جشنواره فروش اقساطی واحد های تجاری در پردیس تهران

خبر خوش برای سرمایه گذاران و خریداران واحد‌های تجاری آماده تحویل شهر جدید پردیس (فاز ۱۱) این است که شرکت کوزو پارس، اخیرا تعدادی از واحد‌های تجاری ساخته شده خود را به صورت فروش نقدی و اقساطی عرضه کرده است. برای اطلاعات بیشتر به انتهای مطلب مراجعه کنید.

در تعریف جامع شهرهای آرام و محل امن برای زندگی و کسب و کار، به فاکتورهایی نظیر برخورداری از سکوت، دسترسی آسان به مراکز درمانی و بهداشتی، دسترسی به مراکز تجاری و تفریحی و همچنین برخورداری از نعمت رشد قیمت ملک در آینده بر می‌خوریم.

فاکتورهایی که بدون شک یکی از اولویت‌های ذهنی متقاضیان خرید به شمار می‌روند؛ زیرا کسی تمایل ندارد که منطقه‌ای بدون داشتن چنین امتیازاتی را برای کسب یا زندگی خود انتخاب کند. یکی از امتیازات ابرشهری مانند تهران این است که در اطراف خود، مناطقی چشم‌نواز با مناظری طبیعی دارد که به مدد شرکت‌هایی مانند کوزوپارس، به محلی امن برای زندگی و کار تبدیل شده‌اند.

یکی از این شهرهای جدید که فقط ۱۷ کیلومتر در مسیر شرقی پایتخت قرار گرفته، شهر جدید و زیبای پردیس است. شهری که علاوه بر امتیازات ویژه‌ای که در بالا به آنها اشاره شد، از مزایای دیگری مانند دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی و تفرج‌گاه‌های طبیعی و محیط‌های بکر گردشگری در اطراف خود برخوردار است. شهر جدید پردیس دارای حریمی ۹۰ کیلومتری و ۱۱ فاز است و هر فاز بنا به موقعیت خود، هدف خرید متقاضیان بی‌شمار است.

 رشد تجاری، نکته کلیدی پیشرفت یک شهر

شهر جدید پردیس، جدای از امکانات گسترده و آینده‌ای روشن، یکی از مراکز پرطرفدار برای امور تجاری نیز هست. استقبال گسترده از این شهر به عنوان دارنده بالاترین آراء مردمی در میان دیگر شهرهای تازه‌ تاسیس و امکان خرید ملک مسکونی با هر توان مالی، بحث نیاز و تامین احتیاجات جمعیت بالای این منطقه در اموری مانند خرید ملک تجاری را بیش از پیش مطرح کرده است.

نیازی که به مدد شرکت کوزوپارس، اکنون در دستور کار قرار گرفته است و کارشناسان و متخصصان این شرکت، جهت رفع مشکلات رفت و آمد شهروندان به مناطق دور برای تهیه مایحتاج عمومی، اقدام به راه‌اندازی کمپین فروش واحدهایی تجاری در بهترین منطقه فاز ۱۱ به عنوان بهترین فاز شهر جدید پردیس کرده‌اند. 

فاز ۱۱ و امکان تجارت در سطح بالا

فاز ۱۱ شهر جدید پردیس را می‌توان در ردیف نبوغ‌آمیزترین مناطق شهری به جهت استفاده از دانش روز هنر شهرسازی نام برد. قرار گرفتن این فاز در منطقه‌ای کوهستانی و مشرف به دیگر فازها، این امکان را برایش ایجاد کرده که به هدفی بلندپروازانه‌ برای سرمایه‌گذاری بدون ریسک تبدیل شود.

فاز ۱۱ که کمترین فاصله را با  یکی از جاده های مطرح منتهی به شمال کشور و همچنین برخورداری از انواع برنامه ها و پروژه های زیر ساختی و روبنایی مانند اشراف بر آزادراه تهران _ پردیس و همجواری با خط لوله انتقال آب و امکان افزایش مستمر قیمت و نزدیکی به مراکز تجاری و تفریحی مانند شهربازی، سالن‌های سینما و مراکز گردشگری، فرصتی مغتنم برای سرمایه‌گذاری‌های تجاری است. 

پردیس

امتیازات ویژه واحدهای تجاری آماده تحویل

رشد مداوم قیمت و همچنین تقاضای بالا برای خرید واحدهای تجاری فاز 11 شهر جدید پردیس که هم‌اکنون با میانگین قیمت هر متر 45 میلیون تومان برای واحدهای 20 متر به بالا در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، باعث شده است که دست‌اندرکاران فروش در شرکت کوزوپارس، نهایت تلاش خود برای تسهیل خرید و ارائه بهترین و بالاترین انواع تخفیف‌ها را در نظر بگیرند تا خریدار با هر توان مالی، قادر به بهترین سرمایه‌گذاری زندگی خود شود.

این واحدها که علاوه بر محیط داخلی، دارای دو متر بالکن مشرف به فضای عمومی هستند، بهترین امکان را برای امور تجاری فراهم می‌کنند. کارشناسان کوزوپارس، علاوه بر لحاظ تخفیف‌ها در مرحله انتقال اسناد خرید، متقاضیان را از نظر چگونگی آغاز سوددهی ملک خود راهنمایی خواهند کرد. 

دریافت مشاوره رایگان برای تکریم متقاضی

واحد توسعه و بازاریابی شرکت کوزوپارس، به عنوان شرکتی با پشتوانه‌ای قابل قبول، در ابتکار راه‌اندازی کمپین فروش واحدهای تجاری، یکی از پرهزینه‌ترین بخش‌های خرید ملک یعنی حذف دریافت مشاوره را در دستور کار خود قرار داده است. این بخش از معامله که معمولا با دریافت مبلغی چشمگیر همراه است، برای تکمیل طرح تکریم متقاضی، به عنوان هدیه به خریداران در نظر گرفته شده است.

شرکت کوزوپارس، از جمله شرکت‌های خوشنامی است که تاکنون توانسته با تکیه بر دانش مهندسی و ارزیابی مالی متقاضیان مسکن و واحدهای مسکونی، به خوبی از پس تعهدات خود برآید. همانگونه که بخش فروش این شرکت می‌گوید، هم‌اکنون یک فرصت طلایی برای خریداران فراهم شده است. او می‌گوید:«واحدهای مذکور با نظارت کارشناسان شرکت عمران شهر جدید پردیس قیمت‌گذاری شده‌اند.

در این طرح که با به روزترین دستورالعمل‌های وزارت راه و شهرسازی تهیه شده، نوعی همدلی و وفاق جهت تسهیل امر خرید، فی‌مابین متخصصان شرکت ما و کارشناسان زبده شرکت عمران پردیس ایجاد شده که ماحصل آن صاحب ملک شدن تعداد زیادی از هموطنان است. بر همین اساس متقاضیان می‌توانند با شرایط دلخواه نسبت به انتخاب و خرید این واحدها اقدام کنند.»

واحدهای تجاری

تحویل فوری واحد های تجاری

به نظر می‌رسد که واحد فروش شرکت کوزوپارس، اکنون بهترین فرصت را برای خرید واحدهای تجاری فاز 11 شهر پردیس ایجاد کرده است، اشاره به این موضوع ضروری است که شرایط پیشنهادی این شرکت در زمینه فروش نقد و اقساط، تاکنون تقریبا کم‌سابقه ارزیابی می‌شود. به گفته این شرکت، کمپین فروش فعلا در پروسه‌ای یک‌ماهه تعریف شده و استقبال تاکنون شگفت انگیز بوده  است. 

در صورت خرید نقدی تا 25% تخفیف

و در صورت خرید اقساط، 40% پیش پرداخت و 24 ماه اقساط

او این نکته را نیز یادآور می‌شود که حدود 90 درصد واحدهای در معرض فروش قرارگرفته، آماده تحویل به خریداران هستند و انتقال سند به نام خریدار، شامل زمان طولانی نمی‌شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از سایت شرکت کوزو پارس به نشانی  http://kuzupars.com/ بازدید کرده و یا با شماره 75079-021 تماس بگیرند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.