آموزش مرحله به مرحله خرید بیت کوین از اوکی اکسچنج

اگر می‌خواهید بدانید چطور می‌توانید بیت کوین خریداری کنید، در ادامه مقاله همراه ما باشید تا به‌طور کامل آموزش مرحله به مرحله خرید بیت کوین از اوکی اکسچنج را توضیح دهیم.

خرید بیت کوین

بازار ارزهای دیجیتال به نوسانات خود معروف است، این نوسانات می‌توانند نزولی یا صعودی باشند که یک معامله‌گر حرفه‌ای می‌تواند از هر دو بازار به راحتی سود کسب کند؛ اما روش سومی که معمولا معامله‌گران مبتدی‌تر انجام می‌دهند، خرید و هولد بیت کوین است.

با این روش شما به بیت کوین به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلند مدت نگاه کرده‌اید که پس از دو یه چند سال به کیف پول خود سر می‌زدنید و از قیمت‌ها و مقدار سود شگفت‌زده می‌شوید. خرید بیت کوین چه به صورت معاملات کوتاه‌مدت چه معاملات بلندمدت می‌تواند برای یک معامله‌گر و سرمایه‌گذار سودآور باشد، به شرطی که براساس استراتژی درست پیش رود و نکات مهم را رعایت کند.

نکات مهم خرید بیت کوین

خرید و فروش در بازار ارزهای دیجیتال نیاز به رعایت نکات مهمی دارد که هر معامله‌گری برای حفظ سرمایه خود بهتر است آن‌ها را انجام دهد.

از مهم‌ترین نکات در سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال حفظ امنیت و حریم خصوصی است؛ به عنوان مثال شما به عنوان یک معامله‌گر باید در حفظ و نگهداری کلید خصوصی خود بسیار تلاش کنید، چرا که اگر این کلید را فراموش شود و یا شخص دیگری آن را به‌دست آورد، باید با دارایی خود خداحافظی کنید!

نکته دوم و مهم این است که پیش از هر نوع تراکنشی، باید صرافی معتبری انتخاب کنید؛ همچنین وضعیت قانونی، نظارتی و مالیاتی معاملات بیت کوین در محل زندگی خود را به خوبی بررسی کنید تا از امنیت دارایی خود را حفظ کنید.

آموزش مرحله به مرحله خرید بیت کوین

ممکن است در نگاه اول خرید بیت کوین (BTC) پیچیده و سخت به نظر بیاید، اما ما اینجا هستیم تا با آموزش مرحله به مرحله خرید بیت بیت کوین این مسیر را برای شما راحت و هموار کنیم.

همیشه به خاطر داشته باشید که تمام سرمایه خود را در دنیای ارزهای دیجیتال وارد نکنید تا اگر دچار ضرر شدید، همه دارایی از دست نرود. البته اگر استراتژی مناسب داشته باشید و از حدضرر، حدسود و… به درستی استفاده کنید، ضرر و زیان را به پایین‌ترین حد ممکن خواهید رساند.

مرحله اول: انتخاب صرافی ارز دیجیتال و ثبت نام

اولین قدم برای خرید بیت کوین انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر است؛ اما برای انتخاب یک صرافی باید معیارهایی نظیر امنیت، اعتبار، حجم معاملات، پشتیبانی، قیمت‌های واقعی و لحظه‌ای کیف پول اختصاصی، کارمزد، تعداد رمزارزها و… را بررسی کنید.

با توجه به اینکه کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی تحریم هستند، بهتر است ریسک نکنید و از صرافی‌های معتبر ایرانی مانند اوکی اکسچنج استفاده کنید.

برای ثبت نام در اوکی اکسچنج کافی است از منوی بالا سمت چپ، گزینه ثبت نام را انتخاب کنید و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید.

پس از ورود به حساب کاربری برای ثبت یک سفارش خرید، باید مراحل احراز هویت را انجام دهید که شامل اطلاعاتی نظیر شماره همراه، کارت بانکی، عکس هویتی و… است؛ در نهایت پس از تایید احراز هویت از طرف صرافی می‌توانید ادامه مراحل خرید بیت کوین را انجام دهید.

مراحل خرید بیت کوین | اوکی اکسچنج

مرحله دوم: شارژ ریالی حساب کاربری

به دلیل مغایرت سیستم بانکی ایران با خارج از کشور، متاسفانه نمی‌توانید حساب کاربری خود را در صرافی‌های خارجی به صورت ریالی شارژ کنید؛ اما در صرافی اوکی اکسچنج می‌توانید کارت بانکی خود را به حساب کاربری متصل کنید و در نهایت به صورت ریالی واریز و برداشت داشته باشید.

مرحله سوم: ثبت سفارش خرید بیت کوین

اکنون آماده هستید تا اولین سفارش خرید بیت کوین را ثبت کنید؛ این عمل در اکثر صرافی‌ها به طور مشابه انجام می‌شود، اما برای درک بهتر ما خرید بیت کوین را از صرافی اوکی اکسچنج بررسی می‌کنیم.

  1. برای خرید از اوکی اکسچنج کافی است ابتدا وارد بخش تبادل سریع شوید.

  2. نماد ارز دیجیتال مورد نظر را وارد کنید.

  3. مقدار مورد نیاز را تعیین نمایید.

  4. گزینه تایید را انتخاب کنید.

ثبت سفارش خرید بیت کوین | اوکی اکسچنج

اکنون سفارش شما با موفقیت انجام شد و بیت کوین‌ها در کیف پول شما قرار گرفته‌اند.

نکته مهم: در بخش تبادل سریع صرافی اوکی اکسچنج، شما ارز دیجیتال مورد نظر را با قیمت لحظه‌ای خریداری می‌کنید.

اگر می‌خواهید سفارش خرید بیت کوین را با قیمت دلخواه ثبت کنید، می‌توانید از بخش تریدر استفاده کنید.

پلتفرم اوکی اکسچنج

صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج با بیش از ۵ سال سابقه در این حوزه در کنار کاربران ایرانی قرار گرفته است تا بتواند خرید و فروش ارزهای دیجیتال را برای شما معامله‌گران راحت و هموار کند. این صرافی با بیش از ۷۰۰ رمزارز و پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته، به معامله‌گران کمک می‌کند تا معاملاتی بهتر و سریع‌تر را ثبت کنند.

نتیجه‌گیری

همه ما بیت کوین را به عنوان اولین و بزرگ‌ترین ارز دیجیتال می‌شناسیم، چرا که طی سالیان گذشته توانسته خودش را به خوبی اثبات کند. معامله‌گران برای خرید بیت کوین دید کوتاه‌مدت و بلندمدت دارند که هر یک از آن‌ها سود خوبی داشته باشد.

در نهایت اگر می‌خواهید اولین معامله خود را انجام دهید و بیت کوین خریداری کنید، بهتر است طبق مراحل گفته شده عمل کنید تا در سریع‌تری حالت ممکن بیت کوین را در کیف پول خود ببینید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.