چطور ارزان ترین بلیط هواپیما خارجی را بخریم؟

با توجه به اهمیت بسیار زیاد هزینه های سفر و همچنین رعایت قوانین، سایت خرید بلیط هواپیما رسپینا۲۴ در ادامه چند نکته مهم درباره خرید بلیط هواپیما خارجی را بیان خواهد نمود.

خرید بلیط چارتر خارجی

در اغلب مواقع زمانی که صحبت از بلیط های ارزان قیمت هواپیما می باشد، ناخودآگاه بلیط های چارتر به ذهن می آیند که تا حد زیادی این تصور درست است. البته بسیاری از افراد از ارائه پروازهای چارتری برای سفرهای خارجی اطلاع نداشته و تصور میشود که این بلیط ها تنها برای سفرهای هوایی داخلی در دسترس می باشند. لازم به ذکر است که در مسیرهای مختلفی از قبیل استانبول، دبی، بانوک، پکن، تفلیس، باکو، ایروان و مسکو در طول سال پروازهای چارتری توسط ایرلاین های مختلف از کشورمان ارائه می گردد.

نکته بسیار مهم در خرید بلیط چارتر برای مسیرهای خارجی، شرایط استرداد آنها و همچنین تفاوت قیمت های موجود در بلیط کودکان و بزرگسالان می باشد که باید به آن توجه شود. با توجه به اینکه اغلب پروازهای چارتری غیر قابل استرداد بوده و قیمت بلیط ها نسبت به پروازهای داخلی گران تر است، لذا تغییر در برنامه سفر می تواند خسارت مالی زیادی را به همراه داشته باشد. همچنین لازم به ذکر است که قیمت بلیط کودکان برخلاف بلیط های سیستمی در پروازهای چارتری، قیمت برابر با بلیط بزرگسالان داشته و خرید آنها برای سفرهای خانوادگی گزینه مناسبی نخواهد بود.

رسپینا-گردشگری

دقت در زمان خرید بلیط هواپیما خارجی

با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین فستیوال ها و رویدادهای تجاری و تفریحی و هنری که در طول سال در کشورهای مختلف برگزار می گردد، نرخ بلیط هواپیما در طول سال با تغییر زیادی مواجه میشود. به عنوان مثال، تقریبا در تمام مسیرها قیمت بلیط هواپیما خارجی برای تعطیلات کریسمس با رشد زیادی مواجه می گردد.

پس از تعطیلات کریسمس می توان این بلیط ها را با قیمت بسیار ارزان خریداری نمود. به عنوان مثال، سفر به استانبول و سایر شهرهای ترکیه در تعطیلات نوروز و کریسمس با استقبال زیادی از سمت مردم کشورمان مواجه میشود. به همین دلیل قیمت بلیط در این بازه زمانی افزیش پیدا می کند و در مقابل پس از تعطیلات کریسمس و روزهای سرد زمستان با قیمت های بسیار ارزان می توان بلیط را به مقصد استانبول خریداری نمود.

دقت به مسیر پروازهای خارجی

برخلاف پروازهای داخلی، برای سفر به کشورهای خارجی ممکن است مسیرهای متفاوتی برای رسیدن به مقصد توسط ایرلاین های مختلف ارائه شود. به عنوان مثال برای سفر از تهران به استانبول با ایرلاین ترکیش، مسیر به صورت مستقیم و در یک پرواز بدون توقف طی میشود. در مقابل، در صورتیکه از پروازهای سایر ایرلاین ها از قبیل قطر ایرویرز استفاده شود، ابتدا در دوحه قطر توقف خواهید داشت و ادامه مسیر به ترکیه طی خواهد شد.

با توجه به افزایش مسیر و مدت زمان پرواز نرخ نهایی بلیط با رشد بسیار زیادی مواجه می گردد. لذا پیشنهاد می کنیم حتما به مسیر پروازی که هر یک از ایرلاین ها برای رسیدن به مقصد نهایی طی می کنند توجه داشته باشید، چون تاثیر بسیار زیادی بر قیمت بلیط خواهد داشت.

مقایسه قیمت بلیط هواپیما خارجی ایرلاین های مختلف

پروازهای خارجی از شهرهای مختلف کشورمان توسط ایرلاین های داخلی و خارجی ارائه میشود که هر یک از نظر نوع هواپیما و کلاس پروازی آنها با هم کاملا متفاوت هستند. به طوریکه برخی از ایرلاین ها بسیار لوکس بوده و قیمت بلیط در آنها تفاوت بالایی با سایرین دارد. به همین دلیل بهتر است حتما نرخ بلیط ها را در ایرلاین های مختلف با هم مقایسه کنید.

البته توجه داشته باشید که در هر ایرلاین نیز قیمت بلیط در صندلی های مختلف با هم متفاوت می باشند. به عبارت دیگر، قیمت بلیط در کلاس های اکونومی به دلیل نوع صندلی و نحوه پذیرایی و منوی غذایی ارزان تر از پروازهای فرست کلاس می باشد. این مسئله نه تنها در ایرلاین های داخلی، بلکه در تمام شرکت های هواپیمایی خارجی نیز وجود دارد.

رسپینا-بلیط هواپیما

قوانین و محدودیت های ایرلاین ها را بررسی کنید

هر یک از ایرلاین ها علاوه بر قوانینی که برای استرداد بلیط های خود ارائه می دهند، از نظر میزان بار مجاز در هر کلاس پروازی، شرایط حمل حیوان خانگی و محدودیت ها در حمل دارو و همراه داشتن برخی مجوزها برای مسافرانی که با بیمری خاصی مواجه هستند نیز با هم متفاوت می باشند. متاسفانه عدم توجه به موارد مشکلات زیادی را برای مسافران بوجود می آورد و به همین خاطر لازم است تمام قوانین و محدودیت های اعمال شده توسط ایرلاین مربوطه را مطالعه نمایید. به عنوان مثال، حمل داروهای مسکن از قبیل استامینوفن در پروازهای امارات متحده عربی یک جرم بوده و به عنوان حمل مواد مخدر محسوب می گردد.

خرید بلیط هواپیما خارجی از رسپینا24

خرید بلیط هواپیما از سایت های معتبر و شناخته شده نه تنها در پروازهای داخلی، بلکه در خارجی نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. با خرید بلیط از این مراجع شرایطی فراهم می شود تا هر گونه تغییر در برنامه پرواز در کمترین زمان به اطلاع شما رسانده شود. علاوه براین، سایت های جامع از قبیل رسپینا24 پروازهای ایرلاین های بیشتری را پوشش داده و فرصت برای مقایسه نرخ ها و خرید بلیط ارزان هواپیما فراهم خواهد شد.

با خرید بلیط هواپیما خارجی از رسپینا24 نه تنها از پشتیبانی 24 ساعته بهره مند خواهید شد، بلکه می توان بلیط پرواز را به صورت رفت و برگشت با امکان ثبت درخواست استرداد آنلاین خریداری نمود. همچنین لازم به ذکر است که پروازهای این سامانه شامل چارتری و سیستمی و لحظه آخری بوده و هر آنچه که برای شروع سفری ارزان شده لازم است در اختیارتان قرار خواهد گرفت. به منظور فراهم شدن رضایت کامل مسافران و برنامه ریزی بهتر برای سفر، امکان رزرو هتل داخلی و خارجی و تورهای داخلی و خارجی و بلیط قطار داخلی و خارجی و بیمه مسافرتی نیز به صورت کاملا آنلاین در سایت و اپلیکیشن رسپینا24 فراهم شده است.

با رسپینا24 روی زمین نمی مانید...

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.