نرم افزار crm مایکروسافت dynamics 365 بیت اند را با مشاوره کارشناسان فروش خریداری کنید

 فرایندهای مختلف فروش خود را می‌توانید از ابتدا تا انتها مدیریت نمایید و از تولید سرنخ‌ها و پایپ‌لاین گرفته تا مدیریت حساب و گزارش نویسی را در این نرم افزار دنبال کنید.

این برنامه تمام سرنخ‌های مربوط به فروش سازمان را در یک برنامه‌ی جامع متمرکز کرده و کمک می‌کند که جمع آوری داده به بهترین شکل ممکن انجام شود. فروشندگان به واسطه‌ی این برنامه می‌توانند به ایجاد روابط و پرورش فرصت‌ها کمک شایانی کنند.

با استفاده از قابلیت‌های نرم افزار بازراریابی و فروش این برنامه می‌توانید فرآیند  تولید و جذب سر نخ‌ها به صورت  خودکار انجام دهید. امکان تحلیل سریع و فوری هم  در هر مرحله از فرایند توسط برنامه ارائه می‌شود. کاربران بدین وسیله می‌توانند تلا‌ش‌های بیشتری در زمینه‌ی سودآورترین حوزه‌ها داشته باشند و روی کسب و کار خود متمرکزتر عمل کنند.

تمام فعالیت‌های فروش و بازاریابی را می‌توانید در نرم افزار crm مایکروسافت dynamics ۳۶۵ مدیریت کنید و رابطه‌ی سازمان خود با مشتریان را به‌طور وسیعی توسعه دهید. ارائه‌ی خدمات عالی توسط این برنامه آسان‌تر شده است و فرصت‌های فروش متقابل بیشتری هم خواهید داشت. این برنامه می‌تواند یک سری یادآوری‌ها و اقدامات هوشمند و خودکار را هم داشته باشد.

بیت اند-crm

مدیریت مشتریان با نرم افزار نمایندگان فروش مایکروسافت 

برنامه‌ای که ما با آن روبه‌رو هستیم، یک سری قابلیت‌های گزارش دهی گسترده همراه با هوش مصنوعی را دارد که به هایلایت کردن بهتر موقعیت‌ها و فرصت‌ها کمک می‌کند و سبب می‌شود که بتوانید از ویژگی گرافیکی و بصری داخلی استفاده کنید. بدین ترتیب سازمان‌ها بهره‌وری بهتری در کار خود خواهند داشت و می‌توانند تعامل بیشتری هم با کارکنان خود برقرار کرده و در نهایت مشتریان بیشتری را مورد پذیرش قرار دهند.

از ویژگی‌های دیگر نرم افزار نمایندگان فروش مایکروسافت، یکپارچگی داخلی آن با سیستم لینکدین است. مایکروسافت از زمان خرید این پلتفرم شبکه‌ای در سال ۲۰۱۶، همواره تلاش کرده است که داده‌های کاربران لینکدین را با محصولات خود یکپارچه کند.

فروشندگانی هم که از نرم افزار crm مایکروسافت dynamics ۳۶۵ استفاده می‌کنند، می‌توانند به اطلاعات ۵۰۰ میلیون کاربر سایت و ارتباطات آن‌ها با یکدیگر دسترسی داشته باشند که یک امتیاز بسیار بزرگ تلقی می‌شود. از نقاط قوت دیگر می‌توانیم به دریافت و پرداخت مایکروسافت اشاره کنیم که به‌عنوان بخشی از نرم افزار crm مایکروسافت dynamics ۳۶۵ فعال است و کمک می‌کند که در حوزه‌ی فروش به دقت بالایی در وارد کردن اطلاعات دست پیدا کنید. توانایی سفارشی کردن برنامه با فیلدهای سفارشی فروش وجود دارد و می‌توانید اشیا سفارشی، گردش کار و همچنین رابط کاربری سفارشی سازی شده را هم در کنار افزایش کیفیت فرایندهای تعامل با مشتری داشته باشید.

ارائه خدمات به مشتری با نرم افزار دریافت و پرداخت مایکروسافت 

علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از نرم افزار crm مایکروسافت dynamics ۳۶۵ مشکلات مشتریان را بهتر مدیریت نمایند و سریع‌تر به پاسخ سوالات خود دست پیدا کنند. ویژگی‌هایی مانند ربات‌های چت خودکار و همچنین پورتال‌های سلف سرویس هم به مشتریان این امکان را داده است که بدون نیاز به تماس با نمایندگان، خدمات مشتری بیشتری برای‌شان فراهم شود. با نرم افزار نمایندگان فروش مایکروسافت می‌توانید سریع‌تر به پرونده‌های پیچیده رسیدگی کنید و سریع هم آن‌ها را ببندید. خدمات مشتری شخصی هم در هر زمان و هر کانالی به مشتریان ارائه خواهد شد.

مایکروسافت داینامیک

خدمات مشتری با ارائه ترکیبی از مدیریت خدمات کمکی و فرصت‌های سلف سرویس مانند پورتال‌های مشتری و پشتیبانی یک به یک، ابزارها و منابعی را در اختیار نمایندگان قرار می‌دهد که برای افزودن ارزش به تعاملات مشتری، صرفه نظر از اینکه در چه رسانه‌ای به آن نیاز دارند، کاربردی است. از طریق یک رابط کاربری متمرکز در نرم افزار نمایندگان فروش مایکروسافت، نمایندگان قادر خواهند بود تا آیتم‌هایی را ایجاد کنند که تمام تعاملات مشتری را ثبت می‌کند و سوالات هم از طریق کانال‌های ترجیحی مشتری مطرح شده و به راحتی حل می‌شوند.

قابلیت‌های دیگر نرم افزار crm مایکروسافت dynamics 365 

در نظر داشته باشید که با نرم افزار crm مایکروسافت dynamics 365 می‌توانید به پایگاه‌های دانش مشترکی دست پیدا کنید که نمایندگان همیشه می‌توانند از سوابق و ترجیحات پرونده مشتریان آگاه شوند و در مورد خط مشی و حقوق شرکت اطلاعات دقیقی داشته باشند. سفارش‌های کاری، زمان‌بندی و تخصیص منابع برای عوامل خدماتی خارج از دفتر کاری توسط کاربران، بهتر مدیریت خواهند شد. برنامه یک سری سرور مرکزی هم دارد که به‌عنوان کتابچه راهنمای کاربر استفاده می‌شود و کاربران برای بارگزاری اسناد و موارد آموزشی از آن استفاده خواهند کرد.

سفارشی‌های کاری می‌توانند از آیتم‌های خدمات مشتری و همچنین از طریق پورتال‌های مشتری یا ایمیل‌ها ایجاد شوند. دارایی‌ها، موجودی‌ها و تجهیزات هم می‌توانند در زمان واقعی مدیریت و مجددا سفارش داده شوند. این برنامه به کاربران کمک می‌کند که با ایجاد خودکار سفارش‌های کاری مکرر، یک سری مراقبت‌های پیشگیرانه را حفظ کنند. با نرم افزار دریافت و پرداخت مایکروسافت هم نمایندگان میدانی کانالی خواهند داشت که از طریق آن بتوانند به تمام اطلاعات مورد نیاز خود در هنگام کار دسترسی پیدا کنند. آن‌ها می‌توانند با همکاران خدمات مشتری خود ارتباط برقرار کرده و یک همکاری کامل و متداول داشته باشند.

بیت اند

بیت اند ارائه دهنده نرم افزار Dynamics 365 مایکروسافت 

با کمک مجموعه بیت اند می‌توانید با نرم افزار crm مایکروسافت dynamics 365 کار کرده و بر اساس سطح مهارت و تجربه کارمندان خود، مسیرهایی را برای رسیدن به حداکثر میزان کارایی در کار ایجاد کنید. شرایط افزایش بهینه‌سازی و بهبود کارایی به‌صورت کامل در کسب و کار شما ایجاد شده است و می‌توانید تجربه‌ی بهتری را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. بهینه سازی‌های لازم در فرایند فروش و بازاریابی سازمان انجام خواهد شد و بدون نگرانی می‌توانید به کار خود ادامه دهید. این سیستم کاملا حساب شده است و با کمک دیگر ابزارهای ارائه شده توسط مایکروسافت پشتیبانی می‌شود.

بیت اند هم تلاش کرده است که خدمات خود را در راستای این برنامه ارائه کند و حتی یک فارسی ساز هم به منظور کار آسان‌تر با برنامه داشته باشد. برای رسیدن حجم فروش بالا و فعالیت بهتر سازمانی می‌توانید روی نرم افزار crm مایکروسافت dynamics 365 حساب ویژه‌ای باز کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.