شیلنگ آتش نشانی برزنتی 4 اینچ اشباخ

 برند فتحی نمونه های مختلفی از آن را در اندازه های مختلف ۱ اینچی، ۲ اینچی، ۴ اینچی و غیره تولید می کند که قیمتهای آنها با یکدیگر متفاوت می باشد.

سیستم ضد حریق برای همه مکانهای مسکونی و تجاری و اداری و غیره الزامی می باشد و امروزه بدون آن مجوزات ساخت و راه اندازی این مکانها توسط مراکز مربوطه صادر نمی گردد و یکی از ضروری ترین سیستمهای هر مکانی شده است.

اتصالات این سیستم باید به درستی بر سر جای خود قرار گرفته باشند و شیلنگها و لوله ها باید به دقت و بدون نشتی به منبع آب  و یا جریان آب متصل باشند که در هنگام لزوم و رخداد حادثه بتوان از آن به راحتی استفاده کرد.

از آنجایی که تعداد مراکز تولید تجهیزات ایمنی و آتش سوزی در کشور افزایش یافته است محصولات و انواع شیلنگ آتش نشانی 4 اینچ آن با قیمتهای مختلفی تولید و در بازار به فروش می رسد که این محصول مناسب ترین انتخاب برای سیستمهای ضد حریق خانگی و مکانهای داخلی می باشد. این محصول بر اساس نوع جنسی که در تولید آن به کار می رود دارای قیمتهای متفاوتی می باشد و تنوع ساخت در این محصول بسیار زیاد بوده است و هر کدام از این تولیدات در مکانهای خاصی به کار می روند و مناسب استفاده در شرایط مختلفی می باشند به طور مثال برخی از این شیلنگها به صورت ضد اسید ساخته می شوند که باید در مکانهای آزمایشگاهی استفاده شوند و از آنجایی که خطر آتش سوزی در این مکانها اتفاقات خطرناک تری را می تواند به وجود بیاورد این شیلنگها باید استحکام و دوام بالایی داشته باشند.

نمایندگی شیلنگ آتش نشانی اشباخ

همانطور که مستحضر هستید نمایندگی شیلنگ آتش نشانی اشباخ آلمان، محصولات خود را با بهترین کیفیت ارائه می نماید تا عموم مردم از آن استفاده نمایند و از مزایای آن بخوبی بهره مند شوند که سایزهای این محصول متفاوت است و هر کدام برای مصارف مختلفی کاربرد دارند و با توجه به نیاز می توان از آن استفاده نمود.

یکی از ویژگیهای مهمی که این شیلنگها باید داشته باشند این است که باید بتوانند در مقابل فشارهای قوی به خوبی مقاوم باشند تا در اثر فشار بالا پارگی ایجاد نشوند و در این نوع محصول بخوبی این موضوع رعایت شده است چرا که با بهترین مواد اولیه تولید می شوند و افراد متعددی از آن استفاده می نمایند تا در مهار نمودن آتش بطور کامل اطمینان داشته باشند.

شیلنگ آتش نشانی اشباخ

آنچه که باید از نمایندگی شیلنگ آتش نشانی اشباخ بدانید این است که توانسته بهترین نوع شیلنگ را تولید نماید تا افراد در حین آتش سوزی دچار مشکل نشوند و به راحتی بتوانند آتش را مهار نمایند که از جمله ویژگیهای این شیلنگ مهار نمودن سریع با مقاومت بالا می باشد که در هر شرایط و محیطی می توان از آن استفاده نمود چرا که بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد.

همچنین از شیلنگ  لاستیکی می توان در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده نمود که در شرایط مختلف اختلالی ایجاد نمی شود که بسیار مقاوم هستند و اگر ساییدگی انجام شود احتمال سوراخ شدن آن وجود ندارد که افراد از آن بخوبی استفاده می نمایند و از مزایای فوق العاده آن بهره مند می شوند تا بتوانند در خاموش نمودن آتش موفق عمل نمایند.

قیمت شیلنگ آتش نشانی برزنتی

شیلنگ آتش نشانی 3 اینچی با جنس برزنتی به گونه ای طراحی شده که به هیچ عنوان ترکیدگی و پارگی را به دنبال ندارد و در شرایط خیلی سخت از این نوع شیلنگ مورد استفاده قرار می دهند. یکی از مزیتهای این شیلنگها می توان به وزن کم آن اشاره کرد که به راحتی می توان حمل و جا به جایی را انجام داد و در زمان استفاده دست آتش نشان را مورد اذیت قرار ندهد. همچنین لایه ای داخلی آن از پلاستیک فشرده و با مواد پروپلین قوی ساخته شده که دوام بالایی را از خود نشان دهد و نیز لایه ی بیرونی آن از پارچه می باشند که نوع جنس آن از برزنت بوده که بسیار استحکام خوبی دارد و با قطر 3 سانت می تواند فشارهای بالا را متحمل شود.

شیلنگ آتش نشانی برزنتی

شاید برایتان جالب باشد اولین شیلنگ آتش نشانی مربوط به چندین هزار سال پیش است که در زمان یونان باستان استفاده می شد. قیمت شیلنگ آتش نشانی برزنتی بر اساس کیفیت و مقاومت آن مورد ارزیابی قرار می گیرد و هر چه مقدار طول و کیفیت آن بیشتر باشد مسلما قیمت بالاتری نیز دارد.

شیلنگهای آتش نشانی را در ماشینهای مخصوص آتش نشانی به صورت دایره وار جمع می کنند تا فضای کمی را در ماشین اشغال کند که البته در برخی از ماشینهای آتش نشانی که  در نوع پیشرفته هستند با استفاده از محفظه ای به داخل جمع می شوند و در صورت نیاز می توان با استفاده از دکمه ای مخصوص آن را باز کرد. همانطور که اشاره شد شیلنگ آب انواع مختلفی دارند و با مکانیزم خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.