3 باور غلط در هنگام خرید گاوصندوق

گروه صنعتی آسیاسیف بزرگ ترین و تخصصی ترین مرجع در ضمینه ی ارائه ی مشاوره ی تخصصی و انتشار مقالات مفید و موثر در خرید گاوصندوق، قصد دارد طبق تجربه ی چندین ساله در فروش گاوصندوق، مسیر فرایند خرید یک گاوصندوق ضدسرقت را شفافیت بخشیده و خریداران این دسته از محصولات امنیتی را به صحیح ترین مسیر هدایت نماید.

متاسفانه به دلیل به اشتراک گذاری برخی اطلاعات غلط توسط دارندگان گاوصندوق به سایر عموم شاهد معیار هایی به دور از معیار های درست در خرید گاوصندوق هستیم.

در این مقاله با ارائه ی ۳ مورد از تاثیرگذارترین باورهای غلط در فرایند خرید گاوصندوق جهت آگاه سازی عموم و نیز تزریق اطلاعات مفید و موثر در فرایند خرید به بررسی آن ها میپردازیم:

• باور غلط اول: وجود یک گاوصندوق خانگی بسیار عادی و معمولی برای امورات یک خانه کافیست!!

طبق گزارشات منابع خبری معتبر در شبکه های اینترنتی %۷۳ از سرقت های گزارش شده در کشور مربوط به سرقت از منازل بوده است.

دلیل وجود چنین آمار قابل توجهی، اعتماد کاذب عموم و دارندگان گاوصندوق به صندوق های بسیار معمولی و ضعیف میباشد که با سپردن اموال و اشیا گران بهای خود به این دسته از محصولات غیر استاندارد باعث وقوع سرقت های میلیونی و حتی میلیاردی در منازل خود میشوند.

از طرفی دیگر با پیشرفت تکنولوژی و ابزار، سارقین از تدابیر و روش های خاصی در سرقت از گاوصندوق های خانگی به کار میگیرند که هر گاوصندوقی توان مقاومت در مقابل آنها را نداشته و در صورت ضعیف بودن گاوصندوق از نظر زیر ساخت و کیفیت قطعات، مقاومت خود در برابر حمله ها و ابزار های سرقت مانند دیلم از دست داده و به راحتی باز شوند.

ROBBER OF SAFEBOX

نتیجه: در خرید گاوصندوق خانگی با کیفیت جدی باشیم!

خرید گاوصندوقی ضدسرقت و استاندارد برای یک خانه از ضروریت های هر منزلی به شمار میرود.

با خرید گاوصندوق ضعیف و ناکارآمد امنیت محیط پیرامون و اموال گران بهای خود را به خطر نیندازیم.

• محصولات پیشنهادی برای خرید یک گاوصندوق خانگی استاندارد: 

• گاوصندوق کاوه، محصولاتی کاملا ضد سرقت، ضد دیلم، ضد حریق، ضد مته و دارنده ی گواهی CE اروپا و همچنین نشان استاندارد ملی کشور، برقرار کننده ی امنیت کامل در محیط های اداری و خانگی میباشند.


▪ باور غلط دوم: گاوصندوق ایران کاوه همان گاوصندوق کاوه است!!

در ادوار اخیر؛ صنعت گاوصندوق با توسعه و افزایش تولید کنندگان انواع گاو صندوق های ضدسرقت، با تشابه اسمی تعداد زیادی از برند های خود با یکدیگر مواجه گردیده است. یکی از بارزترین نمونه ها، وجود تشابه اسمی در برند های کاوه و ایران کاوه میباشد که وجود این مشکل دچار سردرگمی خریداران گاوصندوق و نیز باعث عدم توانایی تفکیک این دو برند از لحاظ کیفیت و کارایی توسط عموم شده است.

گاوصندوق های کاوه و گاوصندوق های ایران کاوه محصولاتی کاملا متفاوت از نظر ظاهر، جنس بتون، ضخامت ورق های کار شده، جنس قفل و رمز، نوع مکانیزم زبانه بندی، نوع لولا، امکانات رفاهی و مواردی جزیی تری میباشند که مقایسه ی این موارد در بند زیر قابل مشاهده است:

image of 2 safeboxes

• اختلاف ظاهری:

همانطور که در تصویر فوق نمایان است، 2 برند کاوه و ایرانکاوه از نظر جنس رنگ، نوع دستگیره، محل نصب قفل و رمز و ...کاملا متفاوت میباشند.

• جنس بتون:

طراحان و مهندسان گاوصندوق های ایران کاوه با استفاده از عملیات بتون ریزی معمولی این دسته از محصولات را تولید کرده و در اختیار عموم قرار میدهند در صورتیکه گاوصندوق های کاوه اشباع شده توسط بتون مسلح بوده که تاثیر مستقیم در وزن گیری و تکمیل المان های امنیتی گاوصندوق را دارد.

برای مثال گاوصندوق ایران کاوه مدل ۲۵۰kk با ارتفاع 60 دارای ۱۲۰ کیلوگرم وزن خالص میباشد در صورتیکه گاوصندوق کاوه مدل ۲۵۰kr با ارتفاع 60 که از عملیات بتون ریزی مسلح برخوردار بوده است، با ۱۹۰ کیلوگرم وزن خالص در دست مصرف عموم قرار میگیرد.

خلاصه: گاوصندوق های کاوه دارای تراز وزنی بالاتری نسبت به هم سایزان خود در برند ایران کاوه میباشند.

• ضخامت ورق های بدنه و درب:

گاوصندوق های ایرانکاوه توسط ورق های فولادی با ضخامت ۲ میلی متری در ابعاد گوناگون طراحی و ساخته میشوند.

این در حالیست که محصولات کاوه ساخته و تجهیز شده به وسیله ی ورق های فولادی ۳ میلی متری میباشند.

خلاصه: گاوصندوق های کاوه با ورق های ضخیم تری نسبت به هم نوعان خود در برند ایران کاوه طراحی و تولید میشوند.

• مکانیزم زبانه بندی:

سیستم زبانه بندی صندوق های ایران کاوه به صورت ۲ جهته طراحی و تولید میشود.

این به این معنیست که درب اصلی این مدل از محصولات در هنگام قفل شدن به وسیله ی زبانه بندی های موجود در سمت چپ و راست درب محافظت میشوند.

اما سیستم زبانه بندی که در صندوق های ضد سرقت کاوه به کار گرفته شده از نوع ۴ جهته میباشد که زبانه های آن در تمامی جناحین درب اصلی گاوصندوق قابل مشاهده است. پس درب اصلی گاوصندوق های کاوه در زمان قفل شدن به وسیله ی زبانه بندی از ۴ طرف بالا، پایین، چپ و راست محافظت میگردند که از مدرن ترین و امنیتی ترین مدل های طراحی زبانه بندی در حال حاضر به شمار میرود.

• نوع لولا:

لولاهای تعبیه شده در گاوصندوق های کاوه به گونه ای طراحی شده است که با قابلیت جداشوندگی از بدنه باعث سهولت در امورات جابه جایی گاوصندوق میگردد.

در صورتیکه لولاهایی که گاوصندوق های ایران کاوه از آن بهره مند هستند فاقد این قابلیت بوده و خاصیت جداشوندگی از بدنه را ندارند.

گاوصندوق های اداری-تجاری و پر فروش کاوه و ایران کاوه محصولاتی کاملا مجزا از هم از لحاظ قیمت، وزن، کیفیت قطعات و غیره ... بوده و خریداران لازمه ی کسب اطلاعات فنی و بررسی نوع نیاز خود در خرید گاوصندوق میباشند.


▪ باور غلط سوم: گاوصندوق های هتلی (سیف باکس ها ) به دلیل نداشتن بتون دارای هیچ گونه مقاومت در برابر خطرات احتمالی مانند حریق، زلزله، سیل و سرقت نمیباشند!!

این طرز تفکر در مورد گاوصندوق های دیجیتالی تک لایه کاملا اشتباه است.

اغلب افراد دارندگان این تفکر اشتباه به دلیل سبک وزن بودن این محصولات به این نتیجه رسیده اند که " امکان به سرقت رفتن خود سیف باکس وجود خواهد داشت " در حالیکه این تفکر کاملا غلط است؛ زیرا :

طراحان و مهندسان گاوصندوق های هتلی با ایجاد قابلیت نصب و پیچ شدن سیف باکس به کف یا دیوار امکان برقراری تراز امنیتی کامل در این صندوق های الکترونیکی را بوجود آورده اند.


پس : خریداران گاوصندوق های هتلی پس از تهیه ی این دسته از محصولات و دریافت آن میبایستی با استفاده از رولبولت های فولادی خاص قرار داده شده در سیف باکس بدنه را به صورت محکم به کف زمین یا دیوار نصب. پیچ نمایند تا وزنی معادل ۲۰۰ کیلوگرم را برای این دسته از صندوق های دیجیتالی بیافرینند.


از دیگر تدابیر امنیتی تعبیه شده به وسیله ی طراحان و تولیدکنندگان این دسته از گاوصندوق های خانگی-اداری میتوان به آژیر ضد سرقت آن اشاره نمود.

نحوه ی کارکرد و فعالیت آژیر ضد سرقت این دسته از محصولات به گونه ایست که با درج مکرر رمز عبور به صورت اشتباه و یا در صورت وارد شدن ضربه به هر نقطه ی بدنه ی گاوصندوق فعال شده و به صدا در خواهد آمد.

نتیجه: گاوصندوق های هتلی محصولاتی کاملا ایمن و ساخته شده توسط هوشمندانه ترین تدابیر و المان های امنیتی میباشند که در وبسایت گروه صنعتی آسیاسیف در سایز و طرح های گوناگون قابل تهیه میباشند.

بیشترین کاربرد این دسته از گاوصندوق های سبک ایمن برای آن دسته از کسانیست که از املاک استیجاری بهره مند بوده و توانایی جابه جایی گاوصندوقی سنگین را در طی نقل مکان های سالیانه ندارند.

در اینجا این دسته از افراد میتوانند با خرید گاوصندوق هتلی آژیردار، امنیتی کامل را برای محیط پیرامون خود به ارمغان آورده و همچنین در امورات جابه جایی آن بسیار راحت باشند.


آسیاسیف و دنیای اقتصاد در راستای رسیدن به اهداف خردمندانه جهت برقراری امنیت و رفاه در سرتاسر این سرزمین پهناور تلاش شبانه روزی بدون وقفه را سرلوحه ی کار خود قرار داده و در تامین آرامش و آسودگی خاطر شما هم میهنان گرامی احساس مسئولیت مینمایند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.