تشک بادی از کجا بخرم؟

تشک بادی

همواره خیلی از افراد وجود دارند که می خواهند محصولی را در اختیار داشته باشند که در هر فضا و مکان در بهترین حالت ممکن بتوانند به استراحت پرداخته و از ایجاد یک بستر مناسب برای خواب و دراز کشیدن لذت ببرند. در همین رابطه نیز همیشه گزینه های متعددی به افراد پیشنهاد می شود که یکی از این موارد استفاده از تشک بادی می باشد.

شاید این نکته بسیار حائز اهمیت باشد که این محصولات این قابلیت را دارند که در هر زمان در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی شده و بتوانید به راحتی بر روی آن به استراحت بپردازید. در واقع راه اندازی آسان در کنار موارد و ویژگی های مهم دیگری که در این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت باعث شده تا این محصولات یک پیشنهاد خوب برای شما به شمار روند.

طراحی و ساختار تشک های بادی

اگر بخواهیم در وهله اول به بحث طراحی، نوع ساختار و حتی ظرفیت های این محصولات اشاره کنیم باید عنوان کنیم که این تشک های بادی معمولا ساختاری مستطیلی را در اختیار شما قرار می دهند. این ساختار به گونه ای طراحی و تولید شده است که شما قادر خواهید بود به ساده ترین شکل ممکن بر روی این تشک ها دراز کشیده و خوابی راحت و آسوده را تجربه کنید.

تشک بادی1

هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که معمولا تشک های بادی دارای دو ظرفیت یک نفره و دو نفره هستند که این عامل سبب شده تا شما اگر قصد دارید یک محصول را برای استفاده شخصی خود خریداری کرده و یا یک محصول دو نفره را سفارش دهید بتوانید به راحتی این محصولات را به عنوان یک پیشنهاد ایده آل در نظر بگیرید.

در رابطه با ساختار علاوه بر نکته عنوان شده در بخش قبلی باید به این مسئله هم اشاره کنیم که معمولا شرکت های تولید کننده تشک های بادی سعی می کنند تا با لبه های گرد و همین طور جذاب این محصولات را تولید و روانه بازار کنند که قطعا نکته ای مهم خواهد بود. هم چنین شما در این دسته از محصولات یک سری ساختار خاص را هم می توانید مشاهده کنید که شاید این موارد باعث جذاب تر شدن خرید شما شود.

در واقع یک سری از تشک های بادی در بازار موجود است که با الگو و ساختار گرد و یا حتی بیضی شکل طراحی و تولید شده اند. این نکات نیز باعث شده تا دست شما در هنگام خرید از نظر نوع ساختار و زیبایی باز باشد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بدنه های این محصولات نیز دارای رنگ های متنوعی می باشد.

در واقع رنگ بندی این محصولات نیز به گونه ای است که شما می توانید به راحتی و با خیال راحت محصولی را انتخاب کنید. شاید رایج ترین رنگ در بین این تشک ها دو رنگ سیاه و سفید باشد اما شما به جز این دو رنگ قطعا تنوع رنگی زیادی را در بین انواع تشک های بادی شاهد خواهید بود که از مزایای مهم این محصولات به شمار می رود. هم چنین بهره مندی از یک سری مزایای مهم دیگر هم در بین این تشک های بادی که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت باعث شده تا این محصولات یک پیشنهاد ایده آل برای استراحت شما به شمار روند.

بهره مندی از رویه طبی

همان طور که می دانید خیلی از افراد برای استراحت بر روی تشک های قدیمی مشکل دارند و نمی توانند بنا به دلایل مختلفی از این تشک ها استفاده کنند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این تشک ها به گونه ای طراحی و تولید شده اند که با ساختاری طبی و با بهره مندی از یک رویه مناسب و نرم و راحت قادر خواهند بود که به بهترین شکل ممکن شرایط برای استراحت شما را فراهم کنند.

در همین راستا نیز اگر دقت کنید در اکثر تشک های بادی می توانید ببینید که رویه اصلی این محصولات به صورت مشبک ، مواج و یا فرو رفته و موازی طراحی و تولید شده است. این موارد دقیقا به گونه ای است که شما قادر خواهید بود تا یک محصول فوق العاده را که قطعا کالایی طبی به شمار می رود به بهترین شکل ممکن در اختیار بگیرید.

هم چنین این طراحی و ساختار چند مزیت مهم دیگر را هم در اختیار شما قرار می دهد. در واقع شما پس از خوابیدن بر روی این تشک های بادی و با توجه به نوع رویه این محصولات می توانید مشاهده کنید که جریان هوا به بهترین شکل ممکن در زیر بدن شما برقرار است و همین امر نیز باعث می شود تا از تعریق شما جلوگیری شده و به بهترین شکل ممکن بتوانید بر روی این تشک ها به استراحت بپردازید.

هم چنین وجود این رویه باعث شده تا شما با یک سطح یکنواخت مواجه نشوید و همین عامل قطعا از دیگر خصوصیات مثبت این محصولات به شمار خواهد رفت. در کنار این مورد باید به کامفورت بودن اکثر تشک ها نیز اشاره کنیم که باعث شده تا محصول با خوابیدن و فشار وارد شدن بر روی آن نرم تر شده و باعث شود تا شما انعطاف پذیری خوبی را هم مشاهده نمایید که قطعا از مزایای مهم این محصولات به شمار خواهد رفت.

بهره مندی از بالش بادی

اکثر تشک های بادی با توجه به طراحی که دارند به گونه ای شکل گرفته اند که شما می توانید به راحتی در بخش بالایی این محصول بالش بادی را هم مشاهده کنید. در واقع این بالش بادی به گونه ای طراحی شده است که فضای بالایی این محصول را به بهترین شکل ممکن پوشش داده است به این صورت که شما می توانید پس از راه اندازی کامل این تشک و با باد کردن این بالش بادی به راحتی و بدون نیاز به تهیه بالش به صورت جداگانه، سر و گردن خود را هم بر روی این بالش گذاشته و خوابی راحت را تجربه کنید. البته این مزیت ممکن است بر روی خیلی از تشک های بادی موجود نباشد اما محصولات استانداردی هم طراحی و تولید شده اند که با قرار دادن این بالش بر روی تشک های خود سعی کرده اند شرایط برای استراحت را ساده و آسان کنند.

هم چنین شما می توانید بر روی یک سری از مدل ها این بالش بادی را هم به صورت جداگانه مشاهده کنید. در واقع یک سری از تشک های بادی ، بالش بادی را به صورت جداگانه و با ابعادی مناسب در کنار بسته بندی محصول خود قرار داده اند. شما در هر زمان که نیاز به استفاده از این بالش های بادی داشته باشید می توانید به سادگی محصول را از داخل بسته بندی خارج نموده و با باد کردن این بالش اقدام به استفاده از آن کنید.

بهره مندی از پمپ باد

تشک های بادی بر خلاف تخت خواب های بادی معمولا دارای پمپ باد برقی سر خود نیستند. در واقع شما برای راه اندازی این محصولات نیاز به یک عدد پمپ به صورت مجزا خواهید داشت. حال باید به این نکته دقت کنید که این پمپ باد می تواند از ابتدا در داخل بسته بندی محصول شما قرار داشته باشد. در واقع یک سری از مدل های تشک های بادی وجود دارد که در داخل بسته بندی این محصولات پمپ باد موجود خواهد بود.

این عامل باعث شده تا شما نیاز به تهیه و خرید این پمپ به صورت جداگانه نداشته باشید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که وجود این پمپ باد ها نیز خود به دو دسته اصلی پمپ باد دستی و پمپ باد برقی تقسیم می شود. البته در بعضی از تشک های مخصوص کمپینگ شما می توانید پمپ باد فندکی و یا شارژی را هم مشاهده کنید که از مزایای محصول مد نظر شما به شمار خواهد رفت.

تشک

سادگی در راه اندازی

یکی دیگر از مسئله های مهمی که باید به آن اشاره کنیم بحث سادگی در راه اندازی یک محصول و خصوصا یک تشک بادی می باشد. در واقع شما باید به این مسئله دقت کنید که اگر قصد دارید تا یک تشک بادی را راه اندازی کنید نیاز خواهید داشت تا در ابتدای کار شرایط مورد نیاز برای انجام این کار را فراهم کنید. در واقع باید سعی کنید تا در ابتدا این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و سپس به دنبال دریچه باد موجود بر روی این تشک ها بگردید.

با پیدا کردن این دریچه و هم چنین با فراهم کردن پمپ باد مورد نیاز برای باد کردن محصول مورد نظر خود ، حال می توانید در سریع ترین زمان ممکن این تشک های بادی را باد کرده و از آن ها استفاده نمایید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که در حین باد کردن این محصولات شما می بایست سعی کنید تا یک سری اصول را هم رعایت کنید. در واقع باید این محصولات را به اندازه باد کرده و از حد صحیح این محصولات نیز اطمینان حاصل نمایید. در گام آخر نیز با بستن این دریچه باد از خارج شدن باد از داخل این تشک ها جلوگیری کرده و سپس از محصول مورد نظر خود استفاده کنید.

مراقبت از تشک بادی

معمولا مراقبت از این محصولات نیز کاری ساده و آسان خواهد بود. در واقع یک سری اصول ابتدایی در حفظ و نگهداری این محصولات باعث می شود تا بدون هیچ گونه مشکلی بتوانید از این تشک ها استفاده کنید. در همین راستا باید عنوان کنیم که از ضربه زدن به این محصولات ، نزدیک کردن و وارد کردن اشیا نوک تیز و همین طور قرار دادن هر گونه وسیله سنگین وزن بر روی این تشک ها میبایست جلوگیری کنید. هم چنین باید به این مسئله هم دقت کنید که تحمل وزن این محصولات نکته ای مهم است که باید د هنگام خرید حتما به آن دقت کنید.

قیمت تشک بادی

در مورد قیمت این محصولات نیز سوالات متعددی پرسیده شده است. خیلی از افراد این دغدغه را دارند که یک تشک بادی معمولا دارای چه قیمتی است و چه فاکتور هایی باعث می شود تا قیمت این محصولات افزایش یابد؟ در همین خصوص باید عنوان کنیم که معمولا یک تشک بادی قیمتی بین 300 هزار تومان تا یک میلیون تومان را داراست. این قیمت میانگین قیمتی این محصولات است و با توجه به وارداتی بودن این محصولات و نوسانات قیمت ارز ممکن است که این قیمت ها بالاتر و یا پایین تر باشد. در حالت کلی اما شما باید برای خرید این محصولات همین مقدار مبلغ را کنار بگذارید تا بتوانید بسته به نیاز های خود خرید یک تشک بادی را انجام دهید.

حال باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این قیمت دارای فاکتور های مختلفی است که در تفاوت و اختلاف آن ها اثرگذار خواهد بود. در واقع وجود مزایایی نظیر بهره مندی از ارتفاع بلند ، جنس و کیفیت بدنه ، نوع ساختار ، ظرفیت ، بهره مندی از مزایایی نظیر پمپ باد و ساک حمل و هم چنین پرتابل بودن و .... باعث می شود تا این اختلاف قیمت بین محصولات پدیدار شود.

اینتکس

تشک بادی از کجا بخرم؟

با توجه به مواردی که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم حال سوال اصلی این است که یک تشک بادی را با قیمت ارزان و کیفیت عالی از کجا می توان خریداری کرد؟ این مورد سوالی است که قطعا ذهن خیلی از افراد را درگیر خود کرده است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که شما اگر قصد خرید یک تشک بادی را دارید پیش از هر چیز نیاز های خود را یادداشت نمایید.

پس از آن می توانید با مراجعه به فروشگاه مرکزی محصولات اینتکس چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی تنوع بالای تشک های بادی را مشاهده نموده و با انجام مقایسه بین این محصولات سعی کنید تا محصولی متناسب با نیاز های خود را خریداری کنید. این عامل باعث می شود تا شما بدون دغدغه و در سریع ترین زمان ممکن از طریق فروشگاه اینتکس تهران محصولی ایده آل و در عین حال ارزان قیمت را خریداری نموده و از داشتن آن لذت ببرید.

هم چین این محصولات همگی با خدمات پس از فروش به دست شما خواهد رسید که پس از سفارش درب منزل محصول را دریافت خواهید کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.