمنی فرآیند درصنعت نفت، گاز و پتروشیمی و بهبود مستمر این فرآیند در سازمان‌ها، ایمنی فرآیند و تولید مستمر با تضمین سودآوری درصنایع نفت، گاز و پتروشیمی اجرا می‌شود.

ایمنی فرآیند و صیانت از سرمایه‌‌‌های سازمان، ایمنی فرآیند و مدیریت یکپارچه تجهیزات، ایمنی فرآیند و پیشگیری از حوادث فرآیندی و ایمنی فرآیند و تحول دیجیتال از دیگر محورهای این همایش خواهد بود. شرکت‌کنندگان در این همایش ضمن ارائه جدیدترین دستاوردها و توانایی‌‌‌های خود در زمینه ایمنی فرآیند، تجارب خود را به اشتراک خواهند گذاشت و ضمن معرفی اجزای سیستم مدیریت ایمنی در صنایع فرآیندی و شناسایی نیازمندی‌‌‌های ممیزی، استقرار و پایش سیستم مدیریت ایمنی فرآیند با یکدیگر تبادل اندیشه و تجربه خواهند داشت. حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه‌‌‌ها و پژوهشگاه‌‌‌های معتبر کشور و ارائه دستاوردهای پژوهشی به دلیل ضرورت همکاری حداکثری صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با بدنه دانش‌‌‌بنیان کشور از دیگر بخش‌‌‌های مهم این همایش خواهد بود.