بهترین روش سرمایه‌گذاری و افزایش سودآوری

به تازگی ظهور شرکت های توسعه کسب و کار، به مراتب مشاهده می‌شود، اما به وضوح نمی‌توان پی برد که آژانس‌های توسعه کسب و کار دقیقا چه فعالیتی انجام می‌دهند و شاید با بازدید از  وب‌سایت ها و شبکه های اجتماعی هر یک از آنها با اطلاعات گوناگونی مواجه شویم. برخی از آنها خدمات بازاریابی ارائه می‌دهند، برخی  از آنها شرکت های سرمایه گذاری هستند و...

اما در واقعیت  یک شرکت یا آژانس توسعه کسب و کار چه می‌کند؟ 

در ساده ترین عبارت، توسعه کسب و کار را می توان در ارائه  ایده ها، ابتکارات و فعالیت هایی که به بهبود و رشد یک کسب و کار  کمک می کند خلاصه کرد.  افزایش سودآوری و درآمد، گسترش کسب‌وکار، ایجاد مشارکت‌های استراتژیک و اتخاذ تصمیم‌های تجاری، همگی از دست آورد‌های فعالیت در  راستای توسعه کسب و کار می‌باشد. 

فعالیت های انجام شده در راستای توسعه‌ کسب و کار در بخش های مختلف از جمله بازاریابی، مدیریت پروژه، مدیریت محصول و مدیریت فروش، مذاکرات و مشارکت‌، خلاصه می‌شود. همه این بخش‌ها و فعالیت‌های مختلف با توجه به اهداف اصلی کسب‌وکار مشخص شده و در  راستای پیشبرد آنها برنامه‌ریزی می‌گردد. 

شرکت توسعه کسب و کار مونه در سال ۱۳۹۹ با هدف توسعه و رشد کسب و کارها،تاسیس شده و با توجه به نیازهای کسب و کارهای مختلف،  متناسب با اهداف و بازار هدف مورد نظر، خدماتی را ارائه می‌دهد.

https://www.moooneh.com/

مونه، به استارت آپ ها کمک می کند تا زیرساخت های خود را صحیح بنا کنند، سرمایه جذب کنند و از سرمایه بدست آمده  در راستای بهبود خدمات و محصولات خود، به درستی  بهره ببرند و  به سازمان‌های بزرگ،  کمک می‌کند تا وضعیت فعلی تجارت خود را بررسی و بهبود دهند، به توسعه فکر کنند و موقعیت های موجود را ببینند، بازار  محصولاتشان را بازبینی کنند، از تکنولوژی‌های به‌روز  استفاده کنند، محتوای فاخر تولید کنند،  مشتری جذب کنند، استراتژی مشخص داشته باشند، محصولات قدیمی را بهبود دهند، محصولات جدید ایجاد کنند و از آمار و اطلاعات کسب و کارشان تحلیل های اساسی و صحیح استخراج کنند.

آژانس توسعه کسب و کار مونه، برای پیشرفت و توسعه کسب و کارها،  چند بخش حیاتی را که در ذیل توضیح داده شده است را در کنار یکدیگر جمع کرده، بخش هایی که رشد آنها در کنار هم، نقش موثر و سازنده‌ای در یک کسب و کار دارد.

مشاوره و تدوین مستندات راه اندازی و توسعه کسب و کار: باید به طور مستمر روندها را بسنجیم، برای کسب سهم بیشتر در بازار ، اطلاعات وسیع‌تری نسبت به داخل و بیرون سازمان‌مان بدست آوریم و تحقیقات بازار  به عنوان مهم‌ترین اصل، کمک شایانی  به توسعه کسب و کار خواهد نمود. ما برای توسعه و ارائه‌ی محصولات جدید و خدمات بهتر به مشتریان، به تحلیل های صحیح نیاز داریم، شرکت مونه در تمام این مسیر همواره در کنار شما خواهد بود.

بازاریابی ۳۶۰ درجه: در دنیای امروز که تبلیغات حرف بسیار مهمی برای گفتن دارد، ممکن است با تبلیغاتی مواجه شویم که بار ها در  خصوص بازدهی آن ها به شک افتاده باشیم،  بعضی اوقات هم به دلیل همین عدم اطمینان  به روش های سنتی رجوع کنیم، شما زمانی می توانید درست تصمیم بگیرید که تمام زوایا و جزئیات دقیق عملیات بازاریابی را ببینید و از اطلاعات بدست آمده پس از دوره‌های بازاریابی نتیجه‌های استراتژیکی را بیابید، مونه علاوه بر اینکه در  اجرا و بازبینی نتایج شفاف  کنار شماست، همچنان سعی می کند در راستای تحقق دستاوردهای بیشتر، منابع بازاریابی را نیز به درستی انتخاب کند. 

تولید محتوای خلاقانه: آنچه بازاریابی را تکمیل می نماید محتوای خلاقانه است، اجرای کمپین هایی به صورت تبلیغات محیطی و بازاریابی دیجیتال، که با ایده های خلاقانه دیده و شنیده می شوند و باعث جذب و تعامل مشتریان می گردد. مونه یکی از بهترین استودیو های خلاق فعال در تهران را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تولید نرم افزارها و زیر ساخت های هوشمند: پیشرفت علم و تکنولوژی و درگیری تمام مردم با ابزار ارتباطی تکنولوژی محور، حضور کسب و کار ها در دنیای دیجیتال را ضروری ساخته و توسعه کانال های فعال اختصاصی مانند وب سایت، اپلیکیشن و  هوشمندسازی از ارکان اصلی زیر ساختی هر کسب و کاری محسوب می‌گردد.

علاوه بر موارد فوق مونه، شبکه ای قدرتمند از پیمانکاران گزینش شده ای در اختیار دارد که می‌توانند در بخش های حقوقی، مدیریت مالی، تامین منابع، بازرگانی، آموزش و زیرساخت های فوق تخصصی هوشمند در  صنایع مختلف به تمامی نیازهای کسب و کار ها پاسخ دهد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره، به وب سایت آژانس توسعه کسب و کار مونه مراجعه نمایید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.