بخاری نفتی صنعتی و چه کاربردی دارد؟

اولین نکته در تعیین اندازه بخاری گازوئیلی صنعتی و خانگی می باشد که در سایزهای بزرگ کوچک و متوسط تولید می گردد. معیار دوم نوع مواد به کار برده شده در تهیه آن و میزان بازدهی آن و یا رده انرژی می باشد که با توجه به این دو این نکته می تواند قیمت را مشخص کند.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

در خرید بخاری نفتی بزرگ ورقه و فلز به کار برده شده جهت تولید بدنه بسیار مهم می باشد و می تواند قیمت را افزایش یا کاهش دهد سعی کنید از برندی استفاده نمایید که بهترین مواد اولیه جهت تولید بدنه و ستونهای آن را استفاده کرده است و همچنین ضخامت ورقه ها بالا باشد که در اثر ضربه و گرمای ایجاد شده از بین نرود و به راحتی پوسیده نگردد.

همچنین مشعل و فتیله می باشد که در  این بخاریها به کار رفته است که در چندین نوع و باکیفیتهای مختلف تولید می گردد اگر از وسیله های گرد استفاده نمایید به علت پوشش تمام قسمتهای بخاری قیمت بیشتری نسبت به مدلهای استوانه ایی دارد و همچنین نوع طراحی بخاری در قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود.

بخاری نفتی بزرگ

یک دستگاه که در آن نفت سفید و تبخیر سطحی به کار گرفته سوزانده می‌شود بخاری نفتی باشد که در سایز بزرگ و کوچک وجود دارد. میزان نفت سفید تبخیر شده و گرمای تولید شده می تواند به طور مستقیم نسبت به سطح تماس بین نفت گاز و هوا افزایش یابد.

فتیله مورد استفاده در بخاری نفتی شامل تعداد زیادی بستر ریز می‌باشد که مطابق با استانداردها در پشت آن جهت تبخیر نفت طراحی شده اند و نفت سنگین سفید از مخزن به داخل منطقه هترا توسط لوله های مویرگی کشیده می شود اگر نفت سفید چسبناک شود یا گرد و خاک را در داخل بخاری راه پیدا کند لوله های مویرگی بسته خواهند شد و این باعث خراب شدن کشش نفت می گردد.

بخاری نفتی صنعتی

وقتی که امکان احتراق وجود ندارد زمانی که بخاری نفتی صنعتی را پر از نفت می کنیم فرصتی برای سوختن وجود دارد تا تبخیر شود در این حین بو را در هوا ایجاد می کند به همین دلیل به پر کردن بخاری فضای باز و بیرون از منزل توصیه می گردد و زمانی که برای اولین بار بخاری روشن می گردد چند ثانیه طول می کشد تا صوت با هوا در نسبت مناسب جهت احتراق کامل ترکیب شود این مدت مخلوط سوخت و هوا بسیار غنی است این باعث می شود مقداری کمی نفت که نسوخته به وجود بیاورد بنابراین باعث ایجاد بوی نامطبوع می گردد.

بخاری نفتی جدید

با پایین رفتن درجه حرارت جهت گرم کردن فضای خانه حتماً هزینه های بالا را در قبض گاز طبیعی را تجربه خواهید کرد با توجه به هزینه های زیاد و پرداخت صورت حساب، یکی از بهترین روشهای گرم کردن هوای سرد خانه می‌تواند استفاده از بخاریهای نفتی جدید باشد که به شما گرمای لذت بخشی را خواهد داد.

با توجه به اینکه در پایان ماه نیاز به پرداخت قبض و هزینه ‌های زیادی را نخواهید داشت.

بخاریهای نفتی به این صورت عمل می‌کند که در حوضهای پر از نفت قرار می دهند که با توجه به طراحی قالب آن که به صورت ستونهایی می باشد و در اطراف آن جداره هایی به صورت شیاردار طراحی شده است باعث می شود که محیط اطراف را گرم کند در این ساختار هوای خنک را بخاری به سمت خود جذب می کند و از طریق فنهای قرار داده شده در آن گرمای تولیدی که توسط محفظه روغن تولید می شود را به سمت بیرون هدایت می کند و با جابجا کردن هوا باعث گرم شدن می گردد.

بخاری نفتی دست دوم

باید به این نکته اشاره کنیم که بخاری نفتی دست دوم و نو هر دو در بازار به فروش می رسد.

زمانی که نفت گرم می شود به طور مساوی با لوله های بیرونی رادیاتور را پر می کند که این به حفظ حرارت ایجاد شده مقاومت می بخشد حتی زمانی که بخاری خاموش است تا مدتی این گرما در قسمت باله های آن وجود دارد زمانی که این گرما به سمت بالها هدایت می ‌شود به صورت تشعشعی گرما را انتقال می دهد و باعث می شود تا از سوختن و یا آتش گرفتن جلوگیری به عمل آید.

جنس به کار برده شده در آن به گونه ای می باشد که مدتی طول می کشد تا کل فضای بخاری گرم شود اما زمانی که گرم شد در صورت خاموش کردن بخاری هم تا مدتی طول می‌ کشد تا بخاری سرد شود پس به نوعی ذخیره کننده گرما هم محسوب می گردد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.