خرید میز و صندلی اداری

از لوازم ضروری و مهم برای هر شرکت و ارگان اداری، خرید میز و صندلی اداری است. برای اینکه میز و صندلی اداری باکیفیت و راحت و استانداری تهیه نمایید، مهم ترین آیتم، انتخاب فروشگاه مطمئن است.

مبلمان اداری باید استاندارد باشد که در فروشگاه های معتبر و نمایندگی های فروش صندلی و میز اداری، این مورد رعایت می گردد. در این مطلب بیشتر به نکات و موارد مهم در خرید میز و صندلی اداری و ویژگی های مبلمان اداری استاندارد می خوانیم. همراه ما باشید.

نکات مهم در خرید مبلمان اداری

برای اینکه راندمان کاری شرکت و محل کار بیشتر شود و سلامت کارکنان و کارمندان حفظ شود، انتخاب درستی از صندلی و میز اداری داشته باشید. در حالت کلی برای خرید میز و صندلی اداری گزینه های زیر را مد نظر باید داشت. در خرید صندلی و میز اداری به دیزاین و چیدمان شرکت و اداره باید توجه شود. طرحی و رنگی مناسب فضا انتخاب شود.

میز و صندلی اداری کنفرانس

میز و صندلی اداری کنفرانس

از نکات مهم در خرید میز و صندلی اداری، قیمت و هزینه است. توصیه می شود از مبلمان اداری باکیفیت خریداری نمایید تا متحمل پرداخت هزینه های تعمیر و خرید مجدد نشوید. می توان به برند لیو و نیلپر از مبلمان اداری باکیفیت اشاره داشت.

خرید صندلی اداری باکیفیت

نشستن های طولانی مدت در محل کار می تواند مشکلات زیادی برای سلامت افراد ایجاد کند. از این رو بهتر است در انتخاب صندلی اداری باکیفیت دقت و وسواس بیشتری به خرج داد. گزینه های زیر را در خرید صندلی اداری در نظر بگیرید.

  • پشتی صندلی باید دارای انعطاف پذیری خوبی باشد. برای آسیب وارد نشدن به کمر، دارای انحنا باشد.

  • در رویه صندلی دقت نمایید که از جنس پارچه ای باشد که گرما ایجاد نکند و باعث تعریق نشود.

  • نرمی نشیمن صندلی از موارد مهم در راحتی افراد است.

  • دسته های صندلی قابل کنترل و تنظیم باشد.

  • ارتفاع صندلی را بتوان تنظیم نمود.

  • برای راحتی افراد و دسترسی راحت به وسایل میز، بهتر است صندلی ها چرخی باشند. چرخ دار بودن صندلی ها، راندمان و سرعت کار را هم بالاتر می برند.

نکات مهم در خرید میز اداری

در خرید میز اداری دقت لازم را داشته باشید که علاوه بر زیبایی کیفیت خوبی هم داشته باشد. ویژگی های مهم در خرید میز اداری به شرح زیر است.

میز و صندلی اداری کنفرانس لاکچری

میز و صندلی اداری کنفرانس لاکچری

  • در طراحی و تولید میز اداری، رعایت استانداردهای لازم شده باشد. رعایت استانداردها یعنی از متریال باکیفیت ساخته شده باشد و طراحی اصولی داشته باشد. میزهای اداری در فروشگاه گلدسیت و سان سیت، بر اساس استانداردهای بین المللی طراحی و تولید شده است.

  • توجه و اهمیت به اصول آرگونومی، از مهم ترین معیارها در خرید میز اداری است. یعنی در استفاده از میز اداری به فیزیکال اهمیت داده شود و کم ترین آسیب و ناراحتی را برای افراد داشته باشد. وارد آمدن فشار کمتر و خستگی کمتر در اثر استفاده از محصول از اصول آرگونومی است.

  • استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت از موارد مهم در خرید میز اداری است.

  • زیبایی ظاهری و طراحی منحصر به فرد و خاص هم در انتخاب میز اداری تاثیرگذار است.

خرید مبلمان اداری از تولیدکننده

برای خرید میز و صندلی اداری حتما فروشگاهی معتبر را انتخاب نمایید که محصولات متنوع در بالاترین میزان کیفیت دارد. فروشگاه های بسیاری در زمینه تولید مبلمان اداری فعالیت دارند اما همه ان ها از موارد استاندارد در تولید و طراحی استفاده نمی کنند و با قیمت ارزان تر محصول خود را به فروش می رسانند.

اگر چه که برای خرید محصول باکیفیت و استاندارد باید هزینه بیشتری هم پرداخت کرد؛ اما عمر طولانی تری دارند و نیاز به تعمیر و تعویض در زمان کوتاه را ندارند. می توانید انواع مبلمان اداری را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از تولید کننده و فروشگاه بی واسطه چون گلدسیت و سان سیت خریداری نمایید.

میز اداری مدیریت

اتاق مدیریت نیازمند وسایل و لوازم و تجهیزات خاص است. میز مدیریت دارای ویژگی های خاصی است که از سایز میزها جدا می شود. از مهم ترین خصوصیات میز اداری مدیریت، ظاهر زیبا و منحصر به فرد ان است و دیگری کیفیت ان است. از ویژگی های مهم میز مدیریت می توان موارد زیر را نام برد.

صندلی و مبلمان اداری اتاق مدیریت

صندلی و مبلمان اداری اتاق مدیریت

  • ظاهر میز مدیریت باید حرفه ای و خاص باشد.

  • استحکام و مقاومت خوبی داشته باشد.

  • راحت باشد و در حین انجام کار، خستگی ایجاد نشود.

  • میز مدیریت می تواند از جنس چوب، لمینت و کامپوزیت و یا فلزی باشد.

مبلمان اداری لوکس

انتخاب و خرید مبلمان اداری لوکس می تواند استراتژی خوبی در بالا بردن راندمان کاری و رونق کسب و کار باشد. با ایجاد زیبایی بصری در محل کار، انرژی مثبت القاء می شود که هم برای کارمندان و هم مشتریان و مراجعه کنندگان اثرگذار است. میز اداری لوکس و صندلی اداری لوکس علاوه بر زیبایی، کیفیت خوبی دارند و همه آیتم های استاندارد در طراحی و تولید در ان رعایت شده است.

مبلمان اداری لوکس در سبک های مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک، فانتزی طراحی و تولید می شود.

کاهش کمردرد با خرید صندلی اداری مناسب

نشستن های طولانی آن هم در محل کار باعث ایجاد کمردرد و یا تشدید آن می شود. با نشستن روی صندلی اداری، تنش در پشت، شانه ها، بازوها و پاهای افراد بیشتر می شود و فشار زیادی بر عضلات پشت وارد خواهد شد.

با ایجاد فشار بر روی عضلات پشت، میل به رها کردن روی صندلی ایجاد می شود که با این کار، آسیبی جدی به ستون فقرات وارد می شود و کمردرد ایجاد می شود.

با خرید صندلی اداری استاندارد و آرگونومیک، کمردرد و خستگی های ناشی از نشستن روی صندلی کمتر می شود. در نتیجه استراحت کارکنان کم تر می شود و تمرکز بیشتری بر روی وظایف خود خواهند داشت. انواع صندبی اداری استاندارد و آرگونومیک را از فروشگاه معتبر سان سیت خریداری نمایید.

صندلی اداری مدیریت

اتاق مدیریت از زیباترین اتاق ها در محل کار و شرکت ها است. انتخاب صندلی مدیریت زیبا و باکیفیت در ایجاد زیبایی بصری بیشتر در اتاق مدیریت کمک خواهد کرد.

روکش صندلی اداری مدیریت معمولا از چرم است و از نوع مرغوب و باکیفیت است که ایجاد گرما و تعریق نکند. در خرید صندلی اداری مدیریت به آرگونومیک بودن آن، رنگ آن و کیفیت و دوام ان توجه نمایید. انواع صندلی اداری مدیریت باکیفیت در طرح های منحصر به فرد در فروشگاه سان سیت موجود است.

در نهایت

شرکت گلدسیت از سال 1388 در زمینه تولید انواع میز و صندلی اداری فعالیت داشته و از کادری مجرب و متخصص و بر اساس استانداردهای بین المللی، طراحی و تولید انواع مبلمان اداری را بر عهده دارد. مفتخر است که رضایت مشتریان همواره، انگیزه ای در جهت رشد و پیشرفت بیشتر در زمینه بالا بردن کیفیت و استفاده از تکنولوژی روز دنیا درتولید محصولات این برند، شده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.