خرید اقساطی انواع کالا با ایزی‌پی

خرید اقساطی از بازارچه ایزی‌پی چه مراحلی دارد؟

تمامی هموطنان میتوانند پس از ثبت نام در اپلیکیشن ایزی‌پی و ایجاد پرونده خرید اقساطی، مراحل اعتبار سنجی حقیقی یا سازمانی را طی کرده و مبلغ مورد درخواست خود را از یک میلیون تا ۵۰۰ میلیون تومان ثبت کنند.

لازم به ذکر است تمامی مراحل دریافت اعتبار خرید اقساطی از اپ ایزی‌پی به صورت اتوماتیک بوده و نیازی به مراجعه نمی باشد و تمامی هموطنان از سراسر کشور می توانند از مزایای بازارچه ایزی‌پی بهره مند شوند.

راهنمای محاسبه اقساط خرید کالا از ایزی‌پی

آیا خرید کالای قسطی در بازار متلاطم قیمت ها گزینه انتخابی شماست ؟ 

به طور کلی در شرایط تورمی، خرید اقساطی جزو گزینه هایی است که قدرت خرید اقشار مختلف جامعه را افزایش می دهد. وقتی از خرید اقساطی یک کالا صحبت می شود، قطعا اصطلاح خرید قسطی کالا یا تسهیلات خرید اقساطی سوالاتی را در ذهن شما به وجود می آورد.

پنل سازمانی

چرا خرید اقساطی کالا؟

همانطور که گفته شد خرید قسطی کالا به منظور افزایش قدرت خرید آحاد مردم معرفی شد اما گاهی اوقات به ابزاری برای پیشبرد سایر اهداف نیز تبدیل می شود. مثل ارائه تسهیلات خرید کالا برای حمایت از تولید محصولات داخلی است.

ورود به بازارچه ایزی‌پی

عدم محدودیت خرید در ایزی پی

ایزی پی با بهترین شرایط و با کمترین ضمانت شرایط خرید اقساطی را برای شما مهیا می سازد. اما مژده اینکه در ایزی پی هیچ محدودیتی برای خرید وجود ندارد. بدون محدودیت به شما اجازه می دهد تا هر محصول یا خدماتی که نیاز دارید را از هر فروشگاه آنلاین یا فیزیکی دلخواه که خواستید خرید کنید.

تماس برای راهنمایی

چه ضمانت و مدرکی برای داشتن تسهیلات خرید اقساطی ایزی پی نیاز است ؟

پس از ساخت حساب کاربری لازم هست مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • احراز هویت

  • اعتبارسنجی از طریق اپلیکیشن ایزی پی

  • تصویر یکی از برگ های چک صیادی

پس از این مراحل پشتیبانی ایزی پی از طریق پیامک، اعتبار مشتریان را می سنجند و به آنها خبر می دهند حداکثر چه میزان اعتبار دریافت خواهد کرد.

چه نوع چکی در ایزی پی مورد تایید است؟

در اپلیکیشن ایزی پی ایزی پی چک صیادی  مورد قبول است. ایزی پی تاکید کرده است چک با پشتوانه کارمندی از اعتبار و تایید بالاتری برخوردار می باشد به شرطی که حقوق فرد به حساب جاری متصل به دسته چک واریز شود.

نصب اپلیکیشن ایزی‌پی جهت دریافت تسهیلات اعتبار اقساطی

چک و ضامن

حتما سوالات زیادی در مورد دسته چک و ضامن دارید. همانطور که گفته شد در ایزی پی نیازی به ضامن نیست. کافی است به ازای کل خرید قسطی کالا یک برگ چک صادر کنید. در واقع چک تضمین پرداخت اقساط از سوی شماست. در صورتی که همچنان سوالی در این زمینه دارید می توانید برای رفع ابهام و سوالاتتان به پشتیبانی رسمی  ایزی پی مراجعه و سوالات خود را به صورت تلفنی یا ایمیلی و یا در فرم تماس با ما بپرسید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.