قیمت انواع کلبه جنگلی و اجاره ویلا رشت 1400

 در شهر رشت علاوه‌بر انواع هتل، مسافرخانه و هتل آپارتمان، امکان اجاره کلبه چوبی یا اجاره ویلا رشت وجود دارد.

نرخ هتل‌ها و مسافرخانه‌ها که معمولاً مشخص است؛ اما آیا درباره قیمت انواع کلبه جنگلی و ویلاهای لوکس اطلاع دارید؟ با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی درباره قیمت انواع کلبه و ویلا در رشت داشته باشید.

این اطلاعات مروبط به سال ۱۴۰۰ است و می‌توانید از این قیمت‌ها برای براورد هزینه سفرتان استفاده کنید. 

قیمت اجاره کلبه جنگلی در رشت 

در محدوده اطراف رشت و روستاهای نزدیک آن، انواع کلبه جنگلی وجود دارند. این کلبه‌های جنگلی می‌توانند بزرگ یا کوچک باشند. برخی آن‌ها فاقد هرگونه امکانات رفاهی و خدماتی هستند. به این ترتیب همانند فیلم‌های مستند و هیجان‌انگیز طبیعت‌گردی، می‌توانید در مناطق جنگلی و دور از امکانات رفاهی و خدماتی داخل یک کلبه چوبی ساده که برای گرمایش آن باید از شومینه هیزمی استفاده کنید، حضور داشته باشید. این کلبه‌ها ظاهری ساده دارند؛ اما قرار نیست که قیمت کمی داشته باشند. 

همان طور که می‌دانید، بسیاری از مردم طرفدار حضور در چنین کلبه‌های دنج و دوست‌داشتنی هستند. به همین خاطر با توجه به وضعیت عرضه و تقاضا، قیمت این کلبه‌ها حتی از برخی انواع ویلاهای لوکس نیز بیشتر خواهد بود! نرخ حضور در کلبه‌های جنگلی این چنینی از حدود شبی ۵۰۰،۰۰۰ تومان آغاز می‌شود. البته این قیمت به محل قرارگیری، زمان سفر، تعداد نفرات و ... بستگی دارد. امکان دارد که قیمت اجاره کلبه جنگلی تا حدود شبی ۱،۳۰۰،۰۰۰ تومان افزایش پیدا کند. 

علاوه‌بر کلبه های جنگلی بکر که در دل جنگل قرار دارند، می‌توانید به سراغ کلبه‌هایی بروید که در یک مجموعه کامل واقع شده‌اند. این مجموعه‌ها از هر طرف محصور شده‌اند. به همین خاطر امنیت بیشتری دارند. در این کلبه‌های چوبی می‌توانید از امکانات مختلف همانند آب لوله‌کشی، برقی و سیستم گرمایشی/ سرمایشی بهره‌مند شوید. 

کلبه چوبی

شاید حضور در این کلبه‌های چوبی حس و حال حضور در کلبه‌های چوبی بکر را ندهد؛ اما برای زوج‌های جوانی که دونفره سفر می‌کنند و به امنیت سفر اهمیت می‌دهند، گزینه مناسب‌تری خواهند بود. قیمت این نوع کلبه جنگلی تا حدودی کمتر است و از حدود 350،000 تومان به ازای هر شب اقامت آغاز می‌شود. البته نرخ این اماکن نیز به عوامل مختلفی همانند زمان سفر، تعداد مسافران و ابعاد کلبه بستگی دارد. در بیشترین حالت، باید حدود 1،400،000 تومان بابت یک شب اقامت در چنین کلبه‌های چوبی رشت بپردازید. 

اجاره ویلا رشت 

برای اجاره ویلا در رشت گزینه‌های مختلفی پیش رویتان قرار دارد. شما می‌توانید در بافت شهری رشت ویلا اجاره کنید یا اینکه سری به جاهای دیدنی اطراف رشت بزنید. قیمت ویلا در رشت به عوامل مختلفی همانند محله بستگی دارد. اگر ویلا در یک محله گران‌قیمت قرار داشته باشد، قطعاً باید هزینه بیشتری را بابت حضور در آن بپردازید. در هر گوشه از شهر رشت، ویلاهای متعددی وجود دارند. ابعاد، طبقات، امکانات، ظاهر، فصل سفر و موقعیت قرارگیری ویلا، روی قیمت نهایی آن تأثیرگذار هستند. 

به‌صورت کلی قیمت اجاره ویلا در رشت از حدود شبی 500،000 تومان آغاز می‌شود و تا حدود 2،000،000 تومان می‌رسد. ویلاهایی بسیار لوکس در شهر رشت وجود دارند. در این ویلاها امکانات بسیار لوکس و عالی از قبیل پارکینگ اختصاصی، میز بیلیارد، استخر روباز یا سرپوشیده، سونا، جکوزی، فوتبال دستی، سیستم تهویه مطبوع عالی، تخت خواب، سرویس ایرانی و فرنگی و ... ارائه می‌شود. 

از نظر قیمتی اگر بخواهید اجاره ویلا رشت را با اجاره ویلا در حاشیه تهران مقایسه کنید، قطعاً متوجه می‌شوید که با مبلغ کمتر می‌توانید ویلاهای بهتری را کرایه کنید. در صورتی که سری به حاشیه رشت بزنید، می‌توانید با هزینه کمتری ویلاهای بهتری را اجاره نمایید. پس مدیریت هزینه اقامت در دست خودتان خواهد بود. 

کلبه جنگلی

آیا امکان رزرو ویلا یا کلبه جنگلی وجود دارد؟ 

برخی مسافران همانند گذشته ابتدا به رشت سفر می‌کنند و از این محله به آن محله می‌روند تا نهایتاً بتوانند یک ویلا یا کلبه جنگلی مناسب را پیدا کنند. در این روش، زمان بسیاری را برای یافتن اقامتگاه مناسب باید صرف کنید. همچنین با توجه به اینکه باید از هر کدام ویلاها به‌صورت حضوری دیدن کنید، قطعاً پس از گذشت مدتی خسته می‌شوید و قادر به یافتن ویلای مناسب نخواهید بود. 

برای رزرو هتل رشت کلیک کنید.

خوشبختانه مدتی است که حتی امکان اجاره ویلا رشت به‌صورت غیرحضوری وجود دارد. برای این کار می‌توانید به وبسایت‌های معروف و معتبر همانند علی‌بابا مراجعه کرده و در بخش اقامتگاه و ویلا به‌دنبال ویلا در شهر رشت و نزدیکی آن بگردید. به این ترتیب با چند کلیک ساده و در خانه خود می‌توانید انواع اقامتگاه، ویلا و کلبه جنگلی را مشاهده کنید. امکانات را بررسی نمایید و نظرات را بخوانید. سپس با رزرو اینترنتی دیگر نیازی نیست که نگران یافتن ویلای مناسب در شرایط خستگی راه باشید و مستقیم به داخل خانه خودتان می‌روید! 

به‌صورت کلی باید گفت که حضور در ویلاهای لوکس و خانه‌های جنگلی در رشت و کلاً شمال کشور بیشتر از اقامت در هتل مزه می‌دهد. خوشبختانه با کمک رزرو آنلاین و امکان بررسی اقامتگاه‌های مناسب، یافتن اینگونه اقامتگاه بسیار ساده شده است و همانند هتل‌ها می‌توانید رزرو خود را به‌صورت آنلاین انجام دهید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.