بهترین خشکشویی آنلاین ایران کدام است؟

 برخلاف سال‌های دور امروزه ماشین‌های لباسشویی به ما این امکان را می دهند تا همه لباس‌ها را به آسانی و به سرعت بشوییم و مجدد استفاده کنیم. حتی با استفاده از خشک کن می توانیم بدون نیار به پهن کردن لباس‌ها خشک نیز بکنیم.

لباسشویی در کنار مزایای بسیاری که دارد، هنوز در حدی پیشرفته نیست که بتواند همه لباس‌ها را بدون آسیب به بافت پارچه شستشو دهد. در نتیجه حتی امروزه نیز خدمات خشکشویی از مهم‌ترین خدمات موجود برای شستشوی لباس‌ها هستند.

برای استفاده از این خدمات می توانید وقت و هزینه بسیاری صرف کرده و به صورت حضوری لباس خود را به خشکشویی تحویل دهید و یا از راه راحت‌تری تحت عنوان خدمات خشکشویی آنلاین استفاده کنید. مسلما مورد دوم عاقلانه و راحت‌تر به نظر می رسد.

البته باید توجه داشته باشید که برای دریافت خدمت با کیفیت باید بهترین خشکشویی آنلاین را انتخاب کنید. به همین دلیل در ادامه این مقاله شما را با ۵ تا از معتبرترین ارائه کنندگان خدمات خشکشویی آنلاین آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بهترین خشکشویی آنلاین ایران کدام است؟

چرا خدمات خشکشویی آنلاین؟

پیش از اینکه به بررسی بهترین‌های خشکشویی انلاین بپردازیم، بهتر است دقیق‌تر به تبیین ضرورت استفاده از این خدمات آنلاین بپردازیم. چرا خشکشویی آنلاین بهتر از خشکشویی‌های حضوری و سنتی است؟ علت آن را می توان در سه بند زیر یافت:

کاهش هزینه‌ها

با توجه به افزایش رقابت در حوزه خشکشویی‌های آنلاین، هر یک از آن‌ها سعی دارند بهترین خدمات را به مناسب‌ترین قیمت خشکشویی ارائه کنند. به همین دلیل شما می توانید خدمات مشابه خشکشویی‌های سنتی را با هزینه کمتری دریافت کنید.

صرفه‌جویی در وقت

به نظر شما صرف چندین ساعت وقت در ترافیک تهران برای شستشوی یک کت یا پیراهن انتخاب درستی است؟ مسلما که نه! پس اگر برای وقت خود ارزش قائل هستید و می خواهید طلای زمان خود را برای کارهای مهم‌تری اختصاص دهید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین است.

سرعت زیاد و حمل و نقل آسان

تصور کنید در واپسین روزهای اسفند به فکر شستشوی پرده پذیرایی منزل خود افتاده‌اید. باز کردن چنین پرده‌های سنگینی انرژی زیادی از شما خواهد گرفت از طرفی جابه جایی چنین مواردی چندان ساده نیز نیست.

با کمک گرفتن از خدمات خشکشویی پرده می توانید از باز کردن پرده‌ها تا نصب آن را به متخصصین بسپارید. این نکته را می توان از اصلی‌ترین مزایای استفاده از خدمات خشکشویی دانست.

چرا خدمات خشکشویی آنلاین؟

5 تا از بهترین خشکشویی‌های آنلاین ایران!

امروزه تعداد زیادی از خشکشویی‌های آنلاین را می توان در جای جای ایران مشاهده کرد. در ادامه 5 تا از بهترین و محبوب‌ترین ها از نظر کاربران را برای شما معرفی خواهیم کرد. این شما و این 5 خشکشویی تاپ ایران:

خشکشویی آنلاین اسپارد

خشکشویی اسپارد را نیز می توان اولین شرکت خدماتی کار در منزل از سال 95 دانست. در واقع خدمات اسپارد تنها محدود به خشکشویی آنلاین نمی شود اما همچنان این سرویس از محبوب‌ترین خدمات این شرکت محسوب می شود.

یکی از اصلی‌ترین مزایای اسپارد امکان ثبت سفارش از راه‌های مختلف است. شما می توانید علاوه بر ثبت سفارش آنلاین، از طریق تماس تلفنی نیز خدمات خشکشویی خود را سفارش دهید. علاوه بر این برای ثبت سفارش آنلاین نیز تنها به وبسایت محدود نیستید، بلکه می توانید اپلیکیشن اسپارد را روی تلفن هوشمند خود نصب کرده و در هر روز و هر ساعتی سفارش خود را به آسانی ثبت نمایید.

یکی دیگر از نکات قابل توجه در خصوص خدمات خشکشویی اسپارد که در کمتر جایی به چشم می خورد، خشکشویی واقعی است! اما منظور از خشکشویی واقعی چیست؟ در خشکشویی واقعی استفاده از آب محدود شده و به جای آن پرکلرین پلی‌اتیلن استفاده می شود. با به کار بردن این ماده دیگر خبری از چروک شدن لباس‌ها و یا به جای ماندن لکه‌ها خبری نخواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های خشکشویی اسپارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ثبت سفارش در آنلاین به صورت 24 ساعته در همه روزهای هفته

  • ثبت سفارش تلفنی همه روزه از ساعت 7 صبح الی 11 شب

  • ارائه خدمات خشکشویی زیر نظر اتحادیه

  • قیمت‌های منصفانه مطابق بر استانداردهای قیمتی اتحادیه خشکشویی

  • افزایش عمر لباس‌ها و صرفه جویی در مصرف آب با انجام خشکشویی واقعی

  • ارائه خدمات به کلیه منطق استان تهران و البرز (کرج)

  • امانت داری در جمع‌آوری و ارسال لباس

  • تحویل لباس‌ها درب منزل

  • ارسال به موقع لباس‌های خشکشویی

  • وبسایت کاربرپسند و ارائه مقالات جذاب در مجله اینترنتی اسپارد مگ

خشکشویی آنلاین دیجی واش

این خشکشویی فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده و امروزه از اصلی‌ترین رقبای سایر خشکشویی‌ها محسوب می شود.

اصلی‌ترین ماده مصرفی در خشکشویی‌ها آب است. باتوجه به بحران آب ممکن است گاها با چنین خدماتی مخالفت‌هایی به عمل آید و جنبش‌هایی علیه آن صورت گیرد. دیجی واش برای حفظ جایگاه خود در شرایط کمبود آب شرب، اقدام به تاسیس کارخانه در شهرک صنعتی کرد.

در این کارخانه به جای استفاده از آب شرب برای شستشوی لباس‌ها، از آب غیرآشامیدنی استفاده می شود.

از جمله مزایا و ویژگی‌های مهم خشکشویی آنلاین دیجی واش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خشکشویی کلیه البسه اعم از کت و شلوار، لباس عروس، کفش، پتو و ...

  • استفاده از سرویس هوشمند برای از بین بردن انواع لکه‌ها

  • ارائه انواع خدمات خشکشوی با بارکد مجزا

  • ارائه خدمات شستشوی پرده

  • حضور کارشناس در محل

  • دریافت و ارسال رایگان

  • ارائه خدمات به شمال، غرب و شرق تهران

  • ارائه پیشنهادات ویژه خشکشویی در وبسایت دیجی واش

  • لیست قیمتی کامل برای خدمات مختلف

  • ارائه مقالات کاربردی در وبسایت

5 تا از بهترین خشکشویی‌های آنلاین ایران!

خشکشویی آنلاین واش لین

واش لین نیز با ارائه خدمات باکیفیت و تبلیغات گشترده توانسته جایگاه مناسبی در میان سایر رقبا بدست آورد. این شرکت کار خود را با ارائه خدمات خشکشویی آغاز کرد اما امروزه خدماتی همانند پرده شویی و مبل شویی نیز برای مشتریان ارائه می کند. شما می توانید کلیه این خدمات را از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن واش لین ثبت نمایید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های خشکشویی آنلاین واش لین می توان به  بیمه کردن لباس‌ها اشاره کرد. بیمه لباس‌ها باعث شده مشتریان با خیال راحت خدمات موردنظر خود را در واش لین ثبت کنند. اگر بخواهیم در خصوص وبسایت این شرکت صحبت کنیم، باید بگوییم که هنوز راه درازی در ایجاد ظاهری کاربرپسند دارند. این مورد را می توان از معایب خشکشویی آنلاین واش لین دانست.

بیایید نگاهی به دیگر ویژگی‌های خدمات خشکشویی واش لین بیندازیم:

  • ارائه کلیه قیمت‌ها و تعرفه‌های خشکشویی البسه

  • ارائه مقالات کاربردی در بلاگ

  • ایجاد دسته بندی مناسب برای خدمات خشکشویی، شستن پرده و مبل شویی

خشکشویی آنلاین زودشور

در نگاه اول مزیت اصلی این خشکشویی اسم جالب و جذاب آن است. البته مزایای این زودشور تنها به اسم آن محدود نمی شود. خشکشویی آنلاین زودشور فعالیت خود را از 1395 شروع کرد. در اوایل کار تنها به مناطق محدودی از تهران خدمات خشکشویی ارائه می کرد اما امروزه بسیاری از مناطق تهران را تحت پوشش قرار می دهد.

یکی از مزایای زودشور سرعت بالای خدمات آن است. در روزهای تعطیل سرعت خدمات کمی آهسته‌تر است اما در باقی روزهای هفته تنها 48 ساعت پس از تحویل گرفتن لباس‌ها، آن‌ها را به صورت بسته‌بندی شده و مرتب به دست شما می رساند.

زودشور نیز وبسایت و اپلیکیشن ویژه خود را دارد که به مشتریان امکان ثبت سفارش 24 ساعته را می دهد. پس از ثبت سفارش خشکشویی آنلاین زودشور لباس‌های شما را از درب منزل تحویل گرفته و مجدد ارسال می کند. هزینه حمل و نقل البسه برای مناطق 1 تا 8 تهران رایگان است اما برای بقیه مناطق هزینه مجزایی بابت حمل و نقل دریافت می شود.

دیگر مزایای خدمات خشکشویی آنلاین زودشور عبارت‌اند از:

  • ارائه خدمات خشکشویی و اتوی بخار

  • سرعت بالا برای ارائه خدمات

  • دریافت و تحویل لباس در مکان و زمان مقرر

  • دسته بندی‌ های متنوع در بلاگ زودشور

خشکشویی آنلاین واش ماش

این خشکشویی نیز خدمات خود را از سال 1395 با بهترین دستگاه‌های خشکشویی اروپایی آغاز کرد. از همان آغاز فعالیت، واش ماش خدمات خشکشویی را به نقاط مختلف شهر تهران ارائه می کرد. امروزه نیز روال کار این خشکشویی آنلاین به همین صورت است اما در آینده شاهد فعالیت‌های گسترده‌تر آن در سایر نقاط کشور نیز خواهیم بود.

برای ثبت سفارش در واش ماش نیز می توانید به وبسایت و یا اپلیکیشن موبایل آن مراجعه کنید. یکی از ویژگی‌های خوب وبسایت واش ماش قسمت تجربه و نظرات مشتریان است. با مراجعه به این بخش می توان نظرات مشتریان پیشین را مطالعه کرده و در خصوص کیفیت خدمات خشکشویی اطمینان حاصل کنید.

از دیگر مزایای واش ماش می توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

  • ارائه لیست قیمتی کامل برای خدمات مختلف

  • دسته بندی سفارشات در اپلیکیشن و وبسایت

  • بررسی موضوعات کاربردی در مجله اینترنتی

جمع‌بندی بهترین خشکشویی‌های آنلاین!

در این مقاله به بررسی 5تا از بهترین خشکشویی‌های آنلاین در ایران شامل خشکشویی دیجی واش، خشکشویی اسپارد، واش لین، زودشور و واش ماش پرداختیم. هریک از این خشکشویی‌ها مزایا و خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می کنند. با بررسی نکات کلیدی ذکر شده در خصوص هریک می توانید بهترین گزینه را بر اساس انتظارات و شرایط خود انتخاب کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.