قیمت شیکر برداشت زیتون تهران

این محصول دارای انواع مختلفی است که قیمت گذاری آن نیز بر حسب نوع مدل و لرزشی است که به شیکر براشت ایجاد می کند پس به طور کلی شیکرها به دو دسته شاخه ای و شکرهای تنه ای تقسیم می شود شیکرهای اول که شاخه ای هستند برای برداشت مکانیکی پسته طراحی شده اند این نوع از شیکر به طور کامل هیدرولیکی است و به وسیله تراکتور توان تولید می کند این دستگاه شامل یک بمب هیدرولیکی و یک موتور هیدرولیکی و یک مخزن سوپاپ کنترل جریان و سیلندر هیدرولیکی و سوپاپ کنترل جهت و قاب لوله افقی می باشد تا شیکر را نگه دارد.

برداشت این میوه ها به صورت مکانیکی به این شکل انجام می‌ شود که میوه ها قبل از برداشت با اضافه برداشت میوه به وسیله دستگاه شیکر از درخت جدا می شوند دستگاه برداشت دستی و مکانیکی از نظر زمان براشت با یکدیگر تفاوتهایی دارند.

برای برداشت محصولات درختی و میوه ها ابزار و دستگاه های مختلفی طراحی و ساخته شدند که نام کلی آنها شیکر برداشت می باشد و انواع قیمت شیکر برداشت در بازار وجود دارد مثل شیکر گردو شیکر بادام شیکر دستی و غیره که در بازار عرضه می شوند البته برخی از انواع شیکرهای دیگر نیز وجود دارد مثل شیکر قابل حمل که دوشی است یا شیکر پشت تراکتوری که اینها بیشتر مناسب برداشت میوه هایی مثل گردو پسته فندقی بادام آلبالو لیمو زیتون و غیر هست که هر چقدر این وسیله ها از وزن کمتری برخوردار باشند حمل آنها نیز آسان تر است به همین خاطر از طرفداران بیشتری نیز برخوردار هستند.

شیکر برداشت زیتون

همان طور که در مطالب گفته شد برای برداشت محصول یا میوه به صورت دستی یا دستگاه هایی مانند شیکر برداشت استفاده می کنند.

برای برداشت محصولی مانند زیتون به روش دستی به این صورت می باشد که فرد از نردبان بالا می رود میوه هایی که آماده برداشت می باشد را از درخت جدا می کند و در سبد می ریزد و وقتی همه ی میوه ها را جمع آوری کرد آنها را یا می فروشد یا روغن زیتون اصل یا میوه های دیگر را می گیرد برای این که زیتون آسیبی نبیند نباید از چوب برای برداشت استفاده کرد.

برای این که محصول را بتوان با ماشین برداشت کرد از ماشین یا دستگاه های کوچک و بزرگ مانند شیکر استفاده می کنند که درخت را به لرزش در می آورد و میوه ها را جمع آوری می کنند.

شیکر برداشت زیتون

اجزایی که در یک شیکر برداشت زیتون را به هم متصل می کند:

سیم: برای این که قطعه ها را اتصال کنید از سیم باید استفاده کنید و همچنین برای این که سیمها بعد از استفاده اضافه نباشند و یا باعث زمین خوردن فردی نشوند از این قطعه استفاده می کنند که کارایی آن به این صورت می باشد که بعد از کار سیم را جمع می کند.

جعبه ی شکل مربعی: برای این که قطعه ها در یک مکان باشند تشکیل شده است.

ضربه زن: برای ضربه زدن به میوه از این قطعه مورد استفاده قرار می گیرد.

بدنه آلمینیومی: به این دلیل بدنه آن از آلمینیوم و فلز ساخته می شود که مقاوم و سبک باشد که به آسانی بتوان با دست حمل کرد.

باطری: زمانی از این قطعه استفاده می شود که در زمانهایی که به برق دسترسی ندارید می توانید از آن استفاده کنید.

شیکر برداشت تهران

همانطور که می دانید میوه هایی در ارتفاع بالا درخت مثل درخت گردو وجود دارد که می توانید با وسیله شیکر برداشت مخصوصا در شهر تهران مورد استفاده قرار بدهید. شیکر برداشت به صورت دستی امروزه زیاد مورد استفاده قرار می گیرد که به دلیل داشتن جنس با کیفیت و استحکام بالا توجه مردم را به خود جذب کرده است.

همچنین این محصول در بسته بندیهای شیک و محکم به دست شما مشتریان گرامی خواهد رسید. شما می تواند با کسب اطلاعات کافی نسبت به نیاز خود اقدام خرید کنید تا اینکه بعد از خرید موجب پشمانی برای شما پیش نیاید.

شیکر برداشت تهران

مدلهای مختلف در شیکر برداشت تهران موجب شده است توجه مردم را به خود جذب کند تا بتواند بهترین فروش را داشته باشد. همچنین به دلیل داشتن یک جنس فوق العاده که از مقاومت بالایی برخوردار است کشورهای خارجی متقاضی این محصول می باشند. در ضمن شما می توانید نسبت به کاربردی که خواهید داشت این محصول را در سایزهای مختلف تهیه کنید.

سایز بندی در این محصول باعث می شود تا مشتری بتواند این محصول را به خاطر کاربردی که دارد مورد استفاده قرار بدهد. شیکر برداشت به صورت دستی طوری خواهد بود که در بالای شیکر یک قلاب دارد و در قسمت پایین یک دستگیره وجود خواهد داشت تا بتوانید به راحتی محصولات را برداشت کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.