کدام نمایندگی پنل پیامک پرسودترین است؟

در این مقاله تمامی جزئیاتی که باید در خرید پنل نمایندگی اس ام اس دقت کنید، یکجا آورده شده است. با خواندن این مقاله و رعایت کردن نکات آن حتما در بهترین و پر سودترین حالت خود خواهید بود.

آیا پنل نمایندگی یک شغل محسوب میشود؟

بله، برای افراد زیادی نمایندگی پنل پیامک یک شغل اصلی و پر سود؛ برای برخی دیگر شغل دوم برای افزایش درآمد می‌باشد. شما با خرید یک نمایندگی پنل پیامک از کارگزار اصلی و معتبر میتوانید با کمترین زمان بیشترین درآمد‌هارا داشته باشید.

درآمد یک نماینده پنل پیامک چقدر است؟

درآمد یک نماینده پنل پیامک میتواند از ماهیانه 3 میلیون الی 20 میلیون و بالاتر باشد. میزان کم و زیاد بودن درآمد یک نماینده پنل اس ام اس به مواردی چون خلاقیت، تبلیغات، تلاش بیشتر، بازاریابی و .... بستگی دارد. شما میتواند سود خالص بالایی از این کار داشته باشید. فقط کافیست زمان کافی برای  راه اندازی کسب و کارتان اختصاص دهید.

نمایندگی پنل اس ام اس پر سود

مشتریان یک نمایندگی پنل اس ام اس چه کسانی هستند؟

احتمالا به این فکر میکنید که چه تعداد از افراد و از چه قشر‌هایی ممکن است که به پنل پیامکی نیاز داشته باشند؟ پاسخ همه افراد از همه اقشار، است.

در ادامه نمونه‌هایی را برای شما گرد هم آورده ایم

برنامه نویس ها . طراح سایت‌ها:

برنامه نویس ها و وب‌مستر‌ها افرادی هستند که همیشه به پنل های پیامکی نیاز دارند. آیا تا کنون در سایتی ثبت نام و خرید کرده اید؟ احتمالا پاسخ اکثریت بله خواهد بود. احتمالا برای شما پیامک‌هایی حاوی کد احراز هویت و یا ثبت سفارش ارسال شده است. بله این پیامک‌ها با انجام یکسری کار‌ها و از سمت پنل های پیامکی صورت میگیرد. شما به عنوان نماینده پنل پیامکی میتوانید روی این قشر از جامعه مانور بالایی داشته باشید. بدون ارسال پیامک تقریبا کار وب‌مستر‌ها  غیرممکن است.

پیامک ورود و خروج کارمندان برای مدیران و مسئولین

احتمالا هر مدیر مسئولی برای ایجاد نظم و جلوگیری از هرج و مرج تاکید بالایی در تایم کاری کارکنان خود دارد. برای داشتن یک مجموعه منظم حتما و حتما باید کارمندان خود، مخصوصا ورود و خروج آنهارا زیر نظر بگیرید. معمولا مدیران با نصب دستگاه اثر انگشت میتوانند ورود و خروج کارکنانشان را از طریق پیامک مدیریت کنند. یعنی با هر ورود و خروج کارمندان یک پیامک به مدیران ارسال میشود.

ارسال پیامک توسط مدارس و دانشگاه‌ها

مدارس و دانشگاه ها هم برای انواع ارسال‌ها مانند ارسال یادآوری پرداخت شهریه، ارسال پیامک ورود و خروج دانش آموران، ارسال اطلاعیه‌هایی از جمله تعطیلی‌ها، ارسال‌های مناسبتی، یادآوری‌های جلسات اولیاء و ... نیازمند پنل‌های پیامکی هستند. با توجه به تعداد مدارس و دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی، این قشر هم گزینه خوبی برای تمرکز و بازاریابی است.

ارسال تبلیغات و اطلاع رسانی برای همه مشاغل

در دنیای رقابتی امروز، تبلیغات همیشه حرف اول را میزند. شما با تبلیغات هدفمند و مستمر نتایج خیلی خوبی خواهید گرفت. اهمیت تبلیغات و ارتباط با مشتری امروزه از چشم بزرگترین شرکت‌ها تا کوچکترین و نوپا‌ترین کسب و کار‌ها پنهان نیست. شما با انواع ارسال‌ها میتوانید کسب و کار و یا خدماتی که ارائه میدهید را به مشتریان بالقوه و یا حتی مشتریان قدیمی خود معرفی کنید. هرچه افراد بیشتری از خدمات و کسب و کار شما باخبر باشند، احتمالا مشتریان بیشتری خواهید داشت و درآمد شما صعودی خواهد بود.

 ارسال پیامک برای مطب ها،بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها

یکی دیگر از امکانات پنل‌های پیامکی، ماژول نوبت دهی می باشد. سیستم‌های نوبت دهی معمولا در همه مطب‌ها و کلینیک‌ها انجام میگیرد. شما با حذب این قشر افراد هم میتوانید بر مشتریان خود بیافزاید.

نمایندگی پنل پیامک با درآمد بالا

آیا درآمد یک نماینده پنل اس ام اس فقط از طریق فروش پنل است؟

خیر! یک نماینده پنل اس ام اس میتواند منابع درآمدی زیادی داشته باشد که در این قسمت موارد مهم را معرفی میکنیم.

فروش پنل و هزینه ارتقا و یا تمدید آن

درآمد حاصل از فروش پنل و هزینه ارتقا و یا تمدید آن یک درآمد خالص می باشد. شما به عنوان نماینده پنل اس ام اس میتوانید هر هزینه ای را برای تمدید و ارتقا و فروش پنل در نظر بگیرید. در نظر داشته باشید که فروش پنل‌های دائمی یا غیر دائمی کاملا در اختیار نمایندگان باید باشد. یک نماینده باید کاملا مطابق سلیقه خود خدمات را گرد هم آورد. بهتر است هنگام خرید از نماینده ای خرید کنید که هزینه تمدید نداشته باشد.

شارژ کاربران

با هر بار شارژ کاربر، سود شما همان لحظه باید به حساب و یا اعتبارتان واریز شود.این مورد هم یکی از درآمدهای جانبی پنل پیامکی می باسد. در مورد سود شارژی موضوع تعرفه ها بسیار مهم است. شما به عنوان نماینده خود زیر مجموعه یک کارگزار یا نماینده خواهید بود. هرچه به منبع اصلی نزدیک تر باشید، تعرفه شما ارزانتر و سود شما بالاتر خواهد بود. در هنگام خرید سعی کنید از یک سورس معتبر و از کارگزار اصلی آن سورس خرید کنید تا تعرفه ها و هزینه‌های ارزانتری داشته باشبد. سورس ippanel یکی از قوی‌ترین سورس‌های پیامکی است. که نماینده‌های بیشماری دارد. حتما سعی کنید از مکث اس ام اس که کارگزار اصلی این سورس است خرید کنید. 

سود حاصل از فروش خطوط

شما به عنوان یک نماینده میتوانید از فروش خطوط به کاربران هم سود داشته باشید. یک نماینده پنل اس ام اس میتواند هرمقدار که میخواهد به قیمت اپراتوری خط اضافه کرده و به فروش برساند.

فروش دستگاه های ثبت و ذخیره شماره

فروش و ارائه دستگاه های ثبت شماره یکی از سودآورترین درآمد‌های جانبی یک نماینده پنل اس ام اس است.کار اصلی این دستگاه‌ها ذخیره آنی شماره‌ها است.  دستگاه‌ ذخیره شماره طرفداران خیلی زیادی دارند و شما میتوانید در هر ماه از سال این دستگاه‌هارا به فروش برسانید.حتما برای تهیه این دستگاه‌ها سعی کنید از کارگزار اصلی یک سورس تهیه کنید. مکث اس ام اس بهترین دستگاه‌های ثبت شماره را با کمترین قیمت ارائه میدهد.

نصب و راه‌اندازی افزونه‌های مختلف 

یک نماینده پنل اس ام اس باید اطلاعتی درمورد نصب و راه اندازی افزونه‌هایی مانند ووکامرس، گرویتی فرم، دیجیتس و... داشته باشد. شما به عنوان یک نماینده پنل پیامکی میتوانید که بابت این خدمات هم از کاربران هزینه ای دریافت کنید. البته هرگونه پشتیبانی در مکث اس ام اس کاملا رایگان و مادام العمر میباشد.

از کجا سورس و کارگزار اصلی را تشخیص بدهیم؟

پاسخ به این سوال خیلی راحت و آسان است. فقط کافیست تعرفه‌های نمایندگان را با هم مقایسه کنید. کاملا بدیهی است که نماینده ای که کمترین تعرفه‌هارا دارد ،کارگزار اصلی است. چرا؟ چون یک نماینده زیر شاخه برای اینکه سودی از کار نمایندگی داشته باشد حتما باید مبلیغی را به تعرفه‌ها و سایر هزینه‌ها بیافزاید.پس  هنگام خرید نمایندگی پنل پیامک حتما در نظرداشته باشید که با کمی تحقیق میتوانید کلی در هزینه‌های آینده صرفه جویی کنید. مکث اس ام اس با افتخار کارگزار اصلی سورس قدرتمند ippanel بوده و کمترین تعرفه‌هارا در کل کشور دارد.

اگر به عنوان یک نماینده نتوانستم درموارد خاصی کاربرانم را راهنمایی کنم چه؟

در پاسخ این سوال بازهم به اهمیت خرید از کارگزار اصلی میرسیم. معمولا کارگزاران اصلی تیم‌های قوی و پر جمعیتی دارند و میتوانند شمارا سریع تر راهنمایی کنند. مکث اس ام اس تا آخر در کنار نمایندگان است. و در صورت بروز هرگونه سوال و یا مشکل خود یا کاربران نمایندگان آنهارا در کمترین زمان حل میکند.

دلیل آخر برای شما که هنوز شک دارید که از مکث اس ام اس خرید کنید

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر روزی، پنل نماینده بالاسری من به هر دلیلی غیر فعال شد، چه اتفاقی بر سر پنل نمایندگی من و کاربرانم میآید؟ پاسخ این است که متاسفانه هم پنل شما و هر پنل کاربران شما از بین میرود . احتملا تلاش و اعتبار چندین ساله شما یا خاک یکسان میشود. اما احتمال این اتفاق در کارگزاران اصلی 0 است. پس در تهیه پنل اس ام اس مکث تردیدی نداشته باشید

کلام آخر

یک نماینده پنل اس ام اس میتواند سود بالایی بر حسب توانایی ها و تلاش خود از این کار به دست بیاورد. پیشنهاد ما تهیه پنل نمایندگی از کارگزار خبره و مشهور ippanel، مکث اس ام اس است.  مکث اس ام اس با سابقه بیش از 10 ساله خود همیشه در جهت حفظ اعتماد مشتریان کوشیده و کمترین تعرفه‌های ارسال پیامک را دارد. پنل ها در مکث اس ام اس دائمی و بدون هزینه تمدید میباشد.پشتیبانی از کاربران و نمایندگان هم مانند پنل ها دائمی و مادام‌العمر بوده و در سریعترین و درست‌ ترین حالت اتفاق می افتد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.