خرید آنلاین تصفیه آب خانگی پرو لاین

مجموعه پاک آب یکی از نمایندگی های دستگاه تصفیه آب پرولاین است که توانسته با سابقه درخشان خود به یکی از معتبرترین نمایندگی های داخل کشور تبدیل شود. این مجموعه از معدود شرکت هایی است که تصفیه آب خانگی پرو لاین اورجینال را با ضمانت به فروش میرساند. علاوه بر این دستگاه، در فروشگاه پاک آب انواع برندهای مختلف تایوانی از جمله آکوا پلاس نیز به فروش می‌رسد.

تصفیه آب پرو لاین اورجینال

کشور تایوان از جمله بهترین و فعال‌ترین کشورها در زمینه تولید دستگاه تصفیه آب در دنیا می‌باشد. تمامی دستگاه های تصفیه آب این کشور از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای تائیدیه ها و گواهی‌نامه های معتبر بین المللی می‌باشند. از جمله محبوب‌ترین برندهای تایوانی، پرو لاین می‌باشد.

یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای از بین بردن آلودگی های موجود در آب، استفاده از دستگاه تصفیه آب می‌باشد. اما زمانی این دستگاه دارای عملکرد و بازده مناسبی خواهد بود که از متریال با کیفیت و مرغوب ساخته شده باشد. ساخت تمام قطعات و اجزای دستگاه تصفیه آب تایوانی پرو لاین با جدیدترین تکنولوژی های دنیا صورت گرفته و در تمامی آنها از متریال های با کیفیت و دوستدار محیط زیست استفاده شده است.

پاک آب

این دستگاه تصفیه آب دارای انواع متنوعی بوده و باتوجه به تعداد فیلترهایی که در فرایند تصفیه‌ی آن استفاده می‌شود دارای مراحل مختلفی است. فیلترهای این دستگاه به شرح زیر هستند:

  1. فیلتر مرحله اول دستگاه، فیلتر الیافی نام دارد که از الیاف پلی پروپیلن ساخته شده است. این فیلتر به حذف ذرات درشت موجود در آب می‌پردازد.

  2. فیلتر کربن گرانول پودری در دومین مرحله تصفیه پرو لاین قرار دارد. این فیلتر از کربن اکتیو بر پایه گیاهی ساخته شده و به حذف کلر درون آب میپردازد.

  3. سومین فیلتر نیز از کربن اکتیو ساخته شده که به آن کربن بلاک گفته می‌شود. عملکرد این فیلتر درواقع تکمیل کننده مرحله‌ قبلی است و به تصفیه ترکیبات شیمیایی درون آب پرداخته و آنرا از نظر ظاهری عاری از ناخالصی می‌نماید.

  4. چهارمین مرحله از این تصفیه آب تایوانی، جایگاه مهمترین و اصلی‌ترین فیلتر است. عملکرد فیلتر ممبران  ROبراساس اسمز معکوس است. پس از عبور آب از ممبران، حدود 99 درصد آلاینده های آن حذف شده و آب خروجی دارای کیفیت بسیار خوبی خواهد بود.

  5. فیلتر پست کربن اکتیو در مرحله‌ی پنجم تصفیه قرار دارد شده که طعم و بوی ناخوشایند آب را حذف کرده و کیفیت آب را بهبود میبخشد.

  6. مرحله ششم فیلتر مینرال حضور دارد. این فیلتر به آب انواع املاح مناسب را می‌افزاید. بنابراین علاوه بر طعم مناسب، آب غنی از یون های مفید خواهد بود.

  7. فیلتر مرحله‌ی هفتم، فیلتر اکسیژن ساز است. این فیلتر در تصفیه آب نقشی نداشته و فقط به صورت مکمل، جهت افزایش کیفیت آب خروجی مورد استفاده قرار میگیرد.

  8. فیلتر قلیایی، آخرین فیلتر این دستگاه است که نصب میشود. این فیلتر در فرایند تصفیه نقشی نداشته و تنها با اضافه نمودن برخی املاح و واکنش های شیمیایی، سبب غنی شدن آب از املاح مفید و همچنین خاصیت های آنتی اکسیدانی به آب میشود.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

کشور تایوان دارای برندهای متنوع از دستگاه تصفیه آب میباشد که پرو لاین، آکوا پلاس، سی سی کا و ... از جمله آنها محسوب می‌شود. تمامی برندهای این کشور دارای دستگاه های با کیفیتی داشته و نسبتا به قیمتی که دارند بسیار به صرفه هستند. اما سوالی که مطرح است کدام یک بهترین دستگاه تصفیه آب محسوب می‌شود؟

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

هر شخصی باتوجه به تفکر و سلایقی که دارد از پسوند «ترین» در کنار صفت موردنظرش بکار میگیرد و یک صفت عالی می‌سازد. ممکن از یک چیز باتوجه به سلیقه و نگرش شما بهترین باشد اما همان چیز از نظر فرد دیگر صرفاً خوب باشد نه بهترین!!

این موضوع در رابطه با دستگاه تصفیه آب نیز وجود دارد البته موضوع سلیقه کمتر در آن دخیل است. اینکه کدام یک از انواع دستگاه های موجود در بازار بهترین تصفیه آب می‌باشد بستگی به عملکرد دستگاه در از بین بردن آلودگی های آب آشامیدنی منزل شما دارد.

هرچقدر آلودگی های آب منطقه‌ی محل زندگی‌تان بیشتر باشد، دستگاهی با تعداد مراحل تصفیه بیشتر (مانند 8 فیلتره) برای از بین بردن ناخالصی موجود در آب احتیاج خواهید داشت. اما هرچه این میزان آلودگی کمتر باشد، دستگاهی با تعداد فیلتر کمتر (مانند 5 یا 6 مرحله) مناسب منزل شما خواهد بود.

برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب موردنظرتان میتوانید به فروشگاه اینترنتی پاک آب مراجعه کنید. شما میتوانید در این فروشگاه با بررسی برند های مختلف دستگاه تصفیه، از پرو لاین گرفته تا آکوا پلاس، مناسب‌ترین دستگاه را با کمترین قیمت بازار انتخاب کرده و خریداری نمایید.

خرید دستگاه تصفیه آب

عوامل مختلفی در فرایند از بین بردن ناخالصی های آب بواسطه دستگاه تصفیه آب نقش دارند که یکی از آنها کیفیت ساختار دستگاه تصفیه است. علاوه بر آن قیمت دستگاه تصفیه آب نیز بسیار تاثیر پذیر از متریال بکار رفته در دستگاه است. متاسفانه در حوزه فروش دستگاه تصفیه آب کلاهبرداران بسیاری وجود دارند که دستگاه تقلبی و بی‌کیفیت را بجای دستگاه اصل و اورجینال می‌فروشند.

خرید دستگاه تصفیه آب

نکته بسیار مهمی که در رابطه با خرید تصفیه آب وجود دارد این است که علاوه بر آنکه باید مناسبترین دستگاه را برای منزل خود انتخاب کنید، این دستگاه را باید از فروشگاه های معتبر که دارای نمایندگی هستند خریداری نمایید.

فروشگاه پاک آب همواره در تلاش است تا با عرضه و فروش دستگاه های تصفیه آب اصل و اورجینال، امکان استفاده از آب آشامیدنی سالم و پاک را برای شما فراهم سازد. شما میتوانید با خیال راحت تصفیه آب موردنظرتان را از پاک آب خریداری نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.