بازار کریپتو این روزها پیشرفت چشمگیری کرده است و اکثر افراد در تلاش هستند تا از این بازار کسب درآمد کنند. یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد از این بازار، ساخت ان اف تی است. به همین دلیل ما قصد داریم در این مقاله آموزش ساخت NFT با موبایل را در اختیار شما قرار دهیم.

زیرا در این صورت شما می توانید با استفاده از کمترین تجهیزات به کسب درآمد دلاری بپردازید. این روزها اکثر افراد از تلفن های همراه هوشمند استفاده می کنند. به همین دلیل می توان به این استنباط رسید که ساخت NFT با تلفن همراه برای اکثر افراد امکان پذیر است.

 در نتیجه برای این که بتوانید ساخت NFT با گوشی موبایل را یاد بگیرید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

گام اول برای ساخت NFT با گوشی موبایل

در گام اول باید کیف پول متامسک را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید و یک حساب کاربری برای خود بسازید. توجه داشته باشید که در این مقاله ساخت حساب کاربری در MetaMask  آموزش  داده نمی شود. در نتیجه باید بعد از باز کردن کیف پول MetaMask وارد حساب کاربری خود شوید و در مرحله بعد این آموزش را مشاهده نمایید.

آموزش ساخت NFT با موبایل

ما تصمیم گرفته ایم این مقاله به صورت نگارش کنیم تا تمام افراد بتوانند بعد از مطالعه آن به ساده ترین شکل ممکن با استفاده از گوشی موبایل خود NFT بسازند. به همین منظور برای هر پاراگراف یک تصویر در نظر گرفته شده است تا شما بتوانید به راحت ترین شکل ممکن عملیات ساخت ان اف تی با گوشی موبایل را انجام دهید.

تصویری که در قسمت زیر مشاهده می کنید به دو قسمت تقسیم شده است. زمانی که شما کیف پول متامسک را باز می کنید و وارد اکانت خود می‌شوید. صفحه ای مشابه با تصویر زیر را مشاهده می کنید. اولین گام برای ساخت ان اف تی با استفاده از تلفن همراه، لمس کردن گزینه ا‌ی می باشد که در تصویر زیر با شماره ۱ نمایش داده شده است. در گام دوم باید گزینه ‌ی Browser    که در تصویر زیر با شماره ۲ نمایش داده شده است را تاچ کنید. 

مرحله دوم  ساخت ان اف تی با تلفن همراه

بعد از تاچ کردن گزینه Browser شما باید عبارت mintable که در تصویر زیر با شماره ۱ نمایش داده شده است را جستجو کنید. بعد از جستجو دو گزینه به نام mint و shop برای شما به نمایش در می آید که این دو گزینه در تصویر زیر با عدد شماره یک و دو نشانه گذاری شده است. توجه داشته باشید که شما با استفاده از گزینه mint می توانید به ساخت NFT بپردازید و با استفاده از گزینه shop می توانید خرید ان اف تی را تجربه کنید.

اما چون ما قصد داریم به صورت رایگان با استفاده از تلفن همراه به ساخت ان اف تی بپردازیم گزینه mint  را تاچ می‌کنیم. در مرحله دوم شما با یک صفحه جدید مواجه میشوید که باید گزینه create a new item را لمس کنید. این گزینه در تصویر زیر با عدد شماره ۴ نشان داده شده است.

 

ساخت ان اف تی با تلفن همراه

 

مرحله سوم آموزش ساخت ان اف تی با گوشی موبایل 

در ادامه مسیر ساخت NFT با گوشی موبایل با دو گزینه مواجه میشود. در این قسمت باید انتخاب کنید که ان اف تی خود را بر روی کدام بلاک‌چین قصد دارید بسازید. ما تصمیم گرفته‌ایم ان اف تی خود را بر روی بلاک‌چین اتریوم بسازیم.

در ادامه دو گزینه دیگر با شماره ۵ و شماره ۶ مشخص کرده ایم که ساخت ان اف تی به صورت رایگان و غیر رایگان را مشخص میکند. در واقع ما گزینه 5 را انتخاب کردیم زیرا قصد داریم این کار را به صورت رایگان انجام دهیم. در انتها با لمس گزینه proceed to mint به مرحله بعد از ساخت NFT با استفاده از تلفن همراه خواهید رفت.

وارد کردن اطلاعات مربوط به آیتم

حال زمان ان فرا رسیده است که اطلاعات مربوط به ایتم را وارد کنیم. توجه داشته باشید گزینه که در تصویر زیر با شماره یک نمایش داده شده بیانگر این است که باید یک فایل به همراه اطلاعات در این صفحه قرار داده شود. در ابتدا باید اطلاعات وارد شود، به همین دلیل باید مشخص کنید که چه نوع فایلی را قصد دارید در این صفحه آپلود کنید. ما گزینه اثر هنری ( (Art را انتخاب کردیم. در مرحله بعد باید دسته بندی  فایل خود را مشخص کنید و در پایان این مرحله هم title و subtitle مورد نظر خود را تایپ نمایید.

 

ساخت ان اف تی با گوشی موبایل 

آپلود فایل برای ساخت ان اف تی با موبایل اندروید

برای اینکه بتوانید فایل مورد نظر خود را آپلود کنید باید گزینه add files که در تصویر زیر با عدد شماره یک نمایش داده شده است را لمس کنید. توجه داشته باشید شما می توانید برای انجام این کار از فایل اماده و دوربین تلفن همراه خود استفاده کنید. ما در این آموزش از فایل اماده استفاده خواهیم کرد. در ادامه باید ذکر کنیم که بعد از آپلود فایل مورد نظر خود، باید یک پاراگراف در مورد آن توضیح دهید که در تصویر زیر با عدد شماره ۲ نمایش داده شده است. در واقع شما با انجام این کار بخش اعظمی از قرار دادن فایل و ساخت NFT با گوشی موبایل اندروید را انجام داده اید.

مشخص کردن قیمت ان اف تی با موبایل

در این بخش از کار باید قیمت NFT  خود را مشخص کنید. برای اینکه بتوانید یک قیمت ثابت بر روی ان اف تی قرار دهید باید گزینه fixed که با عدد شماره یک نمایش داده شده است را لمس کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت مورد نظر خود را باید بر اساس ارز دیجیتال اتریوم ثبت کنید. قسمتی که باید نرخ در آن درج شود با عدد شماره ۲ نشانه گذاری شده است. بعد از انجام این دو کار باید دکمه List this item را تاچ کنید.

مرحله پایانی ساخت ان اف تی با موبایل

در قسمت اخر از ساخت NFT با موبایل باید گزینه Proceed  را لمس کنید. این گزینه برای تایید مرحله نهایی ساخت ان اف تی، از شما تاییدیه می خواهد. بعد از لمس کردن این گزینه شاهد ساخت شدن ان اف تی خواهید بود و با لمس گزینه view your item  میتوانید ان اف تی خود را مشاهده کنید.

 

نتیجه گیری

مطمئنا تا قبل از مطالعه این مقاله اطلاعات کافی نسبت به ساخت NFT با موبایل در اختیار نداشته اید. اما با مطالعه این مقاله با تمام مراحل ساخت ان اف تی با تلفن همراه آشنا شده اید. این نکته را در نظر داشته باشید که بهترین اموزش های ساخت NFT با موبایل در وب سایت zcoino و سایت coinmarketcap وجود دارد و شما میتوانید با استفاده از این آموزش ها درآمد دلاری بسیار زیادی داشته باشید. در نهایت امیدواریم بتوانید با استفاده از محتویات موجود در این آموزش به ساخت ان اف تی با موبایل بپردازید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.