چرا تعمیر لوازم خانگی آمریکایی بدون تماس با فرد متخصص اشتباه است؟

 برندهایی چون جنرال الکتریک، فریجیدر، ویرپول، وستینگهاوس و وایت هاوس جزو شناخته شده‌ترین برندهای تولید‌کننده لوازم خانگی نه تنها در آمریکا بلکه در سرتاسر جهان هستند.

شاید در سال‌های اخیر سامسونگ و ال جی توانسته باشند بخشی از بازار جهان را به خود اختصاص دهند ولی برندهای آمریکایی به دلیل استفاده از تکنولوژی پشرفته همچنان سرآمد هستند.

شرکتی مانند جنرال الکتریک که در صنعت تجهیزات هوافضا، تجهیزات پزشکی و موتورهای جت فعالیت دارد، قطعا از این دانش تکنولوژیک در صنعت تولید لوازم خانگی خود هم بهره می‌برد. در این مطلب قصد داریم درمورد برند آمریکایی وایت هاوس صحبت کنیم. این که چرا باید برای تعمیر یخچال وایت هاوس و به خصوص تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس باید به نمایندگی وایت هاوس در ایران مراجعه کنیم و تعمیر توسط فرد غیرمتخصص اشتباه است؟

چرا برای تعمیر یخچال وایت هاوس آمریکایی باید به فرد متخصص مراجعه کنیم؟

یخچال آمریکایی وایت هاوس با یک یخچال معمولی تفاوت‌هایی دارد. شاید برای تعمیر یک یخچال قدیمی و ساده بتوانید از یک تعمیرکار تجربی کمک بگیرید، اما مطمئنا این کار برای تعمیر یخچال وایت هاوس اصلا منطقی نیست. بیایید ببینیم چرا برای تعمیر یخچال وایت هاوس باید به سراغ نمایندگی وایت هاوس در تهران و کمک متخصصان این نمایندگی برویم؟

  1. در بخش قبلی درمورد تکنولوژی به کار رفته در یخچال‌های آمریکایی صحبت کردیم. این مسئله در مورد یخچال‌های وایت‌هاوس هم صدق می‌کند. هرچه تکنولوژی به کار رفته در یک محصول پیشرفته‌تر باشد، تعمیر آن کار سخت‌تری است. برای مثال تعمیر ساید باید ساید وایت هاوس به دست یک فرد غیر متخصص که دانش زیادی ندارد کار اشتباهی است و تنها باعث دوباره‌کاری و افزایش هزینه تعمیر می‌شود. تصور کنید فردی که در مورد خطاها و ارورهای یخچال وایت‌هاوس اطلاعاتی ندارد و یا در مورد برد الکترونیکی و سنسورهای یخچال چیزی نمی‌داند، سعی کند چنین وسیله‌ای را تعمیر کند. نتیجه قابل تصور است.

  2. یخچال‌های آمریکایی قیمت‌های به مراتب بالاتری نسبت به یخچال‌های داخلی و حتی کره‌ای و ژاپنی دارند. چنانچه هر یک از قطعات این یخچال‌ها هنگام تعمیر توسط تعمیرکار غیر متخصص آسیب ببیند ممکن است مجبور به تعویض قطعه و حتی گاهی تعویض خود دستگاه شوید. بنایراین استفاده از خدمات نمایندگی وایت هاوس، ارزان‌تر از جبران خسارت تعمیرکار غیرمتخصص است.

  3. نکته دیگری دیگری که شاید کمتر به آن توجه می‌شود ولی در واقع اهمیت بسیار زیادی دارد، از بین رفتن آرامش فکری و روانی است که هنگام استفاده از خدمات یک تعمیرکار غیر متخصص باید تحمل کنید. تصور کنید برای تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس خود به یک فرد غیر متخصص مراجعه کرده‌اید. این فرد با آزمون‌و‌خطا و دانش محدود خود یخچال شما را تعمیر می‌کند. بعد از مدتی یخچال به دلیل عدم سرویس صحیح دوباره دچار مشکل می‌شود، اما تعمیرکار حاضر به پذیرش کم‌کاری خود نیست و شما هم ضمانتی بابت حسن انجام خدمات دریافت نکرده‌اید. همین درگیری ذهنی کافی است تا چند روز روند زندگی‌تان مختل شود.

  4. موضوع مهم دیگر ارائه فاکتور هزینه‌های تعمیر غیرکارشناسی‌شده و حدودی است. افراد غیر متخصص در ابتدای کار نمی‌توانند مبلغ نهایی را بابت هزینه‌های نمایندگی تعمیر یخچال ما ارائه کنند. چون حتی خود این افراد هم دقیقا نمی‌دانند قرار است چه خدماتی به شما ارائه کنند. به همین دلیل است که اگر یک مشکل ایجادشده در یخچال خود را به چند تعمیرکار تجربی توضیح دهید، با قیمت‌های متفاوتی روبه‌رو می‌شوید. معمولا روند کار به این شکل است که در مراحل مختلف تعمیر یخچال وایت هاوس، هزینه‌های تعمیر به بهانه‌های مختلف افزایش پیدا می‌کند.

یخچال

با توجه به توضیحات ارائه شده به نظر می‌رسد استفاده از خدمات همراه با ضمانت نمایندگی یخچال وایت هاوس مدرن تکنیک بسیار به صرفه‌تر از مراجعه به یک فرد غیرمتخصص است. این موضوع فقط مختص تعمیر یخچال نیست. برای انجام هرکاری بهتر است از کمک یک فرد متخصص بهره ببریم. در واقع برای تعمیر لوازمی مانند ماشین لباسشویی، لپ تاپ، دوربین عکاسی، موبایل و حتی وسیله‌ی ساده‌ای مانند کولر آبی هم بهتر است به سراغ فرد متخصص برویم تا از ایجاد خسارت و هزینه‌های بیشتر جلوگیری کنیم.

استفاده از خدمات نمایندگی‌های معتبر تنها راه مطمئن برای جلوگیری از این خسارت‌ها است. اگر برای تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس خود به کمک نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم با شرکت مدرن تکنیک تماس بگیرید. این شرکت نمایندگی تعمیر لوازم خانگی برندهای جنرال الکتریک، فریجیدر، ویرپول، وستینگهاس، وایت هاوس، دوو، ال جی، سامسونگ و... را دارد و شما می‌توانید با خیال راحت از خدمات این شرکت استفاده کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.