ثبت نام هنرستان حسابداری پکت برای پایه دهم

اگر دغدغه دانش‌آموز و والدین او آینده شغلی و فعالیت در یک شغل پردرآمد باشد، می‌توانند در هنرستان حسابداری تهران پکت ثبت نام کنند.

به این ترتیب آینده شغلی آن‌ها تضمین خواهد شد و در کنار کسب دانش، مهارت‌های عملی نیز به دست می‌آورند. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با هنرستان حسابداری تهران حسابدارن خبره آشنا کنیم.

رشته حسابداری در هنرستان فنی حرفه ای پسرانه

شاید از خودتان بپرسید که ثبت نام در هنرستان حسابداری تهران چه فایده‌ای دارد؟ خب روند به این شکل است که بسیاری از افراد ابتدا رشته ریاضی را برای خود انتخاب می‌کنند و بعد کنکور، در دانشگاه رشته حسابداری را برای تحصیل انتخاب می‌نمایند.

این در حالی است که دانش‌آموختگان در هنرستان فنی و حرفه‌ای رشته حسابداری یک سال زودتر از دانشجویان رشته حسابداری وارد بازار کار می‌شوند. همچنین آموزش‌های عملی و کارگاه‌های مهارت‌آموزی در هنرستان‌های حسابداری برگزاری می‌شوند.

به این ترتیب افرادی که در هنرستان‌های حسابداری تحصیل کرده‌اند، توانایی و مهارت بیشتری در کار با اسناد مالی و رسیدگی به آن‌ها خواهد داشت. تجربه هیچگاه جای دانش تئوری را نمی‌گیرد. از‌این‌رو می‌توان گفت که دانش‌آموختگان در رشته حسابداری یک مزیت بسیاری عالی در مقایسه با دانشجویان این رشته خواهند داشت. فارق‌التحصیلان هنرستان فنی و حرفه ای پسرانه پکت، به واسطه دانش کارگاهی و عملی، شانس بیشتری برای داشتن موقعیت شغلی بهتر و پردرآمدتر خواهند داشت.

آموزشگاه حسابداری پسرانه غیردولتی فناوری مالی پکت

هنرستان فنی حرفه ای پسرانه فناوری مالی یا همان Fin.tech پکت، با کمک انجمن انجمن حسابداران خبره ایران و دانشگاه صنعت نفت به بهره‌برداری رسید. آموزشگاه حسابداری پکت، سابقه بسیاری در خصوص تربیت نیروهای متخصص حسابداری و فناوری مالی در تمام ایران دارد.

بد نیست بدانید که تا به حال بیش از 60 هزار نفر از 10 هزار دوره آموزشی آموزشگاه حسابداری پکت فارق‌التحصیل شده و در بازار مشغول به کار شده‌اند. موسسه حسابداران خبره در جهت ایجاد یک موسسه برای ورود حسابداران با سرعت بیشتر به بازار کار، اقدام به تأسیس آموزشگاه حسابداری کرد.

آموزش متصل به اشتغال به هنرجویان کمک می‌کند تا نگران آینده شغلی خود نباشند و با خیال راحت به تحصیلات خود در مقاطع بالاتر ادامه دهند. به این ترتیب به جای آنکه نگران آینده شغلی خود باشند، به فکر کسب مهارت‌های بیشتر خواهند بود.

چرا باید در هنرستان حسابداری پکت ثبت نام کنیم؟

یکی از سوالاتی که در ذهن والدین به وجود می‌آید این است که چرا باید هنرستان حسابداری تهران یعنی پکت را انتخاب کنیم؟ اول از همه اینکه با ثبت نام در این هنرستان، فرزند شما می‌تواند از تمامی امکانات و تجهیزات موسسه پکت استفاده کند. یک دانش آموز هنرستان پسرانه باید بتواند حسابداری را با بهترین مربیان باسابقه بیاموزد. خوشبختانه در این هنرستان از بهترین آموزگاران باتجربه استفاده شده است.

در حال حاضر یکی از مهم‌ترین بخش‌های حسابداری در تمامی شرکت‌ها، کار با نرم‌افزارهای مختلف است. این روزها نرم‌افزارهای مختلف در زمینه حسابداری عرضه شده‌اند که هر کدام عملکرد متفاوتی دارند. خوشبختانه در هنرستان حسابداری تهران پکت، امکان استفاده از کامپیوتر و کار با نرم‌افزارهای مختلف حسابداری وجود دارد. کار با این نرم‌افزارها منجر به افزایش کیفیت تحصیل و آموزش می‌شود. این کارگاه‌های آموزشی مهم‌ترین مزیت هنرستان حسابداری تهران محسوب می‌شوند.

کسانی که از این هنرستان فارق‌التحصیل شوند می‌توانند در کمترین زمان ممکن وارد بازار کار شوند و درآمد داشته باشند. این موضوع مهم‌ترین بخش کسب دانش است. همه والدین نگران آینده شغلی فرزندان خود هستند. پسران باید به‌سرعت بعد اتمام تحصیل وارد بازار کرد شده و کسب درآمد داشته باشند.

جالب اینجاست که با حضور در هنرستان حسابداری تهران پکت، دانش‌آموختگان در کار با نرم‌افزارهای مختلف تسلط دارند. به همین خاطر می‌تواند با تجربه عملی وارد بازار کار شده و تجربه کاری نیز به دست بیاورند. به این ترتیب آینده روشنی انتظار آن‌ها را می‌کشد.

ادامه تحصیل رشته حسابداری در هنرستان

با ثبت نام در هنرستان حسابداری تهران، فرد می‌تواند قدم‌های اولیه برای ورود به بازار کار را بردارد. از طرف دیگر با تحصیل در هنرستان حسابداری، فرد می‌تواند در بازارهای داخلی و خارجی فعالیت داشته باشد. پس کسانی که هدف مهاجرت دارند نیز می‌توانند قدم‌های ابتدایی خود را با ثبت نام در هنرستان حسابداری پکت بردارند.

فقط باید توجه داشته باشید که در حال حاضر هنرستان حسابداری پکت فقط در شهر تهران وجود دارد و امکان حضور دانش آموزان غیرتهرانی در این هنرستان وجود ندارد. پس فقط افراد ساکن تهران می‌توانند اقدام به ادامه تحصیل رشته حسابداری در هنرستان کنند. جالب است بدانید که دانش‌آموختگان بعد اتمام دوره می‌‌توانند از حمایت دانشگاه صنعت نفت و انجمن حسابداران خبره وارد بازار کار شوند.

مدارک لازم جهت ثبت‌نام در هنرستان فناوری مالی پکت

برای ثبت‌نام در هنرستان فناوری مالی پکت باید شناسنامه اصل و کپی، کارت ملی اصل و کپی، کارنامه تحصیلی پایه نهم و همچنین فرم هدایت تحصیلی را همراه داشته باشید. افراد علاقه‌مند می‌توانند برای شرکت در این هنرستان با شماره 02188942754 تماس بگیرند.

دوره حسابداری یا هنرستان؟

برای اینکه در آینده در رشته حسابداری مشغول به کار شوید، دو راه پیش روی شما قرار دارد. روش اول اینکه رشته ریاضی را برای تحصیل در دبیرستان انتخاب کنید و سپس بعد کنکور، در دانشگاه رشته حسابداری را انتخاب کنید. پس از آن برای کسب تخصص بیشتر، از دوره حسابداری کمک بگیرید.

این یک سیستم بسیار زمان‌بر است که شما را از بازار کار دور می‌کند. این سیستم شاید برای افرادی که فقط به کسب دانش و مهارت علاقه دارند مناسب باشد یا اینکه عجله‌ای در کسب درآمد نداشته باشند. در حال حاضر می‌توان گفت که هدف بسیاری از افراد از تحصیل، کسب درآمد است.

با کمک هنرستان می‌توانید در کمترین زمان ممکن به بازار کار معرفی شوید. جالب اینجاست که بسیاری از موسسات نیز ترجیح می‌دهند با جوانان پرانرژی با انگیزه بالا کمک بگیرند. همچنین با توجه به اینکه دانش‌آموختگان در هنرستان حسابداری ایران دارای تجربه کار در کارگاه‌های عملی هستند و همچنین انجمن حسابداران خبره و دانشگاه صنعت نفت از آن‌ها حمایت می‌کنند، امتیاز بیشتری در استخدام دارند. به این ترتیب زمانی که یک فرد از دانشگاه فارق‌التحصیل شود و در انواع دوره حسابداری شرکت کند، باید رقابت نزدیک با افرادی داشته باشد که چند سال است در بازار مشغول به کار هستند و تجربه عملی دارند.

امکانات هنرستان فنی حرفه ای فناوری مالی پکت

هنرستان فنی حرفه ای فناوری مالی پکت یک مجموعه کامل و تخصصی برای یادگیری حسابداری و فناوری مالی است. هنرجویان می‌توانند بدون اینکه در خصوص امکانات و قابلیت‌های مجموعه نگرانی داشته باشند، آموزش و یادگیری خود را آغاز کنند. در این میان می‌توان به امکانات زیر اشاره کرد:

  • استفاده از نرم‌افزارها و منابع آموزشی برای تمام هنرجویان؛

  • داشتن فضای فیزیکی در کنار کلاس‌های آموزشی؛

  • داشتن کادر مجرب باسابقه؛

  • برگزاری انواع کلاس‌های آموزشی فوق برنامه؛

  • برگزاری دوره‌های آموزشی نرم‌افزارهای حسابداری؛

  • ارائه گواهینامه معتبر ملی و بین‌المللی و آموزشی در پایان دوره.

خب دوستان عزیز با هنرستان حسابداری تهران پکت به‌خوبی آشنا شدید. این هنرستان فرصت کافی در اختیار کسانی قرار می‌دهد که از پایه دهم می‌خواهند برای آینده شغلی خود تصمیم بگیرند. اگر به کار در حوزه حسابداری علاقه‌مند هستید، بهتر است از همین دوران با ثبت نام در هنرستان حسابداری تهران، آینده شغلی خود را تضمین کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.