خرید پلتفرم ویدیو با ۳۰ درصد تخفیف

 برتری‌های این سرویس نسبت به سرویس‌های مشابه خارجی مانند سرویس میزبانی Kaltura، وجود قابلیت‌هایی مانند Catchup است. تخفیف ۳۰ درصدی این مجموعه برای بسته‌های رشد و حرفه‌ای این امکان را فراهم کرده است که کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط هم بتوانند پردازش ویدیوهای خود را در یک فضای حرفه‌ای انجام دهند.

این روزها که بخش قابل توجهی از کسب‌و‌کارها برای بازاریابی یا آموزش از ویدیو استفاده می‌کنند، نیاز به یک سرویس میزبانی ویدیویی بیش از هر زمان دیگری حس می‌شود. ممکن است با خودتان فکر کنید که سرویس میزبانی ویدیو چیست و اصلن چرا باید از پلتفرم ویدیویی و سرویس میزبانی ویدیو استفاده کنیم؟

سرویس پلتفرم ویدیو چه کاربردی دارد؟

واقعیت این است که ساخت ویدیو کاری حرفه‌ای است اما پردازش و نگهداری از آن بسیار مهم‌تر و حساس‌تر است. اگر می‌خواهید  در کسب‌و‌کار خود از پلتفرم ویدیو استفاده کنید، بعد از مدتی حجم و تعداد آن‌ها تا جایی بالا می‌رود که کار را سخت می‌کند. به همین خاطر نیاز به یک سرویس ویدیویی خوب و با ظرفیت بالا دارید. برخی از افراد سرویس میزبانی Kaltura را پیشنهاد می‌کنند اما هم اکنون نمونه‌های ایرانی و باکیفیت خوبی داریم که هزینه‌ی به مراتب کم‌تری هم خواهد داشت. Arvancloud یکی از همین سرویس‌هاست.

انواع بسته‌های پلتفرم ویدیویی ابر آروان

این بسته‌ها در ابر آروان به ۴ دسته تقسیم می‌شوند:

بسته‌ی پایه: بسته‌ی پایه مناسب کسب‌و‌کارهای کوچک و شخصی است که به‌شکل رایگان از محصولات ابر آروان استفاده می‌کنند. این بسته امکان آپلود ۵ ساعت ویدیو را می‌دهد، اما برای به کارگیری سایر امکانات آن، لازم است از شیوه‌ی پرداخت Pay As You Go استفاده کنید.  

بسته‌ی رشد: کاربرانی که به تازگی کسب‌وکار ویدیویی خود را راه‌اندازی کرده‌اند و محتوای ویدیویی آن‌ها برای نگهداری و انتشار کم‌تر از ۱۰۰ ساعت است، می‌توانند از بسته‌ی رشد پلتفرم ویدیو استفاده کنند. در این بسته علاوه بر ۲ هزار ساعت تماشای ویدیو و امکانات بسته‌ی پایه، می‌توانید از تبدیل هم‌زمان ویدیو به شکل نامحدود، ۱۰ ساعت پخش زنده‌ و ۱۰ دقیقه ماشین زمان بهره‌مند شوید و در ازای آن ماهانه ۴۹۰ هزار تومان بپردازید.

بسته‌ی حرفه‌ای: این بسته برای کسب‌وکارهای بزرگی که حجم محتوای ویدیویی و یا ساعت تماشای بالایی دارند، به صرفه خواهد بود چرا که منابع آن بیش از ۶۵٪ ارزان‌تر از شیوه‌ی Pay As You Go در نظر گرفته شده است. در بسته‌ی حرفه‌ای به‌جز امکانات بسته‌ی رشد، فضای ذخیره‌سازی هزار ساعت ویدیو، ۲۰ هزار ساعت زمان تماشا، ۳۰ دقیقه ماشین زمان و ۱۰۰ ساعت پخش زنده در اختیار خواهید داشت.

بسته‌ی سازمانی: سرویس‌دهندگان محتوای ویدیویی، شرکت‌های IPTV و کسب‌وکارهای بزرگی که سرویس مبتنی بر ویدیو ارایه می‌دهند می‌توانند در این بسته از تمامی امکانات به‌شکل نامحدود استفاده کنند.

سرویس میزبانی ویدیو ابر آروان چه تفاوتی با سرویس Kaltura دارد؟

سرویس میزبانی Kaltura یکی از پلتفرم‌هایی است که کاربران می‌توانند محتوای ویدیویی خود را در آن بارگذاری کنند. در این قسمت قصد داریم تفاوت های سرویس Kaltura را با Arvancloud بررسی کنیم. قیمت تمام‌شده‌ی پایین‌تر در سرویس میزبانی ویدیوی ابر آروان مهم‌ترین تفاوت این دو پلتفرم است.

Kaltura امکان افزودن واترمارک در پخش زنده را نمی‌دهد این در حالی است که در ابر آروان از این ویژگی برخوردار هستید. در Kaltura امکان بازنمایش (Catchup) وجود ندارد در حالی که در ابر آروان می‌توانید شرایطی را فراهم کنید که به وسیله‌ی آن کاربران بتوانند ویدیوهای زنده را در زمان دیگری مشاهده کنند.

هزینه‌ی مربوط به هر ساعت تماشای پخش زنده و استریم، هر ساعت تماشای ویدیو و هر ساعت ذخیره‌ی ویدیو در Arvancloud تقریبا نصف Kaltura محاسبه می‌شود. گذشته‌ از تمامی این موارد تبدیل هم‌زمان فرمت‌ها به ازای هر گیگابایت در آروان کلاد هیچ هزینه‌ای نخواهد داشت. این در حالی است که برای انجام این کار در Kaltura باید هزینه‌ای حدود ۲ دلار پرداخت نمایید.

استفاده از آروان کلاد چه مزایایی در بر خواهد داشت؟

Pay As You Go  یک راهکار نوین در پرداخت هزینه‌های مربوط به سرویس‌های ابری است که سبب می‌شود مشتری به هر اندازه‌ای که از سرویس استفاده کرده است، هزینه پرداخت کند. در آروان‌کلاد هم با انتخاب هر کدام از بسته‌ها و بعد از عبور از حد تعیین شده، هزینه‌هایتان به‌شکل Pay As You Go محاسبه خواهد شد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از سرویس میزبانی ویدیوی ابر آروان تنظیم خودکار کیفیت ویدیوی ABR است. ABR مخفف عبارت Adaptive Bitrate Streaming و این امکان را فراهم می‌کند تا بهترین کیفیت ویدیوی ممکن بدون در نظر گرفتن محدودیت در نرم‌افزار، سخت‌افزار و پهنای باند به کاربر نشان داده شود.

استریم صدای AOD هم از دیگر امکانات موجود در Arvancloud است که تشابه زیادی به سرویس میزبانی ویدیو دارد و به موجب آن کاربران می‌توانند فایل‌های صوتی را در هر زمانی و بدون نیاز به آنلاین شدن در زمان خاص بشنوند.

کمپین تخفیفی ابر آروان برای تازه‌کارها

ابر آروان شرایطی را فراهم کرده است که طی آن کاربران می‌توانند از یک تخفیف ویژه برای انتشار، پردازش و نگهداری محتواهای ویدیویی خود برخوردار شوند. سرویس پلتفرم ویدیویی ابر آروان در بسته‌های رشد و حرفه‌ای با ۳۰ درصد تخفیف در بازه‌ی زمانی ۲۱ تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ارایه می‌شود.

برای استفاده از این تخفیف ۳۰ درصدی کافی است وارد حساب کاربری خود شوید و به آسانی پلن مورد استفاده خود را افزایش دهید یا یکی از بسته‌های رشد یا حرفه‌ای پلتفرم ویدیویی ابر آروان را بخرید. بعد از انجام این کار به مدت ۳ ماه از تخفیف ۳۰ درصدی این محصول و امکانات متنوع آن برخوردار خواهید شد. اگر کسب‌و‌کار شما کوچک یا متوسط است و به یک سرویس ویدیو با کیفیت عالی نیاز دارید این فرصت ۱۰ روزه را از دست ندهید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.