معرفی بیمه آسماری کمک رسان

  بیمه آسماری نامی شناخته شده و معتبر در صنعت بیمه‌ای ایران است که به واسطه ارائه خدمات منحصر به فرد محبوبیت زیادی خصوصاً در بین خانواده‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ ایرانی دارد.

این شرکت که سهامدار اصلی آن کمک رسان ایران یا SOS است، انواع خدمات بیمه درمان تکمیلی، شخص ثالث، بیمه مسافرت، آتش سوزی، بیمه مسئولیت و .... را با کیفیتی در سطح بین المللی ارائه می‌کند. اگر با بیمه آسماری کمک رسان آشنا نیستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید. 

آشنایی با شرکت بیمه آسماری؛ بیمه‌ای جوان با خدمات منحصر به فرد

شرکت بیمه آسماری با هدف ارائه خدمات بیمه‌ای در سطح بین المللی و دسترسی همه ایرانیان به خدمات بیمه‌ای با کیفیت در سال ۱۳۹۱ تأسیس شد. انواع خدمات بیمه‌های بازرگانی در رشته‌های اموال، و اشخاص تحت پوشش بیمه آسماری قرار دارد.

پشتیبانی شرکت کمک رسان ایران SOS از بیمه آسماری و حضور کارشناسان تراز اول صنعت بیمه به همراه همکاری با شرکت‌های بیمه بین المللی باعث شد تا این شرکت بیمه خوش نام از همان ابتدا به عنوان بهترین شرکت بیمه‌ای در مناطق آزاد صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی شناخته شود.

 از طرفی استفاده از دانش روز دنیا، ارائه جدیدترین محصولات بیمه‌ای در سطح بین المللی، توجه ویژه به نیازهای خانواده‌ها و شرکت‌های ایرانی و ارائه بالاترین پوشش چتر بیمه‌ای با قیمت مناسب باعث شد تا شرکت بیمه آسماری به محبوبیت زیادی دست پیدا کند و در جمع بهترین شرکت‌های ارائه خدمات بیمه‌ای در سراسر ایران قرار بگیرد. 

  کمک رسان

شرکت کمک رسان ایران SOS، پشتیبان اصلی بیمه آسماری

شرکت کمک رسان ایران SOS، معروف‌ترین، معتبرترین و بزرگترین ارائه دهنده خدمات بیمه‌ای در ایران است. بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بیمه‌ای در واقع از پشتیبانی بیمه کمک رسان ایران استفاده می‌کنند و به نوعی نماینده این شرکت هستند. از آنجایی شرکت کمک رسان ایران سهامدار اصلی بیمه آسماری است، خدمات منحصر به فردی را به صورت اختصاصی در اختیار بیمه آسماری قرار می‌دهد که در سایر شرکت‌های بیمه‌ای ارائه نمی‌شوند.

 بیمه درمان تکمیلی SOS با شرایط ویژه ارائه شده توسط بیمه آسماری یک نمونه از این خدمات منحصر به فرد است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت بیمه آسماری با مزایای این طرح فوق العاده برای خانواده‌ها و انواع شرکت‌های کوچک و بزرگ آشنا شوید.  

خدمات شرکت بیمه آسماری؛ گسترده‌ترین پوشش بیمه‌ای با کیفیت بین المللی

شرکت بیمه آسماری در تلاش است تا بالاترین سطح پوشش بیمه‌ای، با کیفیتی در سطح بین المللی و قیمت مناسب را در اختیار تمام هموطنان عزیز ایرانی قرار دهد. به همین دلیل لیست کاملی از انواع خدمات بیمه‌ای در شرکت بیمه آسماری دیده می‌شود. بیمه درمان تکمیلی خانواده و شرکتی مهم‌ترین و محبوب‌ترین گزینه در لیست خدمات این شرکت است.

علاوه براین؛ خدمات بیمه مسافرتی، بیمه عمر، بیمه اتومبیل (شخص ثالث و بدنه)، بیمه مسئولیت و مهندسی، بیمه باربری، بیمه کشتی در کنار خدمات جامع و منحصر به فرد بیمه آتش سوزی از سایر انواع بیمه نامه‌های ارائه شده توسط بیمه آسماری هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این خدمات و بهره مند شدن از خدمات بیمه آسماری کافی است تا به سایت این شرکت مراجعه کنید.

بیمه آسماری

مزایای استفاده از خدمات بیمه آسماری

مهم‌ترین مزیت رقابتی بیمه آسماری، پشتیبانی شرکت کمک رسان ایران SOS به عنوان یک شرکت ارائه کننده خدمات بیمه‌ای بین المللی و پرقدرت است. این مزیت، امکان ارائه بیمه نامه‌های خاص و متنوعی را در شرکت بیمه آسماری فراهم کرده است که نمونه آن را نمی‌توان در شرکت بیمه‌ای دیگری در ایران پیدا کرد.

از سوی دیگر سرعت بالای ارائه خدمات، پوشش گسترده، بیشترین تعداد مراکز خدمات درمانی طرف قرار داد، جبران سریع خسارات و بالاترین سقف پرداخت خسارتی در بین شرکت‌های بیمه‌ای در ایران از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده خدمات بیمه آسماری است. 

یکی از مزایای منحصر به فرد بیمه آسماری که به لطف حمایت شرکت کمک رسان ایران SOS امکان پذیر شده است، امکان ارائه خدمات در سایر کشورهای جهان است. به همین دلیل بیمه مسافرتی بیمه آسماری یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین خدمات این شرکت است.

با استفاده از خدمات بیمه آسماری می‌توانید با خیال راحت به سایر کشورهای جهان مسافرت کنید و خدمات درمانی را با بالاترین کیفیت و هزینه‌ای بسیار مقرون به صرفه‌تر دریافت کنید. بیمه مسافرتی آسماری علاوه بر خدمات درمانی شامل موارد جذاب دیگری نیز می‌شود که با مراجعه به سایت آسماری می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها به دست آورید. 

همین حالا به جمع بیمه شدگان شرکت بیمه آسماری بپیوندید

بیمه آسماری به عنوان یک شرکت ارائه دهنده خدمات بیمه‌ای جوان، با پشتوانه شرکت SOS و بهره مندی از کارشناسان تراز اول، بدون شک یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بیمه‌ای در مناطق آزاد و صنعتی کشور است. خدمات منحصر به فرد بیمه‌ای، طرح‌های متنوع و گسترده، پیشنهادهای جذاب برای مناطق آزاد صنعتی و اقتصادی، سرعت بالا در پرداخت خسارت و بالاترین سقف پرداخت خسارت تنها بخشی از مزایایی هستند که با خرید بیمه نامه آسماری از آن‌ها بهره مند می‌شوید. پس همین حالا به سایت آسماری مراجعه کنید یا از طریق تماس با شماره 02143417 با کارشناسان حرفه‌ای آسماری ارتباط برقرار کرده و به جمع بیمه شدگان این شرکت معتبر بپیوندید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.