آشنایی با خدمات نظافت خانه

نظافت خانه یکی از امور مشکل خانه داری می باشد از این رو یک شرکت خدماتی نظافتی می تواند کارگشا باشد. نظافت خانه یکی از امور مهم منزل محسوب می شود.

ممکن است منزل لوکس و مجللی نداشته باشید اما با رعایت نظافت و گردگیری منظم، زیبایی منزل شما نسب به یک خانه ی مجلل بیشتر باشد.

نظافت منزل سبب آرامش روح و روان فرد می شود. زمانی که شخصی پس از گذراندن یک روز پرکار و پر چالش به منزل خود باز می گردد. خوب است با یک منزل منظم و تمیز روبه رو شود.

بدین ترتیب می تواند آرامش خود را به تدریج کسب کند و خود را برای روز پرکار بعدی آماده کند. گاهی اوقات افراد به علت مشغله های فراوان از نظافت و گردگیری منزل غافل می شوند. از این رو بهتر است یک کارگر از شرکت خدمات نظافتی به منظور تمیز کردن منزل درخواست کنند.

شرکت پاک رویال با در اختیار داشتن کارگران ماهر و متعهد آماده ی خدمت رسانی به شما می باشد.

یک کارگر نظافت خانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

کارگری که برای امور نظافت خانه به مناطق مختلف اعزام می شود باید ویژگی هایی داشته باشد که عبارتند از:

·        کارگر باید از مهارت کافی برخوردار باشد تا بتواند در کوتاهترین زمان ممکن نظافت خانه را به اتمام برساند. تمیز کردن و پاکیزگی منزل موجب بهم ریختگی خانه می شود که بسیار آزار دهنده است. از این رو همه ی اعضای خانواده ترجیح می دهند این فرآیند به سرعت و با حداکثر کیفیت تمام شود.

·        کارگری که به منظور نظافت خانه اعزام می شود باید گواهی عدم سوء پیشینه داشته باشد. زیرا نظافتچی به تمام بخش های منزل شما دسترسی دارد از این رو ممکن است امنیت خانواده و منزل شما به خطر بیفتد.

·        کارگر نظافتچی باید با حوصله و خوش اخلاق باشد و مدام با حرف زدن های نا مربوط روند کار را به تاخیر نیندازد.

·        بسیاری از شرکت های خدماتی یک لباس ویژه برای نیروهای که به منظور نظافت خانه اعزام می کنند در نظر می گیرند.

نظافت منزل

 ورود هوای مطبوع با نظافت منزل

مزایای استفاده از شرکت خدماتی نظافت خانه

·        زمانی که یک نیروی زبده و متعهد برای نظافت خانه شروع به گردگیری و تمیز کردن منزل می کند. خانه ی شما بسیار تمیز تر خواهد شد زیرا آن فرد با اصول نظافت آشنایی دارند. می داند از کدام شوینده در کدام قسمت منزل استفاده کند و با نحوه ی شست و شو لکه های سخت آشنایی دارد.

·        وقتی امور نظافت خانه ی خود را به فرد دیگری می سپارید. زمان بیشتری در اختیار دارید که می توانید این وقت را صرف اوقات فراغت کنید و بیشتر در کنار اعضای خانواده باشید.

·        با نظافت خانه هوای منزل شما مطبوع و خوشبو خواهد شد که برای سلامت جسم و روح اعضای خانواده بسیار مفید است.

·        از لوازم و اثاثیه ی منزل به مدت طولانی تری استفاده خواهید کرد زیرا تمیز کردن و نظافت مداوم موجب افزایش کارایی و عمر لوازم منزل می شود.

·        کثیفی آشپزخانه موجب می شود تمایلی به پخت و پز نداشته باشید و از بیرون غذا سفارش دهید. تمیزی آشپزخانه به اقتصاد خانواده کمک خواهد کرد.

کارگر خدماتی

محاسبه دستمزد کارگر

نکاتی که با رعایت آن می توانید از سرویس خدمات نظافت خانه بهتر استفاده کنید. 

• چنانچه قصد دارید برای نظافت خانه از یک نظافتچی خانم استفاده کنید لازم است که حتما یک خانم در منزل حضور داشته باشد.

• در محاسبه ی زمان مورد نیاز برای فعالیت کارگر دقت کنید. بسیاری از افرادی که در شغل نظافت خانه فعالیت می کنند روزانه در دو یا سه منزل مشغول هستند. از این رو برای فعالیت بهتر و حضور به موقع در سرکار برنامه ریزی می کنند و نمی توانند بیشتر از زمان تعیین شده در منزل شما حضور داشته باشند. چنانچه کارگر زمان بیشتری در منزل شما برای کار حضور داشته باشد باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید. اگر هم کار زودتر از زمان تعیین شده به اتمام رسید شما باید مبلغ کامل را پرداخت کنید.

• محاسبه ی دستمزد یک کارگر به عوامل مختلفی وابسته است که عبارتند از: قیمت نظافت راه پله، هزینه شست و شوی قالیچه، هزینه تمیز کردن دیوار و ...

کارگر حرفه ای

کارگر حرفه ای نظافت

نظافت حرفه ای منزل چگونه باید باشد؟

به هنگام نظافت خانه برخی از قسمت های منزل نسبت به سایر قسمت ها اهمیت بیشتری دارند از این رو برای تمیز کردن این بخش ها از منزل باید زمان بیشتری صرف کرد. البته میزان کثیف بودن و تمیز بودن این مکان ها نیز تاثیر مستقیمی در زمان نظافت دارد ممکن است دستشویی، حمام یا سایر فضاهای خانه به صورت مداوم تمیز شده باشند از این رو برای نظافت این بخش های منزل نیاز نیست زمان زیادی صرف شود.

یک کارگر حرفه میتواند کثیف ترین مکان ها را با کمک مهارت خود به خوبی تمیز کند. یکی از نکاتی که به هنگام نظافت باید به آن توجه کنید این است که حتما از دستکش و ماسک به هنگام نظافت استفاده کنید و هیچ وقت دو نوع شوینده را با یکدیگر مخلوط نکنید زیرا ترکیبات شیمیایی آن ها ممکن است به ریه و پوست شما آسیب برسانند.

مواد شوینده

استفاده از مواد شوینده برای نظافت

نظافت آشپزخانه و پذیرایی چگونه باید باشد؟

·        نظافت آشپزخانه: یکی از بخش های مهم به منظور نظافت خانه آشپزخانه می باشد. آشپزخانه فضایی برای پخت و پز می باشد از این رو امکان دارد لکه های چربی در بخش های مختلف دیوار و کابینت ها وجود داشته باشد. توجه کنید که این لکه ها را باید با شوینده های مخصوص تمیز کنید. استفاده از مایع ظرفشویی صرفا برای ظرف مفید است. به هنگام خالی کردن کابینت ها عجله نکنید تا ظروف دچار شکستگی نشوند.

·        نظافت پذیرایی: پذیرایی یکی از بخش های مهم منزل است که مساحت زیادی هم دارد از این رو برای نظافت خانه در این بخش از منزل باید برنامه ریزی کنید و به صورت مرحله به مرحله پیش بروید. اگر به یکباره کل خانه را بهم بریزید دچار سردرگمی خواهید شد به عنوان مثال در ابتدا پرده ها را باز کنید و به اتو شویی ببرید سپس شروع به تمیز کردن دیوارها و شیشه ها کنید.

نظافت سرویس های بهداشتی و اتاق ها چگونه باید باشد؟

·        نظافت سرویس های بهداشتی: تمیزی سرویس های بهداشتی ارتباط مستقیمی با سلامت اعضای خانواده دارد. از این رو باید از شوینده ی مخصوص سرویس های بهداشتی برای نظافت خانه در این بخش استفاده کنید. تمام لوازمی که برای نظافت این بخش از منزل استفاده می کنید را پس از شست و شو در کابینت روشویی قرار دهید و از آن برای فضاهای دیگر منزل استفاده نکنید.

·        نظافت اتاق های خواب: امروزه بسیاری از افراد از اتاق های خواب به منظور کار نیز استفاده می کنند از این رو نظافت خانه در این بخش از منزل بسیار پر اهمیت است. در این فضاها نیز شست و شو را از پرده ها و ملحفه ها آغاز کنید سپس دیوارها و شیشه ها را تمیز کنید آن گاه لوازم داخل اتاق را مرتب کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.