قیمت دماسنج جیوه ای طبی دیجیتال

 چون زمانی که عوامل بیماری زا وارد بدن می شوند در مرحله اول سیستم ایمنی دمای بدن را بالا برده تا این میکروب و ویروسها کشته شوند پس بالا بودن دمای بدن اولین نشانه بیماری است.

اعداد نوشته شده بر روی استوانه دماسنج براساس مقیاس سلسیوس بوده که معمولا دمای بدن افراد سالم بین ۳۵ تا ۳۷ درجه سلسیوس است که البته میزان این دما با توجه به سن فرد، میزان فعالیت، مواد خوراکی استفاده شده و روش اندازه گیری می تواند کمی متفاوت باشد که نگرانی برای شما به همراه ندارد.

یکی از فاکتورهای اصلی تشخیص بیماری در کودکان و بزرگسالان سنجش دمای اعضای بدن آنها است و امروزه با دماسنجهای متنوعی این کار انجام می شود که بدون شک بهترینشان دماسنج با دقت بالا می باشد و قیمت دماسنج طبی متاثر از عوامل متعددی است که یکی از آنها جنس و مواد اولیه به کار رفته در ساخت محصول است البته این متریال باید ضخامت استاندارد داشته باشد تا در روند سنجش دما اختلال ایجاد نشود و معمولا از پلاستیک مرغوب به همراه شیشه و تجهیزات پیشرفته کوچک استفاده می شود.

نوع دماسنج می تواند بر قیمت محصول اثر بگذارد که همانند فشارسنج مچی در دو مدل دیجیتال و معمولی طراحی می شوند مسلما نمونه های دیجیتال به دلیل دقت بالا و اجزا بیشتر قیمت بالاتری نسبت به مدلهای ساده تر دارد شاید بدانید که بعضی از دماسنجها دارای قابلیتهای بیشتری بوده که همین موضوع ارزش ریالی آنها را بالا می برد که از جمله آنها خاصیت ضد ضربه و ضدآب، سامانه هشدار دمای بالا و بالا بودن ضریب دقت را می توان نام برد

دماسنج طبی دیجیتال

اکثرا گفته می شود که دما سنجی باید به دفعات انجام شود تا نتیجه قابل اعتماد باشد. با وجود قیمتهای استثنایی که این مجموعه برای محصولات خود در نظر گرفته است، شما عزیزان اگر قصد خرید دماسنج و یا دستگاه فشارسنج برای مراکز درمانی را دارید می توانید با خرید در تعداد بالا علاوه بر سر شکن شدن مبالغ از تخفیفهای عالی عمده فروشی نیز بهره ببرید و یک خرید باور نکردنی را تجربه کنید.

از طرف دیگر هنگام خرید باید به علامت تجاری این برند روی محصولات توجه داشته باشید. زیرا محصولات اصل دارای کیفیت بالاتر و ماندگاری بیشتر هستند و صحیح بودن نتیجه گزارش شده توسط آنها به دفعات در کارخانه چک شده است و مورد اطمینان است.

دماسنج طبی دیجیتال

اما گونه دیگری از دماسنج که سیستم و ظاهر متفاوتی از دو نوع قبلی دارد، دماسنج طبی دیجیتال است. این نوع دماسنج از یک بدنه پلاستیکی تهیه شده است و به علاوه یک قسمت نمایشگر دارد که نتیجه را روی آن به صورت عددی نشان می دهد و دیگر نیازی به انطباق دهی اعداد و نتیجه گیری در آن نیست.

این نوع دماسنجها به علاوه موارد مصرف بسیار گسترده تر از جمله در نواحی زیر زبانی، زیر بغل، پیشانی و مقعد دارند. این دماسنجهای مختلف مانند فشارسنج دیجیتالی ظاهر متفاوتی نیز دارند. به عنوان مثال تب سنجهای پیشانی یک صفحه با مساحت نسبتا بزرگ دارند تا توانایی ارتباط بیشتری با پوست داشته باشند. اما دماسنجهای دهانی یک منطقه حساس کوچک در ابتدای یک قسمت میله مانند دارند.

قیمت دماسنج جیوه ای طبی

دماسنج جیوه ای کاربردهای متفاوتی دارد و هر کس به یک طریقی از آن بهره میگیرد به صورت کلی این دماسنج نیز مانند نمونه های دیگر برای نشان دادن دما ساخته و تولید می شوند و کشورهای مختلفی آن را تولید و به بازارهای بین المللی عرضه می کنند و ایران نیز یکی از این تولید کنندگان می باشد که سالانه مقادیر بسیار زیادی از محصولات خود را روانه بازار می کند کار کردن این دماسنجهای جیوه ای توسط مایع جیوه می باشد و دلیل نام گذاری آن نیز به همین سبب می باشد این دماسنجهای پر کاربرد را برای نشان دادن تب بدن انسان نیز استفاده می کنند و می توان گفت که یکی از بهترین گزینه ها برای اینکه بتوانیم دمای بدن را بفهمیم دماسنج بدن می باشد.

قیمت دماسنج جیوه ای طبی

همانطور که پیش تر گفته شد انواع مختلفی از دماسنج وجود دارد که هر کدام در واقع یک ویزگی خاص دارند دماسنج جیوه ای طبی از مهم ترین ابزارهای پزشکی نیز بشمار می رود و قیمت دماسنج جیوه ای طبی بسته به نوع آن متفاوت می شود در واقع کار این دماسنج دیجیتال به این گونه می باشد که مخزنی حبابی دارد که جیوه در آن قرار می گیرد و یک لوله شیشه ای نازک روی آن قرار دارد که بسیار ترد و شکننده است به سبب بالا رفتن دما و افزایش انبساط حجم جیوه زیاد می شود و مجبور به بالا رفتن از شیشه استوانه ای می شود روی شیشه معمولا درجاتی گذاشته شده و حک شده است که نشان می دهد چه میزان و چند درجه دمای هوا بالا رفته است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.