بهترین تیرآهن ایران

 خوشبختانه در کشور ایران، کارخانجات فولاد و شرکت های سازنده زیادی در زمینه تولید تیرآهن در حال فعالیت هستند و محصولاتی باکیفیت و مرغوب را به مشتریان خود ارائه می کنند.

اما برای تشخیص و شناسایی بهترین تیرآهن ایران می بایست موارد متعددی را مورد بررسی قرار داد که ما قصد داریم در این مطلب به طور خاص به این موارد بپردازیم.

بهترین تیرآهن ایران

برای مقاومت سازه و افزایش استحکام آن به قطعات و تجهیزات مختلفی نیاز است که یکی از آن ها تیرآهن است. تیرآهن به دلیل تشابه ظاهری که به حرف H دارد گاهی با عنوان تیرآهن هاش نیز شناخته می شود. برای ساخت تیرآهن برنامه ها و استانداردهای مشخصی تعیین می شود که شرکت های سازنده می بایست براساس این استانداردها اقدام به تولید تیرآهن کنند. تولید بهترین تیرآهن ایران، تنها از کارخانجات باتجربه و معتبری همچون شرکت ذوب آهن اصفهان و... برمی آید.

 این واحدهای تولیدی براساس آخرین استانداردهای جهانی و همگام با تغییرات روز دنیا، محصولات خود را تولید می کنند و برای پیشی گرفتن از نیاز بازار، سعی در افزایش سطح کیفی تولیدات دارند. برای تعیین بهترین تیرآهن بازار، لازم است موارد زیادی را در نظر داشت. موقعیت جغرافیایی و مکانی ساختمان، شرایط جوی، استحکام مورد نظر برای ساخت ساختمان، طراحی آن و... همگی از عواملی هستند که می بایست در هنگام خرید تیرآهن به آن ها دقت داشت.

علاوه بر این، در خرید تیرآهن هاش, قیمت آن نیز از عوامل مهمی است که بایستی با سطح کیفی محصول همخوانی داشته باشد. بنابراین افراد برای پیدا کردن بهترین تیرآهن ایران بایستی تحقیقات گسترده ای انجام دهند تا به گزینه مطلوب خود دست پیدا کنند. در بخش های بعدی با ویژگی های بهترین تیرآهن بازار آشنا خواهیم شد.

برای اطلاع از قیمت تیر آهن روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.tejarat-gram.com/price/Girder-H

نکات مهم در خرید تیرآهن

به دلیل تنوع برند در تولید تیرآهن، گاهی انتخاب و تشخیص بهترین تیرآهن بازار سخت می شود. به همین جهت ابتدا بایستی نکات مهم در خرید تیرآهن را مد نظر داشته و بعد از بررسی های لازم اقدام به سفارش محصول کرد. از مهم ترین نکات به شرح زیر هستند.

·توجه به نوع تیرآهن

نیرآهن ها در انواع مختلفی از قبیل چوبی، فولادی و بتنی به بازار عرضه می شوند. بنابراین بسیار مهم است که بدانید نیاز شما چیست و برای چه هدفی احتیاج به تیرآهن دارید.

توجه به استانداردهای تیرآهن

توجه به استانداردهای در نظر گرفته شده برای تیرآهن می تواند به شما کمک کند تا در انتخاب خود به درستی عمل کرده و بهترین تیرآهن بازار را خریداری کنید. این استانداردها عبارتند از:  INP, IPE و IPB در ادامه با این استانداردها آشنا می شویم.

·قیمت تیرآهن

یک تیرآهن مناسب و مرغوب بایستی علاوه بر مشخصات فنی مطلوب از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد. بنابراین در انتخاب محصول سعی کنید حتما به قیمت آن نیز دقت داشته باشید.

توجه به مشخصات فنی و ظاهری محصول از قبیل اندازه، قطر، میزان مقاومت و کیفیت تیرآهن و...

بهترین تیرآهن بازار

عوامل متعددی در تعیین بهترین تیرآهن نقش دارند. از جمله مهم ترین موارد تاثیرگذار در این زمینه عبارتند از:

  • شرکت های تولیدکننده تیرآهن

  • استانداردهای موجود در ساخت تیرآهن

  • وزن تیرآهن

  • میزان مقاومت و استحکام آن

  • قیمت تیرآهن و...

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم سه استاندارد اصلی در ساخت تیرآهن عبارتند از استانداردهای INP, IPE و IPB. این سه استاندارد تعاریف جداگانه ای دارند که در ادامه با هریک از آن ها آشنا می شویم

·استاندارد INP

INP استاندارد کشورهای چین و روسیه است. تیرآهن های ساخته شده براساس این استاندارد بال های نازکی دارند که اگر کمی به آن ها دقت کنید در ادامه ضخیم تر می شوند.

·استاندارد IPE

IPE استاندارد اروپاست و از پرکاربردترین استانداردها در ایران به شمار می رود. بهترین تیرآهن ایران براساس همین استاندارد و در کارخانجات معتبری همچون ذوب آهن اصفهان ساخته می شود.

·استاندارد IPB

تیرآهن های ساخته شده برطبق این استاندارد، بال های پهنی دارند و این پهنا در مقایسه با تیرآهن های ساخته شده با استاندارد IPE نیز بیشتر است. باتوجه به این توضیحات می توان نتیجه گرفت شرکت ذوب آهن اصفهان با استفاده از بهترین استاندارد اروپا یعنی IPE بهترین تیرآهن ایران را تولید می کند. در کنار این شرکت مجموعه های دیگری نیز وجود دارند که می توان با کمی تحقیق به آن ها دست یافت.

قیمت تیرآهن ارزان

از آن جایی که قیمت مصالح و قطعات ساختمانی در بازار ایران روز به روز درحال تغییر است و شرایط نوسانی دارد، بسیاری از متقاضیان خرید تیرآهن به دنبال کسب اطلاع از قیمت تیرآهن ارزان هستند. برای استعلام قیمت تیرآهن معمولی آنلاین می توانید همه روزه از طریق فروشگاه های معتبر اینترنتی اقدام کنید. این مراکز اطلاعات کاملی درخصوص ویژگی ها و مشخصات محصولات در اختیارتان قرار داده و لیست قیمت روز تیرآهن را نیز بروزرسانی می کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.