هفت روش تبلیغاتی مدرن و درخشان برای مشاغل مختلف

 تلفن ها و اینترنت خودشان به تنهایی تعداد زیادی راه را در اختیار شما قرار می دهند. اکثر آژانس های تبلیغاتی در تلاش هستند تا با استفاده از این روش های مدرن، به موفقیت برسند. بدون تردید افزودن برخی از روش های تبلیغاتی مدرن به کار خود، می تواند بازدهی هنگفتی برایتان به همراه داشته باشد؛ البته به شرط آن که به درستی انجام شود.

در مطلب زیر، نام برخی از این روش های مدرنی که می توانند برای شما مفید باشند، ذکر شده است. 

۱. تبلیغات بر روی بنر سایت ها 

هنگامی که از اینترنت استفاده می کنید، به طور خود به خود متوجه تبلیغات ایجاد شده در آنجا نیز می شوید. این تبلیغات در ابتدا، روش های ساده ای محسوب می شدند اما هم اکنون گسترش یافته و بسیار موثرتر از قبل، عمل می کنند. 

۲. تبلیغات در شبکه های اجتماعی 

یک روش تازه افزوده شده به دنیای تبلیغات، تبلیغات رسانه ای است. حتی اگر از زمان ابداع شدن این روش، مدت زیادی نگذشته باشد، باز هم نمی توان سلطه آن را بر بازار تبلیغات انکار کرد. این امر، در مرحله اول به دلیل افزایش استفاده مردم از دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند است. طبق گفته های مدیرعامل یکی از شرکت های تبلیغاتی بزرگ، تبلیغات رسانه ای اگر به درستی اجرا شود، این قابلیت را پیدا می کند تا تاثیر قدرتمندی داشته باشد و به سرعت محبوب شود. شیوه های کنونی این نوع از تبلیغات شامل استفاده از رسانه های اجتماعی مانند: اینستاگرام، فیسبوک، اسنپ چت و توئیتر است. 

۳. تبلیغات با استفاده از رسانه ها

این شکل از تبلیغات از حدود ۲۰ سال گذشته بسیار مشهود شده است. در این نوع تبلیغ، فروشنده با استفاده از رسانه هایی مانند رادیو و تلویزیون از مشتری دعوت می کند تا به طریقی با او تعامل داشته باشد. زمان بندی، خلاقیت و نوآوری در این روش اهمیت زیادی دارند. این تبلیغات نسبت به روش های دیگر بسیار هزینه بر هستند. 

۴. تبلیغات انتشاری

زمانی تبلیغات انتشاری به عنوان یکی از محرک های بزرگ در فروشندگی محسوب می شد؛ اما با ظهور تبلیغات دیجیتالی، این روش جایگاه خود را از دست داد؛ با این حال، این راه هنوز هم نقش مهمی در فروش محصولات ایفا می کند. در واقع اگر این روش در کنار روش های دیجیتالی قرار بگیرد، در تبلیغات و بازاریابی معجزه می کند. 

تبلیغات انتشاری به دو بخش تقسیم می شوند:

تبلیغات دوره ای: این روش، نوعی از تبلیغات است که در روزنامه ها، مجلات و یا هر چیز دیگری که تولید آن ها در فواصل معینی صورت می گیرد، چاپ می شود. 

بروشورها و تراکت های تبلیغاتی: در صورتی که می خواهید به مخاطبین خود اطلاعات بیشتری نسبت به تبلیغات روزنامه ای ارائه دهید، این روش برای شما مناسب تر تلقی می شود. 

5. استفاده از بنرهای تبلیغاتی 

انجام تبلیغات بر روی بنرهای تبلیغاتی، به خصوص بنرهایی که در خیابان ها و اتوبان های شلوغ تر نصب شده اند، راهی است که برندهای زیادی از آن بهره می برند. با اینکه هزینه این نوع از تبلیغات بالا است، اما شما می توانید از موثر بودن این روش، مطمئن باشید. 

6. تبلیغات ارسالی

در این دسته از تبلیغات، پیام هایی از طرق مختلف به مخاطبان ارسال می شود و به آن ها درباره محصولات و خدمات مورد نظر، توضیح داده می شود. یکی از این راه های تبلیغاتی، ارسال پیامک انبوه با استفاده از پنل پیامکی است. از آن جایی که قیمت پنل پیامک نسبت به سایر روش ها مقرون به صرفه تر است و قابلیت ارسال پیامک هدفمند به چندین مخاطب به طور هم زمان را دارد، یکی از بهترین روش ها محسوب می شود. 

7. بازاریابی محتوا 

با تولید مطالبی متناسب و همسو با محصولات و خدماتی که ارائه می دهید، می توانید اطلاعاتی مفید درباره خودتان و مزایای کارتان ارائه داده و مخاطبانتان را به خرید محصولات، مشتاق تر کنید. طبق آمار، حدود 86 درصد از کسب و کارهای پیشرفته جهان، از این روش بازاریابی بهره می برند. 

درباره شرکت مدیانا اس ام اس

شرکت مدیانا یک شرکت تخصصی ارائه دهنده خدمات پیامکی است که انواع سرویس ها از جمله ارسال پیامک به صورت انبوه، ارسال پیام های صوتی، منشی تلفنی و ... را در اختیار کاربران قرار می دهد؛ از جمله ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه می توان به ضمانت عودت وجه و پشتیبانی 24 ساعته آن اشاره کرد. از این رو شما می توانید با اطمینان کامل این سرویس دهنده را انتخاب کنید و در صورت عدم رضایت از نتیجه تا 30 روز پس از فعال سازی پنل خود، هزینه را پس بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.