معرفی استخر هتل های لوکس  در کیش و مشهد

در نتیجه در اقصی نقاط کشور ساخت و طراحی هتل با امکانات و تجهیزات متفاوت مانند تجهیزات استخر، تجهیزات ورزشی، تجهیزات رستوران و کافی شاپ برای مسافران روز به روز بیشتر می شود. از قطب های گردشگری کشورمان می توان شهر زیارتی مشهد و جزیره زیبای کیش را نام برد. 

یکی از مدرنترین امکاناتی که هتل ها ارائه می دهند، وجود مجموعه های آبی در هتل ها است. امکانات مجموعه های آب شامل استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، بدن سازی، آب درمانی، حوضچه آب سرد، حوضچه نمک و ... اشاره کرد. استفاده از بهترین تجهیزات استخر در ساخت و طراحی استخرها، سبب می شود تا استخرها بهترین کیفیت آب را داشته و همواره آبی سالم و ایمن و شفاف داشته باشیم تا سلامت شناگران نیز حفظ شود.

هتل های کیش در کرونا به دلیل گردشگری و توریستی (Tourist) بودن این جزیره جز بهترین ها محسوب می‌شوند. هتل های ۵ ستاره زیادی در کیش ساخته شده است. هتل دریایی ترنج، هتل داریوش، هتل پانوراما، هتل ویدا و.... جزء هتل های پرطرفدارهستند. هتل ها ضمن بهره مندی از بهترین برنامه‌ها و تدابیر بهداشتی در نوروز ۱۴۰۰ خواهند توانست بیشترین دغدغه های گردشگران را نسبت به کرونا ویروس برطرف کنند.  

در ادامه به معرفی تعدادی از هتل های لوکس در جزیره کیش و شهر مقدس مشهد می پردازیم و امکانات آنها را بررسی می کنیم.

هتل های استخردار جزیره کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش

هتل ۵ ستاره داریوش کیش، با الهام از معماری ایران باستان و تخت جمشید، در شمال شرق جزیره، خود همانند یک جاذبه توریستی می باشد. هتل داریوش از مدرنترین و مجهزترین، هتل ها می باشد. چشم انداز زیبای هتل، مشاهده سواحل زیبای خلیج فارس، دسترسی به مکانهای تفریحی دیگر، از مزایای این هتل می باشد. مجموعه آبی، دریاچه اختصاصی و زمین های ورزشی، تنها بخشی از امکانات آن است.

این هتل 5 ستاره لوکس دارای سونا و جکوزی و استخر رو باز برای استفاده خانم ها و آقایان می باشد تا بتوانند بدون نگرانی از آفتاب سوختگی ویتامین D جذب کنند. استخر آقایان مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس است تا در زمان شنا بتوانند از آب های نیلی لذت ببرند. استفاده از بهترین نوع تجهیزات استخر مانند فیلتر استخر، پمپ استخر، کلرزن استخر، سیستم گرمایشی استخر و سایر لوازم و تجهیزات جانبی استخر سبب می شود تا آبی شفاف و زلال و سالم برای شنا همواره در دسترس باشد.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش، شاید منحصر به فردترین و زیباترین هتل در نوع خود در خاورمیانه می باشد. این هتل دارای دو مجموعه یکی در دریا و دیگری در خشکی می باشد. که در مجموع دارای ۱۳۰ ویلا در متراژ ۴۰ تا ۶۰ متر می باشد. شما با قرار گرفتن در اتاق های خود می توانید حرکت آبزیان را نیز در کنار آب ملاحظه نمایید. این هتل در شمال غربی جزیره کیش قرار دارد. 

در کنار این ویژگی منحصر به فرد، مجموعه آبی هتل ترنج کیش یکی از مهم ترین مکانهایی است  که در این هتل وجود دارد. استخری با آب زلال و عمقی متعادل می تواند گزینه مناسبی برای شنا باشد. استفاده از سونا و جکوزی مجموعه نیز می تواند برای مسافران لذت بخش باشد. تجهیزات استخری استفاده شده در مجموعه سبب می شود تا شناگران احسان امنیت و سلامت کامل داشته باشند. استفاده از سونا به دلیل وجود فوایدی از جمله افزایش انعطاف پذیری مفاصل، تمدد اعصاب، بهبود جریان خون، تقویت سیستم قلبی، پاکسازی سطح پوست و ... مورد توجه افراد بسیاری می باشد.

هتل مارینا کیش

هتل مارینا کیش در سال ۱۳۹۰ تاسیس شده است. این هتل در بین هتل های جزیره کیش، بیشترین فضای سبز را دارد و دارای ۷۵۰ متر ساحل اختصاصی می باشد. در ساخت و معماری این هتل از مدرنترین تجهیزات استفاده شده است و در ورودی هتل، ابتدا فضای سبز فوق العاده ای را مشاهده می کنید. از امکانات این هتل هرچه بگوییم کم گفته ایم.

مجموعه آبی هتل مارینا پارک جزیره کیش، از جمله امکانات محبوب این هتل می باشد. استخر و جکوزی دارای نورپردازی فوق العاده است و با وجود ساحل اختصاصی در این هتل، مجموعه استخر، سونا و جکوزی با بهترین نوع تجهیزات استخر در این هتل تعبیه شده است تا امکانات رفاهی کاملی را در اختیار مسافران قرار دهد.

هتل ویدا کیش

یکی از هتل های مدرن و جدید جزیره کیش هتل ویدا در کیش می باشد. این هتل در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل در ۹ طبقه و ۱۴۴ واحد اقامتی تاسیس شده است. این هتل تا ساحل دریا حدود ۱.۵ کیلومتر فاصله دارد. امکانات رفاهی این هتل شامل سالن بازی کودکان، سالن ورزشی، اجاره خودرو و دوچرخه، سالن زیبایی، باشگاه بدنسازی و ... می باشد. از مهمترین و بهترین امکانات این هتل می توان به مجموعه استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی و حوضچه آب سرد اشاره کرد که استفاده از استخر این مجموعه با بهترین انواع تجهیزات استخر، برای مسافران گرامی رایگان می باشد.

هتل های استخردار مشهد مقدس

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد در سال ۱۳۸۶ در ۲۵ طبقه با ۲۲۳ اتاق و سوئیت، مرتفع ترین هتل و مکان اقامتی مشهد محسوب می شود. این هتل تنها هتل آتریوم( هتلی با فضای باز میانی) شرق کشور می باشد. این مجموعه دارای ۸۸۰ مترمکعب فضای سبز باز و سرپوشیده می باشد که برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است. امکانات رفاهی و تفریحی زیادی در این هتل قرار دارد. از جمله این امکانات می توان به مجموعه آبی هتل درویشی مشهد اشاره کرد. 

این مجموعه با ارائه خدمات متفاوت و عالی انرژی شما را مضاعف می کند. در محیطی لوکس می توانید از اوقات خود نهایت لذت را ببرید. استخر سرپوشیده هتل با نور پردازی زیبا و آبی گرم و زلال و استفاده از تجهیزات استخر مناسب و با کیفیت مانند فیلتر استخر، پمپ استخر، کلرزن استخر و سایر تجهیزات آماده پذیرایی از مسافران گرامی می باشد. علاوه بر استخر سونا بخار و خشک هتل و همچنین خدمات جکوزی مجموعه می تواند لذت سفر و مسافرت را برایتان دو چندان کند. مجموعه آبی هتل اولین مجموعه آبی با ارائه خدمات اسپا و ماساژ در مشهد می باشد.

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد در سال ۱۳۹۳ مصادف با ولادت امام رضا در مشهد، در ۲۲ طبقه و ۲۶۸ اتاق افتتاح شد. موقعیت مکانی این هتل و نزدیکی به حرم، موقعیت ویژه ای را برای این هتل فراهم کرده است. وجود امکانات رفاهی و تفریحی از جمله دسترسی آسان به فرودگاه، راه آهن، مراکز تجاری و تفریحی، سالن آمفی تاتر و بخصوص  مجموعه آبی شامل استخر با تجهیزات استخر مناسب، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام های ترکی و مغربی، غار و حوضچه نمک از ویژگی های ممتاز این هتل می باشد. استفاده از مجموعه آبی به مدت محدود برای مسافران هتل رایگان می باشد.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد با معماری سنتی و لوکس و نزدیک به حرم امام رضا آماده پذیرایی از مسافران گرامی می باشد. این هتل در فاصله ۱۵۰ متری با حرم با ۴۰۰ اتاق در خدمت زائران گرامی می باشد. در این هتل انواع امکانات رفاهی و تفریحی برای مهمانان ایجاد شده است. از جمله این امکانات می توان به وجود استخر با بهترین انواع تجهیزات استخر، سونا و جکوزی و خدمات ماساژ کافی شاپ و سالن بدن سازی اشاره کرد. که برای مهمانان هتل رایگان می باشد. استخر سرپوشیده هم برای استفاده آقایان و هم بانوان در طبقه منفی یک هتل در نظر گرفته شده است. همچنین سونا و جکوزی موجود در مجموعه آبی هتل برای ریلکس کردن و آرامش مهمانان تعبیه شده است و خدمات ماساژ نیز در این هتل ارائه می شود.

هتل بین المللی قصرطلایی مشهد

این هتل با بهره گیری از هنر مرحوم سزاوار بندی و با استفاده از تجربه ایشان در امر هتل داری در سطح بین المللی طراحی گردید و پس از فوت آن مرحوم نیز با تلاش و جدیت پیگیری و ساخته شد و در سال ۱۳۸۹ مصادف با عید فطر به بهره برداری رسید. این هتل در ۲۰ طبقه با زیربنای ۷۰۰۰۰ متر مربع و با طراحی مجموعا ۶۱۰ واحد اقامتی در اشکال مختلف محیطی عالی و مدرن و فوق العاده را برای میهمانان خود خلق کرده است.

فراهم نمودن امکانات رفاهی از جمله مجموعه آبی استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، محل بازی کودکان، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاه و راه آهن و امکانات بی نظیر دیگر موجب آرامش و آسایش مسافران گرامی در مشهد می شود. شما هر هدفی از رفتن به استخر داشته باشید، در مجموعه هتل قصر طلایی به آن می رسید. از پاکیزگی و کیفیت بسیار بالای آب و امکانات گرفته تا دارا بودن تمام استانداردها برای آب درمانی، شنا، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، اتاق نمک و غیره در این مجموعه یافت می شود. همچنین این استخر، دارای سیستم هوشمند تزریق ازن، کلر و تصفیه‌آب، جهت ضدعفونی و گندزدایی استخر می باشد. به همین دلیل تمامی افراد می توانند از این مجموعه استفاده کنند. 

تجهیزات استخری هتل ها، از بهترین تفریحات و سرگرمی ها برای مهمانان هتل ها می باشد. در نتیجه اهمیت تمیزی و سلامت استخر و آب استخر بسیار زیاد می باشد و رعایت استانداردهای استخر اهمیت ویژه ای دارد و طراحان و سازندگان استخرها و پیمانکاران هتل ها باید بهترین و مناسبترین تجهیزات استخر را برای استخر تهیه نمایند. سایت http://digipoolmarket.com ارائه دهنده بهترین و مناسبترین انواع تجهیزات استخر از جمله فیلتر استخر، پمپ استخر، کلرزن استخر، پکیج گرمایشی استخر، مبدل حرارتی استخر، جارو استخر و تجهیزات جانبی استخر است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.