معرفی 3 مدل سشوار چرخشی حرفه ای و پرطرفدار از برند بابیلیس

 در واقع این سشوارها از ترکیب سشوار عادی و برس گرد ساخته شده‌اند. در هنگام کار با سشوار چرخشی نیازی به استفاده از برس جداگانه برای حالت دادن به مو و یا تکنیک‌های حرفه‌ای ندارید و حتی اگر در این زمینه مبتدی باشید نیز می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نهایت آراستگی و زیبایی برسید.

نکات خرید بهترین سشوار چرخشی خارجی

در سال‌های اخیر برندهای متعددی از جمله فیلیپس، رمینگتون، دایسون و بابیلیس شروع به تولید انواع مختلفی از سشوارهای چرخشی کرده‌اند. خرید بهترین سشوار چرخشی مستلزم شناخت برندهای معتبر خارجی این ابزار و همچنین فاکتورهایی است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

  1. برای اینکه تجربه خوبی از خرید سشوار برس دار برقی داشته باشید باید در ابتدا به اصالت آن پی ببرید. به‌عنوان‌مثال تمام محصولات برقی برند بابیلیس و رمینگتون موجود در سایت سوراو اورجینال و خرید اروپا هستند و به‌منظور کاهش هزینه در کشور چین (Made-in-China) تولید شده‌اند.

  2. وزن سشوار نیز از عوامل مهمی است که بی‌توجهی به آن هنگام خرید، مشکلات زیادی در استفاده طولانی‌مدت برای شما ایجاد خواهد کرد.

  3. در نهایت دقت به عوامل فنی مانند نوع موتور سشوار و تکنولوژی‌های مختلف آن می‌تواند تضمینی برای خرید شما باشد. سشوار خانگی دارای موتور DC و سشوار حرفه‌ای دارای موتور AC است. در موتورهای AC، برق المنت و موتور جدا است و سرعت و درجه حرارت جداگانه تنظیم می‌شود. با استفاده از دکمة کنترل حرارت می‌توانید آن را بر روی باد سرد، گرم و ملایم تنظیم کنید و همچنین توسط یک دکمه جداگانه، سرعت باد خروجی را نیز به طور دلخواه انتخاب کنید. در موتور‌های DC یک نوع دکمه وجود دارد که در سه حالت خاموش، حرارت و سرعت متوسط و یا حرارت و سرعت بالا قابل تنظیم است. در ادامه با پرفروش‌ترین سشوارهای چرخشی خارجی آشنا خواهید شد.

  • سشوار چرخشی بزرگ بابیلیس 2777U

برند بابیلیس سشوارهای چرخشی خود را در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف تولید کرده است. سشوار برس دار بابیلیس مدل U2777 بزرگ‌ترین سشوار چرخشی این مجموعه بوده و برای افرادی با موهای بلند مناسب است.موها را در معرض جریان هوای سرشار از یون‌های منفی قرار می‌دهد که سبب خنثی‌شدن الکتریسیته ساکن مو می‌شود و از وز شدن مو جلوگیری می‌کند در نتیجه موها را درخشان و لطیف می‌کنند. برس این ابزار 42 میلی‌متری است و در دو درجه حرارت گرم و بسیار گرم و حتی هوای خنک قابل تنظیم است. زمانی که در دمای خنک تنظیم شود، سری چرخان بدون حرکت می‌ماند و در صورت انتخاب جریان گرم، با سرعت آرام و انتخاب جریان بسیار گرم با سرعت بیشتری می‌چرخد. جنس استوانه سشوار چرخشی بابیلیس از سرامیک است.

  • سشوار چرخشی بابلیس U2960سری SMOOTH VOLUME

این استایلر از مدل قبلی کمی حرفه‌ای‌تر است و مجهز به موتور سشوار 1000 واتی است. سشوار چرخشی SMOOTH VOLUME بابلیس دارای برسی استوانه‌ای است که می‌تواند هم در جهت عقربه‌های ساعت و هم خلاف عقربه‌های ساعت بچرخد. این محصول دارای ۴ قطعة قابل الصاق در بسته‌بندی خود است. یک برس حجم دهنده ۵۰ میلی‌متری، برس موی نرم ۲۰ میلی‌متری، سری صاف‌کننده و سری پخش حرارت. این دستگاه مجهز به فناوری تولید یون است که از تجمع الکتریسیته ساکن در موها جلوگیری می‌کند. موتور قدرتمند ۱۰۰۰ وات باعث شده که سشوار چرخشی بابیلیس اورجینال سریع بتواند موها را خشک کند و حالت دهد؛ درحالی‌که در دو سطح گرما و یک حالت خنک‌کننده قابل تنظیم است.

  • سشوار چرخشی بابلیس U2886مدلSALON BLOW DRY

این ابزار نیز کاری مشابه محصولات قبلی انجام می‌دهد با این تفاوت که به طور اختصاصی برای موهای کوتاه و به‌اصطلاح مدل موی مردانه طراحی شده است. طول برس سشوار چرخشی بابیلیس مدل سالن درای، کوتاه‌تر است و همچنین موهای برس به‌اندازه‌ای بلند هستند تا سازگاری بیشتری با موهای کوتاه داشته باشند و سریع‌تر آن‌ها را خشک کرده و حالت بدهند.

خرید سشوار چرخشی اصل

متأسفانه، وجود محصولات تقلبی در بازار لوازم برقی یکی از مشکلات مهم در هنگام خرید است و بعضی از لوازم فیک و تقلبی ظاهری بسیار شبیه به نوع اصلی و اورجینال آنها دارد از این رو انتخاب و خرید سشوار چرخشی برس دار اورجینال کاری سخت و نیازمند توجه بسیار است. خبر خوب این است که تمام محصولات برند بابیلیس و رمینگتون موجود در سایت سوراو اورجینال و خرید اروپا هستند. دقت کنید که این برندها محصولات خود را به‌منظور کاهش هزینه در کشور چین (Made-in-China) تولید می‌کنند شما می‌توانید انواع سشوارهای اورجینال از جمله سشوار برس دار و غیره را در این فروشگاه مشاهده کرده، قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید و در نهایت بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

منبع: سایت محصولات آرایشی سوراو

https://suraw.com

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.