نشانک اختصاصی، بهترین و ارزان‌ترین هدیه فرهنگی

برخی از افراد به­ دلیل اینکه ظاهر مرتب کتاب اهمیت خاصی برای آن‌ها دارد، از مقوا یا دستمال کاغذی برای نشان­گذاشتن در میان صفحات کتاب استفاده می‌کنند. امروزه یک محصول جدید به نام نشانک در بازار وجود دارد که به ‌عنوان هدیه تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از نشانک به عنوان هدیه تبلیغاتی

شما از طریق نشانک می‌توانید علاوه­ بر نشان‌کردن صفحات کتاب برای ادامه مطالعه، به‌ عنوان یک گیفت شرکتی نیز استفاده کنید. این هدیه ارزان‌ تبلیغاتی کاربردی است و می‌تواند به‌صورت یک هدیه سفارشی نیز تولید شود. شما می‌توانید از طریق کمک‌گرفتن از گروه‌ هنری نشانک زیبایی ظاهری این نشانگر‌ها را برای افزایش تأثیر‌گذاری بر ذهن مخاطب بیشتر کنید و از این طریق برند خودتان را نیز تبلیغ کنید.

کاربرد نشانک (نشانگرکتاب)

این محصول به‌عنوان چوب الف نیز شناخته می‌شود و یک ابزار مخصوص برای علامت‌گذاری تعداد صفحاتی است که افراد آن را مطالعه می‌کنند. به‌خصوص در کتاب‌های قطور که پس از خواندن ممکن است به‌راحتی صفحات آن گم شود و شما در نوبت بعدی مطالعه باید دنبال ادامه مطلب بگردید.

بنابراین استفاده از نشانک یا بوک‌مارک برای زمانی­که کتاب قرار است در چند نوبت خوانده شود، ضروری به نظر می‌رسد. البته می‌توان از روش‌های دیگری نیز برای علامت‌گذاری استفاده کرد؛ اما با وجود این ابزار مخصوص دیگر لزومی به استفاده از علامت‌گذاری‌های متفرقه صفحات نیست.

نشانگر‌ها به­ طور معمول دارای ظاهر خاص و فانتزی هستند و به همین دلیل نیز مورد توجه کاربران مختلف قرار می‌گیرند. استفاده از این محصول می‌تواند لذت شیک‌بودن را به صاحب آن انتقال دهد. البته امروزه این نشانگرها دارای طرح‌های مختلفی هستند و هر فرد می‌تواند بر اساس سلیقه خود بوک‌مارک خاصی تهیه کند.

همچنین در خیلی از شرکت‌ها یا محیط‌های فرهنگی نیز به‌عنوان گیفت ارزان تبلیغاتی شناخته می‌شود و این هدیه تبلیغاتی می‌تواند یک مشوق مطالعه کتاب نیز باشد. نشانک سفارشی نیز برای شرکت‌ها تهیه می‌شود و با هدف تبلیغ و معرفی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

انواع نشانگرکتاب

انواع نشانگرکتاب

نشانک‌ها علاوه ­بر کاربرد روزمره می‌توانند به‌ عنوان یک هدیه تبلیغاتی و سفارشی نیز تهیه شوند؛ در واقع نشانک کتاب اختصاصی طبق سفارش مشتری با توجه به طرح و لوگوی مجموعه ها طراحی می‌شوند. بوک‌مارک‌ها دارای انواع مختلفی هستند و در طرح و جنس گوناگونی تولید می‌شوند.

در گروه هنری نشانک، بوک‌مارک به‌ صورت فلزی استیل، گلیم دستبافت، پلکسی، چوبی یا کاغذی طراحی و تولید می‌شود. برخی از شرکت‌ها نیز می‌توانند از نشانگرکتاب به‌عنوان یک هدیه شرکتی استفاده کنند و گیفت اختصاصی مرتبط با برند خود را سفارش دهند.

این محصولات بر اساس نوع طراحی می‌تواند برای سنین مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. به­ طور مثال برخی شخصیت‌های کارتونی برای بوک‌مارک دخترانه مناسب هستند و برخی از شخصیت‌های فوتبالی نیز برای لاکتابی پسرانه کاربردی به نظر می‌رسند.

 همچنین می‌توان گیفت ارزان تبلیغاتی را با ظاهر متفاوت برای استفاده بزرگسالان سفارش داد. نشانگر‌ها به ‌عنوان هدیه تبلیغاتی تنوع بسیاری دارند و هر نوع آن در ویژگی­های خاصی تولید می­شود. محصولات تولید شده توسط گروه هنری نشانک نیز بسیار گوناگون هستند و هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند.

آشنایی با گروه هنری نشانک

آشنایی با گروه هنری نشانک

از سال ۱۳۹۵ گروه هنری نشانک در حوزه طراحی محصولات حوزه کتاب شروع به کار کرد و به‌صورت سفارشی هدیه شرکتی برای تبلیغات طراحی کرد. در این مجموعه شما می‌توانید آثار خلاقانه و هنری را ببینید که به‌ عنوان گیفت سفارشی و فرهنگی طراحی شده‌اند که می‌توان آن‌ها را با طرح و لوگوی موردنظر شرکت‌های مختلف چاپ کرد.

این هدیه‌ تبلیغاتی علاوه­ بر کاربردی‌بودن می‌تواند از نظر بازاریابی محصولات نیز اهمیت زیادی داشته باشد. فروشگاه‌های این مجموعه در سطح کشور فعال هستند و شما می‌توانید با مراجعه به شهر کتاب‌های سراسر کشور انواع محصولات این مجموعه را تهیه کنید.

اما برای ثبت سفارش محصولات با برند و تصاویر مورد نظرتان باید از طریق سایت گروه هنری نشانک اقدام نمایید. برند‌های مختلف می‌توانند با تهیه نشانگر‌کتابها به‌صورت عمده از محصولات مجموعه استفاده کنند. انواع نشانگرکتاب‌ها در این مجموعه شامل گل نشان، گلیم، ذره‌بینی و... است که می‌توانید آن‌ها را سفارش داده و به تعداد موردنظر تهیه کنید.

معرفی محصولات گروه هنری نشانک

معرفی محصولات گروه هنری نشانک

در ادامه به معرفی برخی از محصولات گروه هنری نشانک اشاره می‌کنیم که به‌عنوان هدیه تبلیغاتی نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. این مجموعه علاوه ­بر انواع بوک­مارک کتاب، محصولات دیگری نیز دارد که به‌عنوان گیفت شرکتی قابل‌استفاده هستند.

  • گوشه‌گیر کتاب: گوشه‌گیر مخصوص نگهداری صفحات کتاب از چرم طراحی شده و گل‌دوزی‌های موجود بر روی آن بسیار هنرمندانه و دست­ساز هستند. چرم به‌ کاررفته در این محصول مصنوعی است و در رنگ‌های مختلف می‌توان آن را تهیه کرد.

  • عینک مطالعه یا چشمک نشانه: یک محصول کاربردی دیگر این مجموعه عینک مطالعه جیبی است که از نظر ظاهری بسیار کوچک است و به­دلیل سبک بودن به‌راحتی می‌توان آن را جابه‌جا کرد. جنس این عینک نشکن است و در ۴ شماره مختلف می‌توان آن را خریداری کرد.

  • چراغک: یک محصول کاربردی دیگر نشانک چراغ مطالعه مخصوص آن است که جای کمی اشغال می‌کند و به‌راحتی می‌توان از آن استفاده کرد. این چراغ مطالعه گیره مخصوصی دارد که می‌توان آن را بر روی صفحه کتاب قرار داد و حتی در تاریکی شب نیز کتاب خواند. این چراغک با استفاده از باتری کار می‌کند و می‌توان آن را تعویض کرد. امکان طرح و لوگوی اختصاصی بر روی این محصول امکان پذیر است.

  • کتابگاه: یک وسیله رومیزی بسیار کاربردی است که روی میز مطالعه برای نگهداری کتاب می‌توان از آن استفاده کرد. کتابگاه یک کشو دارد که می‌توان در آن خودکار و قلم گذاشت. هولدر یا نگهدارنده کتاب از چوب ام دی اف ساخته شده و بر روی آن طرح‌های اسلیمی متنوعی چاپ‌شده است و طرح و رنگ‌های مختلفی دارد.

  • قلمدون: یک وسیله مناسب برای چسباندن روی جلد کتاب یا دفتر، قلمدون نشانک است و از چرم مصنوعی ساخته شده که می‌توان برای سایز‌های خودکار و قلم مختلف از آن استفاده کرد.

کلام آخر

نشانگر یا بوک­مارک یک اکسسوری کاربردی است که برای افرادی که کتاب‌خوان هستند طراحی شده و دارای نقش­های مختلفی می­باشند. گروه هنری نشانک این محصول فرهنگی را با استفاده از طرح­های خاصی تغییر داده‌اند و خلاقیت خود را بر روی آن پیاده کرده‌اند. تنوع نشانگرکتاب تهیه شده در این مجموعه بسیار زیاد است و شما می‌توانید طرح یا برند خودتان را بر روی آن سفارش دهید و به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی از آن استفاده کنید.

این محصول می‌تواند برای هدیه‌دادن به دانش‌آموزان، کارمندان، مشتریان ثابت کسب‌وکار، دوستان و.. . کاربردی باشند. بوک‌مارک موردنظر شما در گروه هنری نشانک با کیفیت بسیار مطلوبی چاپ می‌شود و در مدت‌زمان بسیار کمی برای شما ارسال می‌شود.

شما می‌توانید این محصول را در هر طرحی که بخواهید، تهیه کنید. مجموعه نشانک در بیش از 400 کتاب‌فروشی سراسری کشور فعال است و امکان تهیه محصولات آن وجود دارد. البته شما می‌توانید برای تهیه هدیه تبلیغاتی به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

همچنین زمینه همکاری با این مجموعه نیز وجود دارد که برای اطلاع از شرایط آن باید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.