درامد میلیاردی با شغل راپل

شغل راپل چیست؟

 شغلی که به شما پیشنهاد میکنم فکر نکنم کار هرکس باشد و هرکسی بتواند وارد این شغل شود. ما میخواهیم امروز راجع به راپل صحبت کنیم. راپل یک شغل خطرناک و ترسناک است که اگر بتوانید روی ترس خود غلبه کنید میتوانید درامد بسیار خوبی داشته باشید.

درامد راپل چقدر است؟

درامد راپل بستگی به سمت شما در ان کار دارد. اگر بتوانید اموزش راپل را کامل سپری کنید و یک سرمایه برای خرید ابزار که زیاد هم نیست وارد بازار کنید میتوانید پروژه بگیرید و از هرپروژه چندین میلیون تومان درامد داشته باشید. درامد شرکت های بزرگی مثل   AlpAccess  که در خارج کشور مشغول به انجام خدمات پیچ و رولپلاک نما و نماشویی هستند  تا یک میلیارد در ماه هم میرسد. این افراد از ابتدا شبیه به شما بودن و با اندک پول توانستند شرکت های بزرگ را راه اندازی کنند. 

درامد راپل در ایران چقدر است؟

در ایران شرکت های بزرگ میتوانند در سال چندین میلیارئ به جیب بزنند. یکی از این شرکت ها که درامد بسیار زیادی دارد دیجی کالا و جهان فرود نام  دارد که با داشتن چندین ست ابزار و نیروهای متخصص تمام بازار کار را در ایران به دسا خود گرفته اند. درامد افرادی که تازه وارد این کار شده اند از ماهی 15 میلیون تا 30 میلیون است که بستگی به تلاش شما عزیزان دارد. 

مرگ و میر بر اثر کار در ارتفاع با طناب

مرگ و میر این کار خیلی ناچیز بوده است. مثلا در این ده سالی که بنده راپل انجام میدهم دو نفر سقوط داشته ایم که در هردو حادثه مقصر افرادی بودند که کار فرود را انجام میدادند. یک نفر به دلیل سیگار کشیدن روی طناب سوخت و اتیش گرفت که هیچ ربطی به ایمنی و پارگی طناب ندارد. دومین نفر هم به دلیل استفاده از ابزار کار ایرانی سقوط کرد. ابزارهای ایرانی اصلا استاندارد نیستند و در لحظه امکان دارد که فرد راپلکار سقوط کند. پس اگر فرد ایمنی را رعایت کند هیچوقت امکان ندارد سقوط داشته باشد.

راپل

قیمت ابزار کار در ارتفاع در ایران و اروپا چقدر است؟

قیمت ابزارهای درجه یک امروزه با بالا رفتن دلار بسیار افزایش پیدا کرده است. به طوری که کمتر کسی میتواند ابزارهای خارجی نو از بازار خرید کند. مثلا طناب راپل که برای انجام خدمات نماشویی و پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان استفاده میشود تا چند سال پیش متری 10 20 هزارتومان بود و امروز سال 1401 دیگر با متری صد هزارتومان هم نمیتوان طناب مناسب کار در ارتفاه پیدا کرد. پس اگر به دنبال کار کردن روی طناب هستید باید 50 میلیون تومان برای جمع کردن یک ست ابزار برای خودتان کنار بگذارید تا به راحتی وارد بازار کار شوید.

حقوق راپل کارها برای استخدام در شرکت ایرانی

حقوق راپل کارهای که به تازگی استخدام شرکت ها میشوند و میتوانند کار کنند از 500 هزارتومان شروع میشود و تا 1 میلیون ادامه دارد. این فرق قیمت بستگی به کار طرف دارد. مثلا اگر طرف بتواند نمای ساختمان را پیچ رولپلاک کند به راحتی 800 هزارتومان در روز مزد خواهد گرفت و کمترین اجرت برای نظافت شیشه ها و شستشوی نما میباشد.

درامد پیچ و رولپلاک سنگ نما چقدر است؟

به دلیل زیاد بودن نماهای سنگی شغل پیچ کردن سنگ نما رواج زیادی در بین ایرانی ها دارد. درامد شرکت های انجام دهنده پیچ و رولپلاک نمای ساختمان  بسیار بالاست و هرپروژه کمترین پولی که میتوان دراورد 5 میلیون است. پروژه های برگ دولتی و اداری و مسکونی هم دیگر نمیتوان رقم گفت. مثلا شرکت ما ماه پیش یک مجتمع مسکونی را با مبلغ 85میلیون پیچ و رولپلاک کرد و هزینه در انتهای کار تسویه شد.

نماشویی

درامد نماشویی چقدر است؟

درامد نماشویی به دلیل استفاده از اب و صرف نکردن هیچ پولی به عنوان مصالح مصرفی جزو بهترین کارهای راپل در ایران میباشد. درامد بالای نماشویی در تمام دنیا بسیار زیاد است. مثلا برج خلیفه به دلیل بلند بودن هرساله چندین بار راپل تمیز میشود. ارتفاع کاران برای تمیز کردن برج خلیفه ماه ها وقت میگذارند و وقتی کار تمام میشود به دستور امیر امارات مجدد شروع به تمیز کردن برج میکنند. این کار به دلیل تمیز ماندن نمای ان انجام میشود. نماشویی در ارتفاعات بالا به صورت دستی انجام میشود.

بیمه راپل کاران برای انجام خدمات

بیمه ارتفاع کاران بسیار مهم است و هرکسی که میخواهد کار نما را روی ساختمان با طناب انجام دهد باید حتما بیمه نمای ساختمان را داشته باشد. بیمه ایران به صورت میانگین چندین میلیون برای بیمه راپل کار دریافت میکند و معتبر ترین بیمه در ایران است.

فرد برای شروع باید به کجا مراجعه کند؟

برای شروع و اموزش کار در ارتفاع بدون داربست لطفا به سایت ما مراجعه کنید تا مشاوره رایگان به شما داده شود. اگر از ارتفاع ترسی دارید و مریضی قلبی دارید اکیدا به شما توصیه نمیشود حتی بخواهید انرا تست کنید. این کار برای افراد نترس و با دل و جرات که از ارتفاع هیچ ترسی ندارند توصیه میشود و ابتدای اموزش فرم رضایت برای ما از طرف خانواده باید بیاورید تا خیال ما بابت اتفاقات غیر منتظره راحت باشد.

ایا مدرک راپل هم بعد از اموزش داده میشود؟

پس از اموزش مدرک کار در ارتفاع لول یک به شما داده میشود و شما میتوانید با این مدرک در تمام کشورهای دنیا استخدام شرکت ها بشوید و ماهی هزاران دلار دستمزد دریافت کنید. در کشورهای دیگر اکثر کارها شستشوی نما میباشد و دیگر شما کارهای بسیار سنگین انجام نمیدید. مثلا تمیز کردن شیشه های یک برج که باید تمیز شود. شما در روز یک فرود از بالا میزنید. حقوق ایران 500 هزارتومان و حقوق کشورهای دیگر به دلار 500دلار میباشد. فرق ارزش در ایران و کشورهای دیگر دنیا همین است. 

راپل ایا شغلی است که درامد پایدار داشته باشد؟

اگر بتوانید در این شغل زرنگ باشید و پیشرفت کنید به راحتی میتوانید پیشرفت کنید چون دست توی این کار بسیار کم است. ولی اگر شل بگیرید کار شما را خسته خواهد کرد. شما باید سریع خودتان را به عنوان کارفرما معرفی بازار کار کنید تا افرادی که سرمایه خرید ابزار را ندارند به خدمت بگیرید و بجای اینکه خود روی نما کار کنید این افراد را استخدام کنید تا برایتان کار کنند.  این مطلب برای اگاهی افراد علاقه مند به این کار است و شما میتوانید مطالب تکمیلی را از درون سایت مرجع جهان فرود بخوانید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.