کسب درآمد بدون سرمایه اولیه با طراحی سایت

 اما ساخت سایت یکی از این زمینه ها برای درآمدزایی میباشد، که شما میتوانید بدون داشتن سرمایه اقدام به کسب درآمد کنید. تنها کافیست یک وب سایت طراحی کنید و خدمات مورد نیاز کاربر را ارائه کنید.

اگر این خدمات مورد استقبال کاربر باشد برای دریافت بیشتر به شما هزینه می دهد و منبع درآمد مناسبی برای شما ایجاد می‌شود. توجه داشته باشید که خدماتی که به کاربر ارائه می‌دهید می‌بایست نیاز روز جامعه باشد و از خدماتی که به صورت اشباع شده هستند خودداری کنید. 

با توجه به این موضوع شما باید ایده و استراتژی مناسبی برای ارائه خدمات داشته باشید. چرا که ایده های نو می توانند کسب درآمد های عالی برای شما رقم بزنند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مناسبی در مورد کسب درآمد از اینترنت به شما ارائه دهیم.

طلایی ترین سایتهای درآمدزا در ایران

در این بخش قصد دارم بهترین سایت های درآمد زای ایرانی را به شما معرفی کنم. این سایت ها برای شروع سرمایه زیادی نیاز نداشتند، اما به مرور زمان به جایی رسیدند که کسب درآمد عالی برای آنها اتفاق افتاد و امروز با خدماتی که ارائه می دهند و محصولاتی که در سایتهای خود قرار می دهند کسب درآمد مناسبی را ایجاد کرده اند و البته اشتغال زیایی مناسبی را برای جامعه ایجاد کرده اند.

۱: دیجی کالا

مطمئنا شما نیز سایت‌ دیجی‌کالا را میشناسید این سایت یکی از معتبر ترین وب سایت های فروش محصولات کالاهای نیاز روز جامعه می‌باشد و اشتغال زایی مناسبی برای جامعه فراهم کرده است. خیلی‌ ها از این وبسایت اقدام به درآمدزایی می‌کند و تنها با ایجاد یک کاربری و فروش از طریق پنل کاربری خود می‌تواند درآمدزایی میکنند.

دیجی کالا روش دیگر نیز برای درآمدزایی برای مردم دارد در این روش درآمدی شما می بایست به سمت دیجی کالا ترافیک واقعی روانه کنید. این ترافیک باید منجر به خرید شود و در صورتی که خرید اتفاق بیفتد پورسانتی برای شما در نظر گرفته می‌شود. پس بدون سرمایه و بدون داشتن کالا می توانید از دیجی کالا کسب درآمد کنید.

۲: پونیشا

این وب سایت بهترین سایت فریلنسری ایرانی می باشد. اگر شما تخصص مهارت و  خاصی در زمینه خاصی دارید، می توانید در این وب سایت یک پنل کاربری ایجاد کنید و پروژه هایی که در این سایت معرفی می شود را دریافت کنید و با کارفرمایان پروژه ارتباط بگیرید. با این روش می توانید کسب درآمد مناسبی از این وب سایت داشته باشید.

نکته‌ ای که در این وب سایت باید رعایت کنید، این است که قیمت دهی باید مناسب باشد. مطمئنا کارفرما برای انجام پروژه خود دنبال قیمت مناسب می گردد. پس اگر پروژه‌ ای را خواستید قبول کنید، سعی کنید قیمتی بدهید که دیگران نتوانند کمتر از این قیمت را معرفی کنند و بتوانید پروژه را بگیرید. البته توجه داشته باشید که این قیمت باید برای شما به صرفه باشد پس در قیمت دهی دقت کافی را داشته باشید.

برنامه نویسی، طراحی سایت، طراحی لوگو و فعالیت های ویدیویی بخشی از خدماتی است که فریلنسرهای سایت پونیشا برای کارفرمایان انجام می دهند. پس اگر این خدمات را میتوانید انجام دهید سایت پونیشا بهترین گزینه می باشد.

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی  متناسب با تخصص یا تجربه خودتان

نوع دیگری از کسب درآمد اینترنتی این است که شما وبسایت را طراحی کنید که متناسب با تخصص خودتان است.

مثال: اگر تخصص گیاهان دارویی را دارید می توانید یک وب سایت عطاری طراحی کنید و اطلاعات جامعی از گیاهان دارویی در اختیار مخاطب قرار دهید. همچنین در صورت داشتن مجوز های لازم می توانید اقدام به فروش گیاهان دارویی کنید.

همچنین اگر تخصص پزشکی در زمینه گیاهان دارویی را دارید می‌توانید با طراحی یک بخش اشتراک دهی به بیماران سرویس‌ دهی کنید و مطمئنا بیمار برای ویزیت شدن هزینه پرداخت می‌کند. این زمینه نیز می‌تواند برای یک گزینه ی کسب درآمد اینترنتی باشد که نیاز به سرمایه ندارد.

طراحی سایت فروشگاهی با اتکا به فروشگاه فیزیکی و فعال دوستان و نزدیکان به جهت تامین کالا

فرض کنیم شما یک فروشگاه لوازم خانگی دارید و می‌خواهید لوازم خود را به کل ایران به فروش برسانید. برای این منظور داشتن یک طراحی سایت فروشگاهی نونگار می تواند بهترین گزینه برای درآمدزایی باشد. اما اینکه تامین کالاهای نیازمند نیروی زیاد می باشد و برای بسته و ارسال نیازمند کمک خواهید بود که شما می توانید از دوستان و نزدیکان خود کمک بگیرید تا لوازم مورد نیاز را برای مناطق مختلف تهیه و ارسال کنید و از آنها برای تامین کالاها نیز کمک بگیرید.

برای این منظور شما می بایست یک فروشگاه فیزیکی نیز داشته باشد چرا که داشتن فروشگاه فیزیکی می‌تواند اعتماد سازی کند و کاربر برای خرید هر نوع لوازم خانگی به شما اعتماد کند. به عنوان مثال خرید لوازمی همچون یخچال و اجاق گاز از سایت هایی که معتبر نیستند امری بسیار خطرناک می باشد.

چرا که اینگونه سایت ها ممکن است دارای نماد الکترونیک نباشند و سایت‌های نوپایی باشند. اما اگر در وب سایت خود رزومه ای قرار دهید که نشان دهنده فعالیت چند ساله باشد و از نماد الکترونیک برخوردار باشد و همچنین یک فروشگاه فیزیکی داشته باشید توجه کاربر به وبسایت شما جلب می شود و هر نوع کالایی که شما ارائه دهید را با اطمینان کامل می خرد.

همچنین اگر شما یک وب سایت فروش موبایل داشته باشید نیازمند فروشگاه فیزیکی خواهید بود. چرا که کاربر ممکن است برای تعمیر گوشی یا دریافت خدمات دیگر به صورت فیزیکی مراجعه کند و باید برای این منظور یک فروشگاه فیزیکی داشته باشید.

طراحی سایت آگهی

طراحی سایت آگهی و معرفی آن برای استفاده بازار هدفی خاص

برای طراحی سایت آگهی شما نیازمند یک استراتژی و ایده هستید و استراتژی باید در راستای همان ایده ای که دارید حرکت کند و فرآیندی که انجام می‌شود از مسیر خود خارج نشود و همان برنامه‌ ای که در روز اول چیده اید را انجام دهید تا بتوانید به موفقیت برسید و درآمد مناسبی را کسب کنید.

اگر بخواهید بازار هدف خاصی را به جامعه معرفی کنید و محصول خاصی را به فروش برسانید، کمک گرفتن از سایت آگهی بهترین گزینه می باشد. البته باید توجه کنید که این ایده یا محصول باید نیاز روز جامعه باشد و مردم برای خدمت تقاضا داشته باشند.

نکته مهم که در وبسایت آگهی باید رعایت کنید، داشتن ظاهر زیبا و بهینه سازی مرتب می باشد. کاربری ساده و ظاهر زیبا باعث میشود که کاربر به راحتی با وبسایت کار کند و دچار سردرگمی نشود. اگر کاربر از کار کردن با این وب سایت رضایت داشته باشد و همچنین در بهینه کردن وب‌ سایت نظم داشته باشید، باعث می‌شود که کاربر به شما اعتماد کند و اطلاعات مورد نیاز خود را از وبسایت شما دریافت کند.

بدین صورت این کاربر برای شما وفادار می شود و می توانید خدمات خود را به اینگونه کاربر ها به فروش برسانید و اقدام به درآمد زایی کنید. به همین راحتی می توانید بازار هدف را مشخص کنید و در همین مسیر حرکت کنید.

طراحی سایت ارز دیجیتال برای اطلاع رسانی و مشاوره

خیلی از کاربر ها به بازار ارز دیجیتال و بیت کوین علاقه بسیار زیادی دارند و همین امر می تواند فرآیند مناسبی برای درآمدزایی شما باشد. تنها کافی است اطلاعات خودتان را از ارزهای دیجیتال افزایش دهید و به کاربرانی که علاقه مند هستند در این بازار سرمایه‌ گذاری کنند مشاوره بدهید.

عموما کاربران علاقه مند در سرمایه‌ گذاری در این بازار دیجیتال نیازمند تخصص هستند و برخی از این افراد تخصص ندارند، پس اگر شما مشاوره مناسب به آنها بدهید و منجر به سوددهی برای آنها شود می توانید بدون سرمایه اقدام به درآمد زایی کنید.

همچنین قرار دادن مقالات مناسب بازار در طراحی سایت ارز دیجیتال می‌تواند ترافیک زیادی به سایت شما روانه کند که می توانید با قرار دادن آگهی های مناسب اقدام کسب درآمد کنید.  برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان نونگار پردازش با شماره تماس ۰۲۱۶۶۵۱۴۱۴۰ در ارتباط باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.