آیا قبل از تعطیلات عید نوروز برای تمیز کردن عمیق فرش وقت دارید؟

 طبق آداب و رسوم ما ایرانیان، معمولا خانواده ها پیش از رسیدن فصل بهار و سال جدید اقدام به خانه تکانی منازل خود می کنند. یکی از مراحل مهم خانه تکانی عید و آماده شدن برای تعطیلات نوروز، شستشوی فرش های خانه است.

در این مقاله چند دلیل برای تمیز کردن فرش ها پیش از نوروز و تعطیلات سال جدید آورده شده است.

یک خانواده سالم تر

فرش های خانه شما به عنوان یک فیلتر بزرگ هوا عمل می کنند. فرش ها ذرات گرد و خاک هوا، شن و ماسه لباس ها و حتی میکروارگانیسم های دیگر را که در هوا شناور هستند، به خود جذب کرده و درون خود نگه می دارند. وقتی افراد بر روی فرش قدم می زنند، این ذرات به هوا باز می گردند و خطراتی را برای سلامتی ایجاد می کنند.

نظافت منظم فرش به کمک قالیشویی ونک از این اتفاق جلوگیری کرده و باعث می شود که پاکیزگی هوا برای همه تمام افراد حاضر در خانه شما حفظ شود.

قالیشویی

طول عمر فرش خود را افزایش دهید

کثیفی ها، با رفت و آمد و عبور و مرور پای افراد به داخل الیاف فرش نفوذ می کنند. ذرات خاک، شن و ماسه یا حتی خرده های خوراکی ها یا تکه های بسیار ریز شکسته اسباب بازی کودکان، با نفوذ به الیاف فرش باعث پاره شدن آن خواهد شد. این آسیب به فرش شما قابل برگشت نیست. به این معنی که طول عمر فرش شما را کوتاه می کند.

تمیز کردن منظم فرش به کمک قالیشویی نزدیک شهرک غرب می تواند آلودگی های فرش های شما را از بین برده و از الیاف آن محافظت کند.  تمیزکردن فرش ها قبل از هیاهو و شلوغی تعطیلات نوروز به شما کمک می کند تا فرش های خود برای میهمانان تمیز و جدید به نظر برسد.

تمیز کردن لکه ها

لکه های سخت روی فرش نه تنها دید بصری نازیبایی ایجاد می کنند، بلکه به مرور با فرو رفتن در الیاف فرش، موجب پوسیدگی و عدم تمیز شدن لکه می شوند. شما می توانید به کمک یک قالیشویی حرفه ای نظیر قالیشویی در سعادت آباد هرگونه لکه فرش خود را پیش از تعطیلات سال جدید از بین ببرید و خانه خود را برای حضور میهمانان آماده کنید.

قالیشویی های حرفه ای با کمک گرفتن از تکنسین های حرفه ای و ابزارها و دانش لازم می توانند به خوبی تمامی لکه ها را از روی فرش شما پاک نمایند. لکه های سخت نظیر لکه لوازم آرایشی، لکه چای، قهوه و حتی شکلات و آدامس به راحتی از روی فرش پاک نخواهند شد. پاک کردن این لکه ها در منزل اغلب با پخش شدن بیشتر لکه و احتمالا آسیب زدن به الیاف به اتمام خواهد رسید. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای از بین بردن لکه های سرسخت از یک قالیشویی حرفه ای نظیر قالیشویی ونک استفاده کنید.

شستشوی فرش از کپک زدن آن جلوگیری می کند

شستشوی فرش پیش از تعطیلات نوروز باعث می شود تا بوی بد ناشی از کپک یا قارچ در فرش از بین برود و زیبایی اولیه فرش را برای پذیرش مهمانان بازگرداند. همچنین شستشوی فرش در ایام تعطیلات و پس از برگزاری میهمانی ها نیز می تواند از آسیب های بعدی آن جلوگیری کند.

حتما تابحال برای شما هم اتفاق افتاده که در فصل بهار و تعطیلات شاهد باران های بهاری باشید. میهمانان نوروز شما پس از بارش باران، وارد خانه می شوند و رطوبت خارج را به داخل خانه وارد می کنند. با ورود این رطوبت به فرش، فرش نم دار شده و تا مدتی خیس می ماند. رطوبت موجود در الیاف فرش، می تواند به کپک تبدیل شود و خطر سلامتی زیادی را برای شما و دیگر اعضای خانواده تان ایجاد کند. همچنین کپک بوی بدی به فرش می دهد و می تواند علائمی شبیه سرماخوردگی یا آلرژی در افراد ایجاد کند.

اجازه ندهید مهمانان تعطیلات این هدایای ناخواسته را برای شما بیاورند. شستشوی منظم فرش به کمک یک قالیشویی حرفه ای همچون قالیشویی نزدیک شهرک غرب حتی در تعطیلات می تواند از رشد هرگونه کپک در فرش شما جلوگیری کند.

  قالییشویی

تمیز کردن فرش با قالیشویی در سعادت آباد

تمیز کردن فرش هدیه ای به خودتان است که در تمام طول سال و نزدیک به عید نوروز برای خود تهیه می کنید!

 با شستن فرش و داشتن خانه ای تمیز می توانید با خیالی آسوده برای پذیرایی از مهمانان سال نو آماده شوید. برای این منظور می توانید از قالیشویی نزدیک شهرک غرب برای از بین بردن لک ها، کپک ها و از بین بردن آلودگی های آلرژی زا کمک بگیرید. تیم ما بلافاصله فرش های شما را همچون روز اول تمیز کرده و استرس ها و نگرانی های شما بابت پذیرایی عالی از میهمانان تان را از بین می برد. 

قالیشویی توحید 

شستن فرش ها پیش از آنکه کثیف به نظر برسند، از آلودگی و لک شدن بیش از حد جلوگیری می نماید. شستشوی فرش پیش از تعطیلات نوروز باعث تمیز و سالم شدن الیاف فرش شده و به این ترتیب تهویه مطبوع فضای شما را نیز پاکیزه می نماید. قالیشویی توحید با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه شستشوی فرش امروزه با به کارگیری پرسنل آموزش دیده خود، می تواند فرش های شما را در کوتاه ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت شستشو داده و درب منزل به شما تحویل دهد.

بنابراین چنانچه وقت و فرصت کافی برای تمیز کردن عمیق فرش های خود پیش از تعطیلات نوروز ندارید، می توانید همین حالا با ما به عنوان بهترین قالیشویی در سعادت آباد تماس بگیرید. ما می توانیم ظرف حداکثر 3 روز فرش های شما را با بهترین دستگاه های روز دنیا، مواد شوینده استاندارد و تکنسین های حرفه ای شسته و خشک گردانیم. در نهایت فرش ها به صورت لول شده، کاور شده و بسیار تمیز درب منزل به شما تحویل خواهند شد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.