معرفی سه شغل پر درآمد با هزینه کم

با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه اکثر مردم دارای دو یا سه شو هستند و دیگر شغلی مثل کارمندی به تنهایی نمی‌توانند مخارج زندگی را تامین نماید. بر این اساس و با توجه به زمانی که افراد در اختیار دارند بهترین کارها کارهای واسطه گری می باشد در این مطلب نویسنده سعی دارد شما را با سه شغل پردرآمد و کم هزینه آشنا نماید.

ویژگی مشاغلی که در پایین خواهید خواند این است که کمترین وقت و انرژی و هزینه را از شما خواهند گرفت و در مقابل سود سرشار و مناسبی عاید شما ما خواهد کرد.

باید به این نکته توجه نمود که :

راه اندازی یک کسب و کار مستلزم هزینه های جانبی فراوانی می باشد. به علاوه پنهان موضوع دریافت مجوز ها هزینه کارگران و مهندسین نیز به آن اضافه می گردد .

در نتیجه :

می توان گفت که فعالیت های تولیدی در ایران معمولاً مصائب زیادی دارد و در مقابل سود کم به شما میدهد برخلاف آن فعالیت های واسطه گری به نسبت سود مناسبی دارد.

فروش و نصب ورق های ژئوممبران

امروزه موضوع استفاده از آب در صنعت کشاورزی موضوعی بسیار مهمی می باشد.  صنعت ورق های ژئوممبران با این هدف و رویکرد فعالیت می کند که باعث ذخیره آب در استخرهای کشاورزی میشود. ورق ژئوممبران در صنایع کشاورزی و شیلات ارزش بسیار زیادی دارد و افرادی که در این صنعت فعالیت می کنند بابت نصب هر متر مربع از ورق های ژئوممبران دستمزدی معادل ۱۰ هزار تومان دریافت میکنند.

نکته مهم آن است که حداقل یک پروژه کشاورزی معادل ۱۰۰۰ یا ۲۰۰۰ متر می باشد.

نصابان این صنعت می‌توانند درآمدی بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان بابت یک پروژه در حداقل حالت به دست بیاورند. علاوه بر نصب ورق های ژئوممبران فروش ورق نیز سود بسیار بالایی دارد امروز قیمت هر متر مربع از ورق های ژئوممبران بین ۷۵ تا ۱۰۰ هزار تومان می باشد و سودی معادل ۲۵ درصد از این مبلغ متعلق به فروشنده می باشد.

مزایای ویژه فروش ورق ژئوممبران

ورق های ژئوممبران چون از مواد پلیمری تشکیل شده است ماندگاری بسیار بالایی دارد و همچنین بازار بسیار وسیعی در سراسر ایران دارا می باشد. از اصفهان بندرعباس خوزستان بیرجند اردبیل تا شهرکرد و شیراز همگی خواهان پوشش ژئوممبران ای برای استخر های خود می باشند و این مزیت رقابتی و بازار وسیع درکمتر شغلی به دست می آید نکته مهم از نظر نویسنده آن است که درامد فروشندگان ژئوممبران و نصابان آن نسبت به تولید کنندگان بسیار بالاتر می باشد البته در حوزه ژئوممبران شما می توانید دستگاه جوش جام بهران و مابقی متریال های لازم را نیز به فروش برسانیم ولی درآمد این کار نسبت به فروش ورق های ژئوممبران پایین تر می باشد.

برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر برای نصب و فروش ورق ژئوممبران به سایت یاوران پلیمر مراجعه کنید .

راه های جذب مشتری برای نصب ورق های

اینترنت بهترین راه جذب مشتریان این صنعت می باشد چرا که این صنعت یک صنعت لوکال و وابسته به یک شهر نیست و مشتریان می توانند از سراسر ایران به شما سفارش دهند هم برای خرید و هم برای نصب ورق های ژئوممبران.

مزیت رقابتی شما قیمت پایین و استفاده از متریال های درست و اصولی می باشد. همچنین کیفیت نصب نیز می تواند به برند شما کمک زیادی کند پیشنهاد ما این است که دوره های آموزشی نصب ورق های ژئوممبران را در سایت‌هایی مثل آپارات و یوتیوب ببینید و با پروژه های کوچک کار خود را شروع کنید.

نمای ورق فومیزه PVC

فروش ورق پی وی سی

بهتر است قبل از آنکه در رابطه با  ورق های فومیزه یا پی وی سی صحبت کنیم, آشنایی کوچکی با این صنعت پیدا کنید ورقهای فومیزه pvc معمولاً  در مکان هایی که با رطوبت سر و کار دارند استفاده می شوند کاربرد ورق های  فومیزه در حمام دستشویی آشپزخانه استخر ها صنعت تبلیغات و ساخت بیل برد ها میباشد.

ورق های فومیزه به خاطر آنکه بسیار سبک هستند رغبت بسیار زیادی در بازار نسبت به آنها وجود دارد این محصول جواب قابل توجهی نسبت به ام دی اف دارد و به صورت کلی تحولی از این در صنعت ساختمان ایجاد کرده است.

درآمد فروش ورق های فومیزه pvc

اگر شما بتوانید به واسطه فعالیت های اینترنتی مشتری بدست بیاورید سود این کار برای فروشندگان ورق قابل توجه می باشد سودی بین ۲۰ تا ۲۵ درصد برای هر متر مربع سود بسیار قابل توجهی می باشد. البته این کار بر خلاف ورق های ژئوممبران نیاز به یک مکان فیزیکی نیز می‌تواند داشته باشد اگر شما یک مغازه داشته باشید میتوانید به فروش خود کمک زیادی نمایید.

از نظر نویسنده نصب ورقهای فومیزه pvc خیلی سودآور نیست. برای نصب شما احتیاج به دستگاه ها و تخصص فراوانی خواهید داشت اما برای فروش شما با کمترین زحمت می توانید سود سرشاری به دست بیاورید.

چرا فروش ورق های فومیزه پرسود

پاسخ به این سوال خیلی سخت نیست چون ورق فومیزه در صنایعی مثل کشتی سازی قایق ها و قطار کاربرد دارند و فروش این محصول اول حجم بسیار بالایی خواهد داشت. علاوه بر آن رغبت مردم به استفاده از از پی وی سی به جای ام دی اف به خاطر دوام بالا نیز آینده ای نه چندان دور بیشتر خواهد شد و این نیز به فروش این محصول کمک خواهد کرد موضوع موثر بعدی زیبایی و حالت پذیری ورق های فومیزه می باشد .

از کدام شرکت ورق های فومیزه خود را تهیه کنیم؟

شرکت های معتبر و قدرتمندی در ایران در این حوزه فعالیت می کند قصد نام بردن از شرکت خاصی را نداریم و همچنین قصد تضعیف شرکتی را  نیز نخواهیم داشت. بلکه نظر شخصی خود را عنوان می کنم به نظر بنده شرکت احسان کار در زمینه فروش ورق های فومیزه pvc و امباس بهترین کیفیت را دارند و همچنین میتواند به برند شما کمک زیادی کند شما می توانید با اخذ یک نمایندگی از این شرکت فعالیت خود را شروع نمایید .

نصب آجر نما

فروش آنلاین آجر نما

شاید بتوان گفت بهترین و پرسودترین شغل بین سه مورد یاد شده فروش آجر می باشد.

اما چرا از نظر نویسنده فروش آنلاین آجر نما می تواند پر سود باشد؟

تا همین چند سال پیش مردم برای تهیه مصالح ساختمانی و آجر نمای خود الزاماً باید به فروشگاه های مصالح ساختمانی مراجعه می کردند اما امروز برخلاف چند سال گذشته کمتر کسی حاضر است به یک شوم یا فروشگاه مصالح ساختمانی برای خرید آجر نما مراجعه نماید.

علاوه بر این موضوع رغبت مردم نسبت به آجر نمای نسوز نسبت به سنگ نیز بسیار افزایش پیدا کرده است و همچنین در بسیاری از شهرهای ایران شهرداری ها اجازه نما تمام سنگ را به مردم نمی دهند بنابراین یک بازار بسیار بسیار و سی در انتظار فروشندگان آجر نما میباشد

کدام آجر سود بالاتری دارد

من شما را به فروش آنلاین آجر سفال لفتون یا زبره سوق نمیدهم چون  سود فروش این محصولات بسیار بسیار پایین است ضمن اینکه مشتریان رغبتی به خرید این محصولات بیرون از منطقه خود ندارند.

زیرا هزینه حمل بسیار بالایی دارد اما آجر نمای نسوز معمولاً صرفه اقتصادی مناسبی برای مردم دارد و شما میتوانید فروش مناسبی را به واسطه این به بعد به دست بیاورد کارخانه های آجر نما معمولاً در اصفهان می باشند و با توجه به مرکزیت این استان به سراسر ایران بار ارسال می شود.

راه های جذب مشتری برای آجر

علاوه بر دو روش سنتی و قبلی که توضیح داده شد یعنی جذب مشتری از طریق اینترنت و اجاره یک مغازه � این صنعت شما می‌توانید بازاریاب حضوری نیز داشته باشید یکی از کارهایی که در طی سالیان اخیر بسیار رواج پیدا کرده است بازاریابی صنعت ساختمان می باشد که میتواند سود مناسبی برای شما به همراه داشته باشد.

قیمت روز آجر نما سنتی

 تا ۲۵ درصد می باشد شما می توانید برای نمای یک ساختمان ۱۰۰ متری سودی معادل ده میلیون تومان به دست بیاورید

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.