چطور لوازم جانبی خودرو اصل و با کیفیت را بخریم؟

یکی از سوالات مهم که برای اکثر صاحبان خودروهای مختلف مطرح می ‌شود این است که چگونه لوازم جانبی خودرو با کیفیت و اصل را بخریم؟؛ نکات مهم برای انتخاب قطعات و لوازم یدکی خودرو اصل چیست؟ فهرست لوازم جانبی برای خودرو شامل چه مواردی می شود؟ آیا لوازم جانبی با قطعات یدکی خودرو متفاوت است؟ بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو و لوازم جانبی چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد؟ و ...

در ابتدا باید گفت لوازم یدکی و لوازم جانبی خودرو در واقع، جزئی جدایی ناپذیر از صنعت خودروسازی محسوب می شوند. تمام خودروها، از خودروهای معمولی گرفته تا خودروهای سطح بالا و لاکچری، همگی در طول عمر خود نیاز به لوازم یدکی و لوازم جانبی یا لوازم مصرفی خودرو دارند.

لوازم جانبی خودرو به تجهیزات و وسایلی گفته می ‌شود که در خودرو به کار می رود تا امکانات رفاهی و آپشن های بیشتری در دسترس قرار بگیرد. در واقع، تمام لوازمی که شما داخل خودروی خود در قسمت کابین ماشین و صندوق عقب خودرو استفاده می کنید تا کار برای شما راحت ‌تر شود، همان لوازم جانبی محسوب می شوند.

برای خرید لوازم جانبی خودرو که کیفیت بالایی دارد و در واقع لوازم اصل هستند باید به اعتبار و نحوه فعالیت فروشنده توجه کنید. اگر این وسایل را به صورت اینترنتی می خرید، حتماً با کارشناس فروش صحبت کنید تا اطلاعات لازم را درباره قیمت لوازم جانبی و لوازم مصرفی خودرو به شما بدهد. شما می توانید لوازم جانبی و لوازم مصرفی را برای خودروی خود از بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو سفارش دهید.

در ادامه درباره مهمترین لوازم جانبی خودرو صحبت می کنیم و در پایان، ویژگی های یک  فروشگاه خوب برای داشتن تجربه خوب در خرید را بررسی خواهیم کرد.

فهرست مهم ترین لوازم جانبی خودرو

لوازم خودرو

برخی از انواع لوازم جانبی خودرو، بیشتر از هر تجهیزات دیگری باید در خودرو وجود داشته باشند و کاربردهای متنوع تری دارند. در این قسمت به مهم ‌ترین لوازم اشاره می کنیم. اگر هنوز این تجهیزات را داخل خودروی خود ندارید، در اولین فرصت نسبت به خرید آنها اقدام کنید:

1- جعبه ابزار و جعبه آچار برای خودرو

یکی از مهمترین تجهیزات و لوازم جانبی که باید در خودروی خود داشته باشید، جعبه ابزار و جعبه آچار است. این جعبه حاوی ابزارهای مختلف است که در نگهداری و تعمیرات خودرو به شما کمک می کند. جعبه ابزار یا جعبه آچار باید همیشه همراه شما باشد تا اگر در حین رانندگی و مسیرهای مختلف دچار مشکل شدید، با ابزارهای داخل جعبه مشکل را برطرف کنید. انواع جعبه آچار از برندهای مختلف برای خودروها وجود دارد که قیمت آنها متفاوت است. برای ماشین های سبک و سنگین، وجود جعبه آچار یا جعبه ابزار به عنوان یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی خودرو ضرورت دارد.

2- سنسور پارک دنده عقب

یکی دیگر از لوازم جانبی خودرو که در واقع لوازم مصرفی هم محسوب می شود، سنسور پارک دنده عقب است. خودروهای جدید مجهز به این سنسورها هستند. سنسور پارک دنده عقب، هشدار برخورد با مانع را به صورت یک سیگنال صوتی به راننده ارسال می کند. این سنسورها در اثر عوامل مختلفی ممکن است آسیب ببینند. برخی از خودروها مجهز به سنسور پارک جلو و عقب هستند. می توانید این سنسورها را به ‌عنوان لوازم یدکی خودرو از فروشگاه اینترنتی بخرید و روی خودرو نصب کنید.

3- لوازم جانبی و لوازم فنی خودرو

آن دسته از انواع لوازم جانبی خودرو که به نوعی به قسمت های فنی و قطعات یدکی خودرو مربوط می شوند، مهمترین کاربردها را در وسیله نقلیه دارند. تجهیزاتی نظیر آفتامات دینام، چراغ جلوی خودرو، چراغ عقب خودرو، چراغ هشدار راهنما سمت چپ و راست خودرو، آینه بغل خودرو و لوازمی از جمله انواع پمپ در خودرو کمپرسور کولر و بسیاری تجهیزات دیگر در این دسته قرار می گیرند. 

اگر می خواهید لوازم جانبی اصل را بخرید، حتماً از اعتبار فروشگاه اینترنتی و با کیفیت بودن قطعات مطمئن شوید. اگر از فروشگاه اینترنتی دکتر ماشینت خرید کنید، هم قطعات با کیفیت و اصل برای شما فراهم می ‌شود، هم قیمت لوازم جانبی ماشین مناسب است و هم می توانید با کارشناسان فروش مشورت کنید تا بهترین پیشنهادها را به شما ارائه دهند.

4- لوازم جانبی و تزئینی خودرو

در میان تمام قطعات و لوازم جانبی خودرو که مربوط به قسمت های فنی خودرو می شود، برخی دیگر از لوازم جانبی هم وجود دارد که جنبه تزئینی دارند. مثلاً شما سیستم دستگاه بلوتوث برای اتصال به رادیو ضبط خودرو، انواع کابل aux برای پخش صوت یا تماس تلفنی در خودرو که تهیه می ‌کنید، جزو لوازم تزئینی داخل ماشین محسوب می شوند. لوازمی مانند نگهدارنده تلفن همراه داخل خودرو یا بالشتک هایی برای صندلی خودرو، کفپوش های خودرو، انواع قالپاق برای چرخ خودرو، روکش داشبورد خودرو، روکش فرمان خودرو از دیگر مواردی هستند که می توانید اینترنتی سفارش دهید. 

روش خرید لوازم جانبی خودرو با کیفیت

لوازم مصرفی خودرو

همانند خرید سایر لوازم مصرفی و قطعات یدکی خودرو، شما می توانید خرید لوازم جانبی خودرو را هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی انجام دهید. خرید اینترنتی قطعاً به صرفه تر است. شما می توانید صدها محصول را در کنار هم مقایسه کنید؛ قیمت ها را با هم بررسی کنید و گزینه مناسب را خریداری نمایید. هر کدام از انواع لوازم یدکی خودرو را که نیاز داشته باشید می توانید از یک فروشگاه اینترنتی با چند کلیک ساده پیدا کنید. در خرید حضوری به وقت زیادی نیاز دارید و باید قطعات را از فروشگاه های مختلف بررسی کنید.

از طریق هر کدام از روش ‌های فوق اقدام کنید، کیفیت و اصل بودن لوازم جانبی خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که قیمت لوازم یدکی خودرو دست خوش تغییراتی شده است، مطمئن باشید که فروشگاه ارائه دهنده قطعات و خدمات، تمام محصولات را بدون واسطه و با قیمت منصفانه به شما عرضه می کند. اگر از یک مرکز نمایندگی و پخش لوازم یدکی خودرو خرید کنید، بسیار به صرفه تر خواهد بود.

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی خودرو

در میان صدها و شاید هم هزاران فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی خودرو که برای خرید با آن مواجه هستید، شناختن بهترین فروشگاه اینترنتی کار دشواری است! در حقیقت، قبل از اینکه شما خرید خود را انجام دهید باید به دنبال یک سری ویژگی ها در وبسایت باشید؛ به خصوص اگر می خواهید اینترنتی خرید خود را ثبت کنید، این کار اهمیت بیشتری پیدا می کند. 

یک فروشگاه اینترنتی خوب برای فروش لوازم یدکی خودرو، لوازم جانبی خودرو ، لوازم مصرفی خودرو و لوازم موتوری خودرو، برنامه ریزی و استراتژی‌ های خاصی ترتیب می ‌دهد. محصولات در فروشگاه های معتبر و با سابقه، متنوع تر هستند، بنابراین قیمت ها منصفانه است و به خصوص در خرید عمده، مقرون به صرفه تر خواهد بود.

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی خودرو سعی می‌ کند تمام برندهای خودرو را پوشش دهد، بنابراین شما مشکلی از بابت تامین قطعات و لوازم یدکی نخواهید داشت. در دسترس بودن کارشناسان فروش و خدمات پشتیبانی مشتریان از دیگر ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی خوب است. ضمانت کیفیت قطعات و محصولات و گارانتی آنها و همچنین امکان مرجوعی کالا، مواردی هستند که باید هنگام خرید اینترنتی لوازم یدکی و جانبی خودرو به آن توجه کنید.

فروشگاه اینترنتی دکتر ماشینت، مرجع فروش عمده و جزئی لوازم یدکی خودرو، لوازم جانبی خودرو، لوازم مصرفی و لوازم موتوری خودرو، تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا محصولاتی با کیفیت و با تضمین گارانتی به مشتریان عزیز ارائه دهد. هر گونه سوال، ثبت سفارش یا استعلام قیمت برای شما مطرح است، می توانید با کارشناسان فروش در این باره صحبت کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.