راه‌های جذب مشتری و افزایش فروش کسب و کار

 با توجه به اهمیت این موضوع تمام مدیران کسب و کارهای مختلف همواره به دنبال روش‌هایی هستند که با به کارگیری آن‌ها تعداد مشتریان خود را به میزان زیادی افزایش دهند و افزایش مشتری داشته باشند تا در بین رقبای خود به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنند‌.

یکی از روش‌های پرکاربرد برای جذب مشتری که کسب و کارها از سال‌ها پیش تا به امروز همواره از آن استفاده می‌کنند، تبلیغات و بازاریابی است. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در سال‌های اخیر روش‌های تبلیغاتی نیز از حالت سنتی خارج شده‌اند و جای خود را به روش‌های مدرن داده‌اند.

در این مقاله قصد داریم جدیدترین و بهترین روش‌های تبلیغاتی آنلاین برای جذب تعداد زیادی از مشتریان و افزایش فروش کسب و کارها را توضیح دهیم و در پایان بهترین شرکت تبلیغاتی اینترنتی آنلاین را معرفی کنیم.‌

تبلیغات اینترنتی آنلاین چیست و چه مزایایی دارد؟

 به تمام فعالیت‌هایی که برای ایجاد آگاهی و علاقه درباره محصولات و خدمات ارائه شده توسط کسب و کارهای مختلف در بستر اینترنت انجام می‌شود، تبلیغات اینترنتی آنلاین می‌گویند. با استفاده از تبلیغات آنلاین می‌توان اطلاعات مورد نیاز درباره محصولات یا خدمات را به مخاطبان بیشتری انتقال داد و آن‌ها را به خرید ترغیب کرد.

تبلیغات اینترنتی آنلاین به جذب مشتری و افزایش فروش کمک می‌کنند و مزایای زیادی دارند.‌ هزینه‌ای که باید برای این تبلیغات پرداخت شود، ارزان‌تر از تبلیغات سنتی است. به عنوان مثال برای نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر یا تبلیغات صدا و سیما باید هزینه زیادی صرف شود اما تبلیغات آنلاین قیمت بسیار پایین‌تری دارد.

یکی دیگر از مزایای این نوع تبلیغات داشتن قابلیت اندازه‌گیری است. به راحتی می‌توان فهمید که چند نفر تبلیغ را مشاهده کرده‌اند و چند نفر روی آن کلیک کرده‌اند‌. با این ویژگی به راحتی می‌توان از درصد موفقیت آن آگاه شد. در تبلیغات سنتی چنین قابلیتی وجود ندارد و نمی‌توان میزان تاثیر تبلیغات روی جذب مشتری را تخمین زد.

جذب مشتری هدفمند، ارتباط بهینه با مخاطبان، کیفیت بالاتر تبلیغات، ارائه اطلاعات بیشتر درباره محصولات و خدمات، روش‌های پرداخت مناسب، قابلیت ویرایش و به روز رسانی تبلیغات، قدرت برندینگ بالا از دیگر مزایای تبلیغات اینترنتی آنلاین محسوب می‌شود‌.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام

یکی از روش‌های تبلیغات اینترنتی آنلاین تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار مانند تلگرام و اینستاگرام است. امروزه درصد زیادی از افراد جامعه به گوشی‌های هوشمند دسترسی دارند و در شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار مانند اینستاگرام و تلگرام عضو هستند. بنابراین کسب و کارها با تبلیغات اصولی و با کیفیت در اینستاگرام و تلگرام می‌توانند جذب مشتری را افزایش دهند.

هر چه تعداد مشتریان بیشتر شود، فروش محصولات و خدمات نیز بیشتر می‌شود. برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی باید صادقانه و هوشمندانه عمل کرد. برای معرفی محصولات از تصاویر و فیلم‌های باکیفیت استفاده کنید. طراحی اینستاگرام و تلگرام بر پایه تصاویر انجام شده است.

بنابراین جذب مشتری با استفاده از عکس‌ها و تصاویر باکیفیت از محصولات و خدمات در افزایش فروش تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت‌. استفاده از هشتگ، ارائه تحفیف‌های ویژه، استفاده از استوری‌های تبلیغاتی در پیج‌های پربازدید، استفاده از کپشن‌های پرمحتوا به موفقیت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند‌.

تبلیغات در اپلیکیشن و گوشی موبایل

یکی دیگر از روش‌های تبلیغات آنلاین اینترنتی با هدف جذب مشتری و افزایش فروش، تبلیغات در اپلیکیشن و گوشی موبایل است. در تبلیغات موبایلی که در اپلیکیشن‌ها ارائه می‌شوند، طیف وسیعی از مخاطبان هدف قرار می‌گیرند و محصولات و خدمات یک برند به آن‌ها معرفی می‌شود.

البته مقاله ای راجب بهترین راهکارها برای فروش بیشتر است که با برای خواندن این مقاله فقط کافیه روی ( فروش بیشتر ) کلیک کنید. موبایل مقرون به صرفه‌ترین و ارزان‌ترین دستگاه برای تبلیغات محسوب می‌شود و نسبت به روش‌های سنتی مانند تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردها ارزان‌تر است. امروزه تمام اقشار جامعه به گوشی‌های موبایل دسترسی دارند.

کسب و کارها با استفاده از این فرصت می‌توانند تبلیغات موبایلی از نوع متن، فیلم فلش، بنر، ویدئو و صوت را در اپلیکیشن‌ها به نمایش درآورند و مشتری با مشاهده این تبلیغات به خرید مشتاق‌تر شود.

خرید رپورتاژ اگهی و بهبود سئوی سایت

رپورتاژ آگهی مقاله‌ای است که برای تبلیغ محصولات و خدمات یک کسب و کار در وبسایت‌های پربازدید منتشر می‌شود. در رپورتاژ می‌توان علاوه بر معرفی محصولات و خدمات به آموزش نیز پرداخت و اهداف کسب و کار را به مخاطبان معرفی کرد.

به طور کلی انتشار رپورتاژ آگهی و اخبار تبلیغاتی غیرمستقیم یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی است که به بیشتر دیده شدن یک برند، رفع نیازهای مخاطبان، بهبود سئوی سایت و جذب مشتری کمک بسیار زیادی می‌کند. از مزایای این روش تبلیغاتی می‌توان به سئو و بهینه سازی سایت کسب و کار مورد نظر در موتور جستجوی گوگل، افزایش ترافیک سایت، افزایش اعتبار سایت، صرفه جویی در هزینه‌ها و افزایش فروش اشاره کرد. هدف تمام کسب و کارها از انتشار رپورتاژ آگهی در رسانه‌های پربازدید این است که رتبه سایت خود را در گوگل ارتقا ببخشند.

تحقیقات نشان می‌دهد که درصد زیادی از کاربران اینترنتی هنگام جستجو در گوگل فقط به لینک‌های صفحه اول مراجعه می‌کنند. زمانی که سئو و بهینه‌سازی سایت با موفقیت انجام شود و رتبه‌های برتر گوگل را به دست آورد، ترافیک و بازدیدهای سایت به شدت افزایش می‌یابد.

احتمال اینکه درصد زیادی از بازدیدکنندگان به مشتری‌های ثابت کسب و کار تبدیل شوند، بسیار بالاست. هزینه خرید رپورتاژ آگهی و انتشار آن در یک سایت معتبر خبری، نسبت به روش‌های تبلیغاتی دیگر ارزان‌تر است و مخاطبان بیشتری مقاله رپورتاژ را مطالعه می‌کنند.

ارسال تبلیغات پیام صوتی

یکی از بهترین و جدیدترین روش‌های هدفمند تبلیغاتی که در جذب مشتری، افزایش اعتبار کسب و کار، بازدهی و فروش بیشتر تاثیر می‌گذارد، ارسال تبلیغات پیام صوتی است. ارسال پیام صوتی تبلیغاتی به راحتی با یک تماس تلفنی به مخاطب انجام می‌شود.

در پیام صوتی تمام اطلاعات راجع به محصولات و خدمات و مزایای کسب و کار مورد نظر از طریق تبلیغ نویسی و متن تاثیرگذار به گوش مخاطب می‌رسد و او را برای خرید ترغیب می‌کند‌. با استفاده از این روش می‌توان در هزینه‌های تبلیغاتی کسب و کار به میزان زیادی صرفه‌جویی کرد زیرا هزینه آن از تیزرهای تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی ارزان‌تر می‌باشد.‌

در کنار پیام صوتی تبلیغاتی که ضبط می‌کنید، می‌توانید از یک موزیک زیبا و دلنشین هم استفاده کنید تا در ذهن مخاطب ماندگار شوید. امکان ارسال تبلیغات پیام صوتی به صورت گروهی و تکی، ارسال همزمان پیام صوتی به شماره‌های موبایل و شماره تلفن‌های ثابت، گزارش‌دهی بی‌نقص و کاملا هوشمند از وضعیت پیام‌های تبلیغاتی صوتی، بازگشت هزینه پیام‌های صوتی ناموفق در صورت عدم پاسخگویی مخاطبان، امکان ارسال پنل صوتی به شکل منطقه‌ای، تعرفه مقرون به صرفه، امکان تنظیم پیام صوتی برای ارسال در زمان‌های آتی، برقراری رابطه صمیمانه‌تر با مشتری، جذب مشتری و افزایش فروش از مهمترین مزایای ارسال تبلیغات پیام صوتی به شمار می‌روند‌.

ارسال پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از تاثیرگذارترین روش‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود که با هدف بازدهی کسب و کار، جذب مشتری و حفظ مشتریان قدیمی انجام می‌شود‌. متن تبلیغات پیامکی باید به گونه‌ای نوشته شود که مخاطب با خواندن آن برای خرید و استفاده از خدمات کسب و کار تبلیغ شده تشویق شود.

در این روش از پنل پیامکی برای ارسال همزمان پیامک به هزاران نفر استفاده می‌شود. هزینه این نوع تبلیغ نسبت به روش‌های دیگر بسیار پایین‌تر است‌. استفاده از مناسبت‌های مختلف مانند عید نوروز، اعیاد مذهبی، شهادت‌ها و غیره برای ارسال پیامک تبلیغاتی و ارائه تخفیف‌های ویژه مناسبتی در جذب مشتری‌های بیشتر از طریق پیامک‌های تبلیغاتی موثر می‌باشد.

یکی از مهمترین مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی عدم نیاز به گوشی هوشمند است. این نوع تبلیغات حتی به گوشی‌های ساده هم ارسال می‌شود‌. در حالی که روش‌های تبلیغات اینترنتی آنلاین فقط برای مخاطبان دارای تجهیزات هوشمند مانند کامپیوتر، موبایل، لپ تاپ و تبلت به نمایش در می‌آید. ارسال پیامک تنها با استفاده از یک کلیک، ارسال زمان‌بندی شده پیامک‌های تبلیغاتی در ایامی خاص، صرفه‌جویی در وقت، ارسال اطلاعات تماس کسب و کار به مشتری با پیامک از مهمترین مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی محسوب می‌شود.

تبلیغات کسب و کار خود را به شبکه تبلیغات اینترنتی بالتازار بسپارید

برای اینکه کسب و کار خود را در بزرگترین و بهترین آژانس تبلیغاتی بین المللی ایران تبلیغ کنید و تعداد مشتریان خود را به میزان زیادی افزایش دهید، به سایت بالتازار مراجعه کنید که برای ورود به سایت بالتازار فقط کافیه روی ( افزایش مشتری ) کلیک کنید.

تمام کسب و کارها با استفاده از تبلیغات اینترنتی آنلاین توسط سایت بالتازار می‌توانند به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنند. در این سایت انواع مختلف تبلیغات به صورت همزمان برای کسب و کارها با مناسب‌ترین قیمت انجام می‌شود تا افزایش بازدهی و جذب مشتری را به دنبال داشته باشد.

تبلیغات هدفمند، اصولی و گسترده به همراه تخفیف‌های ویژه سایت بالتازار را به یکی از بهترین سایت‌های تبلیغات اینترنتی آنلاین تبدیل کرده است. این مجموعه علاوه بر سایت، اپلیکیشن اختصاصی نیز دارد و کسب و کارها می‌توانند از طریق اپلیکیشن نیز سفارش تبلیغات خود را به ثبت برسانند.

برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از کافه‌ بازار، گوگل پلی، چهارخونه یا مایکت اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با تیم پشتیبانی بالتازار تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید.

حتما به سایت بالتازار مراجعه کنید زیرا بسیار مفید است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.