تعمیرگاه گیربکس ‌اتوماتیک پراید | لیست کامل + هزینه

گیربکس جزو مهمی در اجزای تشکیل‌دهنده هر خودرویی است و در نگهداری آن باید بسیار دقت شود؛ زیرا برای تعمیر یا تعویض گیربکس مجبور به پرداخت هزینه زیادی خواهید شد. به‌خصوص گیربکس‌های اتومات که نیاز به نگهداری ویژه‌ای لازم دارند. برای تعمیرات گیربکس چالش مهم‌تری که وجود دارد، یافتن مرکزی معتبر و تخصصی برای انجام خدمات مدنظر شماست. با اینکه پراید خودرویی کم هزینه به‌شمار می‌رود، اما تعمیرات هر خودرویی جدا از هزینه پرداختی کمتر، باید تحت نظر یک متخصص انجام شود.

در ادامه برای آشنایی بیشتر، به توضیح قطعات گیربکس‌ اتوماتیک پراید، چگونگی تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک پراید، هزینه تعمیرات و همچنین مقایسه چندین تعمیرگاه گیربکس ‌اتوماتیک پراید می‌پردازیم.  سعی ما آشنایی هرچه بیشتر با گیربکس‌ها و نحوه نگهداری آنهاست؛ برای کسب اطلاعات درباره تعمیرات گیربکس اتومات پراید که یک خودروی پرمصرف در ایران به شمار‌می‌رود، با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیر گیربکس‌ اتوماتیک پراید

در صورت مواجه شدن با علائم خرابی گیربکس اتوماتیک در پراید باید در اولین فرصت آن را به مرکزی معتبر ببرید. در ادامه چند مورد تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک پراید و نمایندگی های معتبر آن را معرفی می‌کنیم.

تعمیرگاه تخصصی خودرو تعمیرکار

تعمیرگاه تخصصی خودرو تعمیرکار

تعمیرکار به عنوان یکی از مراکز معتبر و تخصصی در زمینه تعمیر و تعویض انواع گیربکس فعالیت می‌کند. در این مجموعه از بهترین امکانات و متخصصات استفاده می‌شود و به همین دلیل تمامی مراحل تعمیر از شروع تا پایان به بهترین شکل ممکن پیش می‌رود. عیب‌یابی در مجموعه تعمیرکار به صورت کاملا رایگان صورت می‌گیرد و همچنین در صورت نیاز، در تمامی نقاط تهران نیز خودرو بر رایگان برای مشتریان ارسال می‌شود.

از جمله دیگر مزایای این مرکز، ارائه ضمانت بعد از تعویض و تعمیر بخش‌های مختلف است و به همین دلیل همواره مشتریان با خیالی آسوده این مجموعه را به عنوان مرکزی برای تعمیر مشکل گیربکس خودرو خود انتخاب می‌کنند. برای مراجعه به بهترین مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک پراید و اطلاع از شرایط و قیمت‌های این مجموعه به وب سایت  تعمیرکار مراجعه کنید.

آدرس: تهران ، میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده ، تعمیرگاه تخصصی خودرو "تعمیرکار".

شماره تماس: 02171053048

نمایندگی و تعمیرگاه تخصصی گیربکس‌اتوماتیک سایپا - کد 9900

این نمایندگی زیر نظر خودروسازی سایپا است و با مدیریت آقای بهرام حسن‌پور و کادر تخصصی ایشان اداره می‌شود. این موضوع باعث آسودگی خیال مراجعان است که این مرکز یک نمایندگی رسمی به شمار می‌رود. این نمایندگی در کیلومتر 17 جاده مخصوص قرار دارد و یکی از معتبرترین مکان‌ها برای تعمیر گیربکس‌اتوماتیک پراید معرفی شده است. در این مرکز با جدیدترین تجهیزات، تست خرابی را انجام می‌دهند و سرویس گیربکس‌های اتوماتیک آسیب‌دیده صورت می‌گیرد. هزینه تعمیرات گیربکس در خودروهای مختلف متفاوت است، اما هزینه تعمیر گیربکس اتومات پراید در این نمایندگی حدود یک‌چهارم خرید و نصب کردن یک گیربکس جدید می‌شود.

آدرس: تهران، کیلومتر 17 جاده مخصوص کرج، واقع در بزرگراه شهید لشگری، نبش خیابان دارو پخش

شماره تماس: 02161611128

تعمیرگاه گیربکس‌ اتوماتیک مدرن‌گیربکس

یکی از تخصصی‌ترین و مجهزترین مراکز در غرب تهران تعمیرگاه مدرن گیربکس است. در صورت وجود هرگونه مشکل با تماس گرفتن با آنها می‌توانید شرایط خودروی خود را بیان کنید و سپس مشاوران این مرکز به شما زمان دقیق حضورتان در تعمیرگاه را اعلام می‌کنند.

این مرکز 20 سال سابقه کار در زمینه گیربکس‌های دنده‌ای و اتوماتیک دارد. مرکز تخصصی مدرن‌گیربکس، با داشتن بهترین متخصصان در زمینه گیربکس‌های اتوماتیک در مجموعه خود، بهترین خدمات را با کمترین هزینه ممکن به مشتریان خود ارائه می‌کند.

تمامی قطعات و خدماتی که از این مرکز دریافت می‌کنید شامل گارانتی است و علت اعتماد هرچه بیشتر مشتریان به این مرکز همین موضوع به‌شمار می‌رود. در این مجموعه علاوه بر خدمات تعمیرات گیربکس، سرویس‌های دوره‌ای گیربکس ‌اتوماتیک پراید ارائه می‌شود. نگهداری گیربکس‌های اتوماتیک بسیار سخت‌تر و حساس‌تر از گیربکس‌های دنده‌ای است.

آدرس: تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی

شماره تماس کارشناس: 09355205004

مجموعه تعمیرات گیربکس‌اتوماتیک تخصصی آندره

این مرکز به مدیریت آقایان آندره مانوکیان و آلفرد جانیان بختیاری، دارای 30 سال سابقه در زمینه گیربکس‌های ساده و اتوماتیک است. این مجموعه قطب اصلی تأمین‌کننده قطعات گیربکس‌های اتوماتیک به‌شمار می‌رود و یکی از شناخته شده‌ترین مراکز در خاورمیانه محسوب می‌شود. سرویس‌های دوره‌ای این مرکز شامل بازدید سطح روغن و رفع روغن ریزی و چک‌آپ کامل گیربکس اتومات است.

خدمات این سرویس شامل 6 ماه گارانتی هستند و هدف آنها جلب اعتماد مشتری به این تعمیرگاه گیربکس ‌اتوماتیک پراید است.

آدرس: تهران، خیابان اجاره‌دار، پلاک 170

شماره تماس: 02177538188

هزینه تعمیر گیبرکس اتومات پراید

اکثر پرایدهای موجود در بازار با گیربکس دستی ارائه می‌شوند، اما برای کسانی که به سرعت‌های بالا علاقه دارند و کلاچ و ترمز برای آنها دست و پاگیر است بهترین کار اتومات کردن گیربکس است. این کار رانندگی را راحت‌تر می‌کند و راننده با فکر آزاد، بر رانندگی خود تمرکز بیشتری خواهد داشت.

مراقبت از گیربکس‌های اتوماتیک با مراجعه به شعب تعمیرگاه گیربکس ‌اتوماتیک پراید به‌صورت سرویس‌های دوره‌ای انجام ‌می‌شود و تعمیرات آن هم با ارائه بهترین مراکز معرفی شده آسان خواهد بود.

Capture

قطعات گیربکس‌ اتوماتیک پراید

تفاوت گیربکس‌ اتوماتیک و دستی در راحتی استفاده از آن به‌دلیل عدم نیاز به استفاده مکرر از کلاچ و دنده است. رانندگان شهرهای بزرگ مانند تهران بیشتر در صدد اتومات بودن گیربکس هستند؛ زیرا استفاده از خودرو را در مسیرهای پرترافیک راحت‌تر می‌کند. در پراید گیربکس‌های اتوماتیک، دنده‌های ساده‌ای دارند و در این گیربکس‌ها سرعت به‌صورت خودکار تنظیم می‌شود. از انواع مختلف گیربکس‌ها با تفاوت از نظر کارکرد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

گیربکس‌های سیاره‌ای AT

در اکثر خودروها گیربکس ‌اتوماتیک AT به کار می‌رود. از مبدل‌های گشتاور و سیستم گوپلینگ سیال برای تغییر دنده این گیربکس‌ها استفاده می‌شود. به ایسیو خودرو وصل می‌شوند و فرمان تغییر دنده را با به‌صورت خودکار صادر می‌کنند.

گیربکس‌های CVT

این نوع گیربکس‌ها بسیار مدرن و حرفه‌ای هستند و از طریق تسمه فولادی که بین دو قرقره وجود دارد، قدرت را انتقال می‌دهند. گیربکس‌های CVT راندمان موتور خودرو را بالا می‌برند. شرکت‌های زیادی از جمله نیسان از این گیربکس‌ها استفاده می‌کنند. امروزه شرکت‌های ژاپنی تمایل زیادی برای استفاده از این نوع گیربکس‌ها دارند.

گیربکس‌های DCT

این نوع از گیربکس‌ها تقریباً بین گیربکس‌های اتوماتیک و دستی قرار دارند و با نام گیربکس‌های نیمه اتوماتیک شناخته می‌شوند. گیربکس‌های DCT برای ماشین‌های مسابقه‌ای استفاده می‌شوند و انتخاب حالت دنده‌ای و اتوماتیک بر عهده راننده ‌است. تفاوت در نوع گیربکس‌ها تأثیر مستقیمی بر نحوه تعمیر تخصصی گیربکس ‌اتوماتیک پراید دارد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک پراید

تعمیر گیربکس اتوماتیک پراید

دانستن دلایل رایج خرابی‌های گیربکس به جلوگیری از بروز آنها کمک می‌کند. برخی از دلایل نیاز به تعمیرات گیربکس اتوماتیک پراید به شرح زیر است:

زمان نامناسب تغییر دنده

برخی از گیربکس‌ها عکس‌العمل مناسبی در برابر تغییر سرعت ناگهانی ندارند. در صورت مشاهده‌ مشکلاتی مانند عدم ‌تغییر نوع حرکت خودرو در زمان اعمال دنده عقب، موضوع را حتما با یک تیم تخصصی در میان بگذارید.

کاهش سطح روغن در گیربکس

اگر سطح روغن خودرو شما کم می‌شود، به‌احتمال‌ زیاد خودرو شما روغن‌ریزی دارد. با در نظر داشتن نقش اساسی روغن در بحث روان‌سازی و کاهش دما در گیربکس، با مشاهده کاهش سطح روغن حتماً به ارزیابی دقیق گیربکس بپردازید.

بالا رفتن حرارت

گیربکس‌های اتوماتیک پیچیدگی بیشتری نسبت به گیربکس‌های دنده‌ای دارند و همین موضوع باعث بالا رفتن سریع دمای گیربکس می‌شود که ممکن است به‌دلیل ایجاد آلودگی در گیربکس یا تعویض دیرهنگام روغن باشد.

از دیگر مواردی که هنگام تعمیر خودرو در تعمیرگاه گیربکس ‌اتوماتیک پراید باید به آن توجه شود، صدای غیرعادی گیربکس، لغزش گیربکس و شکستن صفحه فلایویل است.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین مراکز تعمیرگاه گیربکس ‌اتوماتیک پراید آشنا کنیم و درباره چگونگی خرابی‌های گیربکس، انواع آنها و چگونگی جلوگیری از خرابی‌ها صحبت کنیم. با توجه به راحتی گیربکس ‌اتوماتیک طبیعی است که در صدد اتومات کردن گیربکس پراید خود باشید.

در نظر داشته ‌باشید که مراقبت از گیربکس‌های اتوماتیک حساسیت‌های خاص خود را دارد و برای داشتن خودرویی سالم باید سرویس‌های دوره‌ای را جدی بگیرید. همچنین می‌توانید از بهترین مراکز تخصصی گیربکس که با ارزان‌ترین قیمت بهترین خدمات را ارائه می‌دهند، بهره ببرید. خرید یک گیربکس جدید بسیار بیشتر از تعمیر به‌موقع آن هزینه دارد. پس هرچه سریع‌تر با مشاهده ایرادات مشکوک به خرابی گیربکس برای تعمیر آن اقدام کنید. به همین صورت می‌توانید با مراجعه به سایت تعمیرکار و تماس با مشاوران از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.