راهنمای خرید بهترین لاستیک خودرو با قیمت مصوب

بعضی اوقات ممکن است، مدتی بعد از خرید خودرو برای جایگزینی تایرهای جدید سوالاتی در مورد لاستیک و یا عملکرد آنها ذهن ما را درگیر کند، سوالاتی مانند:

  • بهترین لاستیک برای خودرویمان کدام است؟

  • آیا سرمایه گذاری بر روی لاستیک های با کیفیت خارجی برای این خودرو ارزش دارد یا خیر؟

  • چه سایز لاستیکی مناسب خودرویمان می باشد؟

  • از کجا و چگونه لاستیک مناسب برای آن را تهیه کنیم؟

  • فروشگاه مورد اعتماد برای خرید لاستیک کدام است ؟

و همچین بسیاری سوال های دیگر.

بهترین لاستیک کدام است؟

تایرها خیلی ساده به نظر می رسند و حتی ممکن است آن ها را یک چیز بدیهی تلقی کنیم، اما باید بدانیم که اینطور نیست و این ذهنیت کاملا اشتباه هست زیرا لاستیک­ها بسیار پیچیده هستند و با توجه به پیچیدگی آن­ها، انتخاب جایگزین های مناسب می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر اطلاعات کافی و یا تجربه خرید را نداشته باشیم که در این صورت ممکن است به دام کلاهبرداران و تبلیغات دروغ مغازه دارها و... نیز بیافتیم. تفاوت در لاستیک­ها می تواند بر روی سیستم ترمز، فرمان پذیری، سواری ، سر و صدا و حتی مصرف سوخت تاثیر بگذارد.

بنابراین انتخاب بهترین لاستیک خودرو ممکن است کمی دشوار به نظر برسد و از طرفی دیگر در این مواقع ما با مجموعه ای از برندهای مختلف لاستیک رو به رو هستیم که هرکدام دارای عملکرد و کارایی متفاوتی هستند و انتخاب از بین آن­ها نیز مشکل است. این در حالی است که می توان با بررسی سایز تایر خودرو و نوع رانندگی و شرایط آب و هوایی و جاده­ای محل زندگی و داشتن اطلاعات کافی از برند تایرهای موجود در بازار و کیفیت و عملکرد آن­ها، لاستیک مورد نظر را انتخاب و به راحتی خریداری کرد.

ویژگی یک لاستیک مناسب:

  • چسبندگی عالی: به یاد داشته باشید، لاستیک ها تنها ارتباط خودرو با جاده هستند، بنابراین چسبندگی آنها نقش اساسی در ایمنی دارد. توانایی شما برای ترمز کردن، چرخیدن، شتاب گرفتن یا ثابت ماندن در سرعت های بالاتر، همگی به چسبندگی لاستیک بستگی دارد. هر نوع لاستیک به گونه ای طراحی شده است که در انواع خاصی از شرایط آب و هوایی و جاده ای چسبندگی داشته باشد. به همین دلیل بسیار مهم است که در مورد نحوه و مکان رانندگی خود و نوع چسبندگی هنگام انتخاب لاستیک خود فکر کنید.

  • طول عمر بالا: مدت زمان ماندگاری یک تایر قبل از فرسوده شدن آج آن عنصر مهمی است تا از پرداخت هزینه خرید لاستیک خود رضایت داشته باشید. بر اساس طراحی لاستیک و کیفیت لاستیک، ممکن است تفاوت زیادی در فرسوده شدن و طول عمر لاستیک وجود داشته باشد. نحوه و مکان رانندگی و مراقبت از لاستیک، بر مدت زمان ماندگاری آنها تأثیر می‌گذارد.

  • بهبود راندمان سوخت: لاستیک ها می توانند تاثیر زیادی بر مصرف سوخت خودرو داشته باشند. در تولید برخی از تایرها از ساختار و مواد خاصی استفاده می شود تا در کاهش مقاومت در برابر  چرخش لاستیک موثر باشند، کاهش مقاومت غلتشی مستقیما بر بهبود عملکرد مصرف سوخت تاثیر دارد.

  • هندلینگ یا فرمان پذیری فوق العاده: لاستیک نقش بسیار مهمی در فرمان پذیری دارد، آن ها دستورات فرمان ، ترمز گیری و شتاب را از چرخ به زمین منتقل می کند. هندلینگ عالی می تواند با ثابت نگه داشتن خودرو و کنترل راننده ایمنی را فراهم و لذت رانندگی را افزایش دهد.

  • کاهش صدا : رانندگی راحت به این اشاره دارد که بی نظمی های جاده و سر و صدای بیرون به داخل منتقل نشود و یک لاستیک خوب می تواند به کاهش صدا کمک کند و راحتی بهتر و یک سواری نرم را فراهم آورد.

  • قدرت بالا: لاستیک ها باید بتوانند در مقابل هر آنچه ممکن است بوجود بیاید، مقاومت کنند. استحکام و قدرت تایر توانایی آن برای غلبه بر خطرات روزمره جاده است. اگر اغلب در جاده های خارج از شهر و یا آسفالت نشده رانندگی می کنید، به دنبال لاستیک هایی با ساختار قوی باشید.

سایز لاستیک ها بر اساس سه مشخصه اصلی مانند: پهنای تایر ، نسبت منظر و قطر رینگ اندازه گیری می شود، که باید به آنها توجه کرد. بعنوان مثال سایز استاندارد لاستیک پراید 13R65/165 است که البته میتوان برای خرید لاستیک پراید نیز از سایز های پهن تری مانند 13R60/175 و 13R60/185 نیز استفاده کرد.

تا زمانی که از کیفیت و عملکرد لاستیک وسیله نقیله خود اطمینان حاصل نکردید!

   چگونه می توانید با خیال راحت وسیله نقلیه خود را کنترل کنید و به رانندگی بپردازید.

چگونه لاستیک­ با کیفیت برای خودرویمان تهیه کنیم؟

رانندگان بسیاری وجود دارند که برای خرید لاستیک به قیمت آن بیشتر اهمیت می­دهند و ممکن است لاستیک­های ارزان قیمت یا حتی دست دوم را به تایرهای با کیفیت و خارجی ترجیح دهند. اما باید دانست آیا با خرید این لاستیک­ها می توان از مزایای آن­­ها به طور مداوم و طولانی مدت استفاده کرد و از عملکرد فوق العاده آن بهره مند بود.

برخی از شرکت های تولید کننده لاستیک در ایران، دارای محصولات خوب و با کیفیت هستند. از این نظر در کنار محصولات خارجی توانسته اند، نظر مصرف کنندگان را جلب کرده و به فروش بالایی دست پیدا کنند. از پر فروش ترین های برندهای ایرانی می توان به لاستیک بارز اشاره کرد. بارز برند شناخته شده ای است که به واسطه کیفیت بسیار خوبی که دارد توانسته سهم بالایی از فروش لاستیک را به خود اختصاص دهد و صدر نشین برتر در این صنعت باشد.   

راهنمای خرید لاستیک بارز

کمپانی لاستیک بارز با استفاده از تکنولوژی های روز، ماشین آلات پیشرفته و استفاده از بهترین مواد اولیه، اقدام به توسعه و تامین لاستیک های بادوام برای انواع خودروهای سواری ایرانی و کامیون و وانت کرده است.

لاستیک بارز با توجه به نیاز بازار و مصرف کنندگان تمرکز خود رابر روی تنوع محصولات و همچنین کیفیت آنها نهاده تا طیف وسیعی از طرح گل ها و سایزها را برای خودرو های مختلف عرضه نماید. این کمپانی لاستیک های خود را تحت عنوان لاستیک دولتی با قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

     انواع طرح گل ها و سایزهای پرفروش لاستیک بارز

انواع طرح گل ها و سایزهای پرفروش لاستیک بارز

انتخاب فروشگاه معتبر خرید لاستیک

فروشگاه­ها و مغازه­های بسیاری برای خرید مایحتاج روزانه ما وجود دارند و ما می توانیم به صورت حضوری و یا آنلاین به آن ها سر بزنیم و برای خرید خود اقدام کنیم، اما امروزه به دلایل مختلفی مانند: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، رعایت فاصله اجتماعی و شلوغی و ترافیک مردم ترجیح میدهند بیشتر خریدهای خود را بصورت آنلاین انجام دهند. از همین رو وب سایت­ها و فروشگاه­های آنلاین بسیاری برای خرید نیاز های روزمره مردم راه اندازی شده اند که در بین آن ها می توان به فروشگاه­های خرید لاستیک هم اشاره کرد.

فروشگاه و سایت¬ لاستیک فروشی

فروشگاه و سایت­ لاستیک فروشی بسیاری در کشور وجود دارد که می توان تایر مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کرد اما نکته قابل اهمیت این است، سایتی را انتخاب کنید که وقتی از آن خارج می شوید، دیگر مطمئن شده باشید که کدام لاستیک مورد رضایت شماست و با اطمینان کامل به خرید میپردازید و آن فروشگاه به دلیل نفع تجاری یا وابستگی به شرکت تولید تایر شما را منحرف نکرده باشد. فروشگاهی را انتخاب کنید که مورد تایید مصرف کنندگان و مشتریان خود باشد و همچنین از مجوزها و نشان های تایید وزارت کسب و کار نیز برخودار باشد.

فروشگاه اینترنتی خرید لاستیک هایپرتایر علاوه بر ایجاد بستری مناسب برای بررسی انواع برندها و سایزهای لاستیک متناسب با بودجه خریداران، با توجه به تجربه در حوزه لاستیک و پاسخگویی روزانه به انواع سوالات مشتریان، این موقعیت را فراهم کرده است تا مصرف کنندگان قبل از خرید و نصب لاستیک، درباره قیمت لاستیک و عملکرد و کیفیت آن ها بیشتر اطلاعات کسب کنند و بعد با خیال راحت و اطمینان کامل اقدام به خرید بفرمایند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.