معرفی انواع لاستیک ایران تایر و بررسی قیمت آن

همانطور که میدانید شرکت های زیادی در کشور ما وجود دارند که در زمینه تولید لاستیک فعالیت میکنند و لاستیک های بسیار با  کیفیتی را نیز در ابعاد و مدل های گوناگون تولید و به بازار مصرف معرفی کرده اند که در این بین باید به لاستیک ایران تایر یکی از برندهای معتبر لاستیک اشاره نمود که سابقه فعالیت آن به سالها پیش یعنی سال ۱۳۴۴ باز میگردد. این شرکت از سال ۱۳۴۴ کار خود را آغاز و لاستیک هایی در سطح و اندازه لاستیک های معتبر جهانی را تولید و روانه بازار کرده است.

این شرکت همپا با تکنولوژی های روز دنیا برای تولید لاستیک گام برداشته است و جدیدترین فن آوری را برای تولید محصولاتی با کیفیت و استاندارد به خدمت گرفته که نتیجه آن نیز جلب رضایت مشتریان بوده است و تمامی مصرف کنندگان این برند لاستیک با  توجه به کیفیت بسیار مطلوب این لاستیک ها تمایل زیادی به خرید مجدد لاستیک های با برند ایران تایر از خود نشان داده اند.

قیمت محصولات ایران تایر

زمانی که مشتری و مالک خودرو برای خرید لاستیک به یک فروشگاه مراجعه میکند بیش از هر چیز در کنار کیفیت به قیمت لاستیک توجه زیادی از خود نشان میدهد و تمایل دارد تا لاستیک هایی را تهیه کند که از قیمت به مراتب مناسبی برخوردار هستند و میتوانند هزینه ها را برای نگهداری از خودرو تا حد زیادی بکاهند. یکی از ویژگی های محصولات ایران تایر در قیمت مناسب این لاستیک ها میباشد و میتوانید با صرف هزینه ای بسیار مناسب لاستیکی به مراتب با کیفیت و ایده آل و همچنین با قیمت بسیار مناسب را خریداری کنید.

قیمت محصولات ایران تایر به دلیل اینکه این شرکت در داخل کشور فعالیت میکند و هزینه ای بابت واردات  پرداخت نمیشود بسیار مناسب و ایده آل است و با توجه به چنین محصولات با کیفیتی که در شرکت ایران تایر تولید میشوند و قیمت مناسبی را نیز بخود اختصاص داده اند دیگر خریدار نیازی به پرداخت هزیه بالاتر و خرید لاستیک های خارجی نخواهد داشت.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ

بهره مندی از نیروی کار متخصص از نقاط قوت شرکت ایران تایر

شرکت ایران تایر برای اینکه بتواند محصولاتی با کیفیت و مشابه با لاستیک های خارجی را تولید و روانه بازار کند سعی نموده تا نیروی کار متخصص و ماهر را گرد آوری کند که این موضوع نیز باعث شده تا لاستیک هایی با استاندارد های جهانی تولید و رضایت خریداران و مصرف کنندگان این برند لاستیک نیز جلب شود.

تولید لاستیک هایی استاندارد و مشابه با نمونه های خارجی در شرکت ایران تایر باعث شده تا نه تنها مصرف کننده های خرد و کوچک به این برند لاستیک علاقه زیادی نشان دهند بلکه مصرف کنندگان عمده و بزرگ لاستیک نیز مانند خودروسازی ها تمایل زیادی به استفاده از لاستیک های تولید شده در این شرکت بر روی محصولات و خودروهای خود داشته باشند و امروزه دو غول خودروسازی کشور یعنی سایپا و ایران خودرو مدل های زیادی از این برند لاستیک را برای محصولات و تولیدات خود استفاده کرده اند. نیروی متخصص و کار امد این شرکت که به دانش روز دنیا برای طراخی و تولید لاستیک مسلط هستند محصولاتی را تولید و عرضه میکنند که بخوبی میتوانند جایگزینی برای لاستیک های خارجی موجود در بازار باشند.

خرید محصولات ایران تایر به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن

تایر هایی که در خارج از کشور تولید میشوند و از نوع وارداتی هستند بنا به شرایط ممکن است واردات آنها با محدودیت مواجه شده و یا شرکت تولید کننده لاستیک تمایلی به عرضه لاستیک نداشته باشد که با این وجود در برخی از بازه های زمانی شاهد کمبود لاستیک های خارجی در کشور هستیم. اما محصولات ایران تایر را میتوانید با آسانی و از فروشگاه های سراسر کشور خریداری نمایید و بیشتر فروشگاه های عرضه لاستیک در تمامی طول سال لاستیک های ایران تایر را به فروش میرسانند و این نشان دهنده پیشتیبانی بسیار خوب شرکت از محصلات خود میباشد و  همچنین به دلیل تولید داخل بودن این لاستیک ها نیازی به واردات آنها وجود ندارد و به راحتی برای خرید در دسترس هستند. شما هر زمان که اراده کنید میتوانید از نزدیک ترین فروشگاه محصولات ایران تایر را تهیه و خریداری کنید که این موضوع میتواند مدت زمان خرید شما برای تهیه لاستیک را تا حد زیادی کوتاه کند.

یوزپلنگ

محصولات ایران تایر محبوب در سطح جهانی

لاستیک های ایران تایر همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید و عرضه میشوند که این موضوع باعث شده تا نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از مرزها و در دیگر کشور ها نیز محبوبیت زیادی پیدا کنند و برخی از کشور ها بخصوص کشورهای همسایه علاقه زیادی به خرید لاستیک های تولید شده در شرکت ایران تایر از خود نشان داده اند که این موضوع خود نشان دهنده اعتبار بالای برند ایران تایر در دیگر کشورها میباشد.

دستگاه های مدرن و روز دنیا، متریال ها و مواد اولیه مرغوب و همچنین نیروی متخصص و کار آزموده همگی دست به دست هم داده اند تا محصولات شرکت ایران تایر بتوانند در داخل و دیگر کشور به یکی از محبوب ترین لاستیک ها تبدیل شوند. البته یکی دیگر از دلایل محبوبیت این لاستیک ها را باید قیمت مناسب آنها در مقایسه با دیگر لاستیک های موجود بخصوص لاستیک های خارجی را نام برد. شما میتوانید خرید و فروش لاستیک ایران تایر را با قیمتی به مراتب پایین تر از لاستیک های خارجی و برخی لاستیک های تولید  داخل خریداری نمایید و هزینه های خود را نیز کاهش دهید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.