سفر به کیش را به تعویق نیندازید! سوئیت‌ها پر می‌شوند

 در این مقاله می‌خواهیم کمی بیشتر درباره اجاره ویلا در کیش صحبت کنیم. 

درباره کیش

جزیره کیش با ۹۰ کیلومتر مساحت در میان آب‌های خلیج فارس، در جنوب کشور قرار گرفته است. این جزیره زیبا آب و هوای نیمه استوایی دارد و میزان رطوبت در آن به طور میانگین ۶۰ درصد است. در روزهای گرم تابستان گاهی این میزان رطوبت به ۱۰۰ درصد نیز می‌رسد.

جزیره کیش جزء استان هرمزگان و از توابع بندر لنگه به حساب می‌آید. در اطراف کیش، جزایر فارور، هندورابی و سیری قرار دارند. کیش قدمت زیادی دارد و از دوران اشکانیان، ساسانیان و هخامنشیان جزء قلمرو ایران بوده است.

هنگام بررسی اجاره سوئیت کیش، درخواهید یافت که مکان‌هایی مانند شهر زیرزمینی کاریز کیش قدمتی ۲۵۰۰ ساله دارند. دوران پررونق کیش مربوط می‌شود به دوران سلجوقیان و زمانی که این جزیره به عنوان مهد صید مروارید شناخته می‌شده است. در آن زمان، کیش محل رفت و آمد بازرگانان از سراسر منطقه بوده است.  

زمان مناسب برای سفر به کیش

بهترین زمان برای سفر به جزیره از نظر آب و هوا، فصل‌های پاییز و زمستان است. در این زمان، از گرما و رطوبت بالا در جزیره خبری نیست و می‌توان از بودن در فضای باز لذت برد. مهم‌ترین پیک سفر به کیش مربوط به تعطیلات نوروزی است؛ چیزی که برای تمام شهرهای توریستی ایران صدق می‌کند.

به این ترتیب، به طور معمول از چند روز قبل از آغاز فروردین، گردشگران وارد جزیره می‌شوند و تا نیمه فروردین نیز آن را ترک می‌کنند. سفر در زمان تعطیلات نوروز مشکلات مربوط به خود را نیز دارد. به ‌عنوان مثال، اجاره ویلا در این زمان دشوارتر و گران‌تر از زمان‌های دیگر است.

این مسئله درباره بلیط هواپیما نیز صدق می‌کند. به همین دلیل کسانی که می‌خواهند سفر ارزان‌تری را تجربه کنند، بهتر است زمان سفر خود را به فصل زمستان موکول کنند. در فصل زمستان، راحت‌تر می‌توان برای اجاره کردن سوئیت در کیش اقدام کرد. در این زمان، هم گزینه‌ها بیشتر هستند و هم قیمت‌ها ارزان‌تر.

انواع سوئیت‌های کیش

در جزیره سوئیت‌های زیادی وجود دارند؛ این اقامتگاه­ها شامل سوئیت‌های اختصاصی ساحلی و شهری می‌شوند. در نوار شمالی و شمال شرقی جزیره، سوئیت‌های ساحلی آن قرار دارند. عمده سوئیت‌های کیش نیز در سه شهرک معروف جزیره به مسافران ارائه می‌شوند.

شهرک دامون ساحلی

شهرک دامون یکی از مناطق زیبا و لوکس کیش به حساب می‌آید. کسانی که می‌خواهند در سوئیت‌های ساحلی یا مجلل اقامت داشته باشند، می‌توانند به شهرک دامون مراجعه کنند. توجه داشته باشید که اجاره سوئیت کیش و در این شهرک به دلیل موقعیت مکانی و امکانات بیشتر، گران‌تر از نقاط دیگر جزیره است.

شهرک صدف

شهرک صدف یکی از مکان‌های مسکونی کیش است که در مرکز جزیره جای دارد. در این شهرک زیبا شما می‌توانید انواع و اقسام سوئیت‌ها مانند سوئیت‌های دوبلکس و سوئیت‌های حیاط دار را انتخاب کنید. موقعیت مکانی شهرک صدف باعث می‌شود به اکثر نقاط مهم جزیره دسترسی داشته باشید.

در شهرک صدف تمامی امکانات شهری مانند مراکز خرید برای رفاه حال گردشگران فراهم شده است. هزینه اجاره سوئیت در کیش و در شهرک صدف نسبت به منطقه دامون، ارزان‌تر خواهد بود.   

شهرک نوبنیاد

شهرک نوبنیاد یا میرمهنا در منطقه سفین قدیم یا عرب‌ها قرار دارد. این شهرک در دهه گذشته گسترش پیدا کرده و در آن واحدهای زیادی ساخته شده‌اند. به دلیل فاصله مکانی با بسیاری از نقاط مهم جزیره، هزینه سوئیت در کیش در این منطقه، ارزان‌تر از دیگر نقاط است.

کسانی که قصد دارند هزینه‌های سفر خود را کاهش دهند، می‌توانند برای اقامت، شهرک نوبنیاد را انتخاب کنند.   

برای اجاره سوئیت در کیش وقت را تلف نکنید

برای اجاره سوئیت در کیش وقت را تلف نکنید

اگر می‌خواهید در مواقع اوج سفر مانند نوروز و زمان جشنواره‌های تابستانی به جزیره بروید، بهتر است از قبل برای اجاره سوئیت کیش اقدام کنید. یکی از بهترین روش‌ها برای انتخاب سوئیت، مراجعه به وب‌سایت جاباما است.

در این سامانه می‌توانید به انواع گزینه‌ها، متناسب با بودجه‌های مختلف دسترسی داشته باشید. هرکدام از سوئیت‌های معرفی شده در جاباما، از قبل توسط یک تیم حرفه‌ای بررسی می‌شود تا پس از اجاره مشکلی برای مسافران پیش نیاید.

علاوه بر سوئیت شما می‌توانید با اجاره آپارتمان در کیش اقامت داشته باشید. آپارتمان‌هایی که در کیش به صورت روزانه قابل اجاره هستند، با تمامی امکانات رفاهی مجهز شده‌اند. این آپارتمان‌ها معمولاً در نزدیکی ساحل یا در مناطقی با دسترسی آسان به مراکز خرید و رستوران‌ها قرار دارند. به عنوان مثال می‌توان به اجاره روزانه آپارتمان یک خوابه طلوع کیش اشاره کرد.

جاهای دیدنی کیش

در جزیره کیش مکان‌های تاریخی و تفریحی متنوعی برای گردشگران وجود دارد. هرکس با توجه به سلیقه و علاقه خود می‌تواند از بخشی از این جاذبه‌ها بازدید کند. می‌توانید با در نظر گرفتن مکان‌هایی که قرار است از آن‌ها بازدید کنید، مکان سوئیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای اجاره سوئیت در کیش اقدام نمایید.

اگر تا به حال به کیش نرفته‌اید و تصویر روشنی از جاذبه‌های گردشگری جزیره ندارید، بخشی از مهم‌ترین آن‌ها به ترتیب زیر است:

·        اسکله تفریحی

·        پارک دلفین‌ها

·        آکواریوم کیش

·        شهر زیرزمینی کاریز

·        شهر باستانی حریره

·        کشتی یونانی

·        پارک آبی اوشن

·        روستای باغو

·        درخت سبز کیش

·        قلعه جنی

·        ساحل مرجان

جمع‌بندی

جزیره کیش همواره در تعطیلات نوروز و در زمان جشنواره‌ها، مملو از مسافران و گردشگران می‌شود. مهم‌ترین مناطق برای اجاره سوئیت کیش شامل شهرک دامون، شهرک صدف و شهرک نوبنیاد می‌شود که در آن‌ها گزینه‌های متنوعی با قیمت‌های مناسب برای گردشگران وجود دارد.

 به یاد داشته باشید که از مدتی قبل برای رزرو سوئیت خود اقدام کنید؛ چرا که ممکن است در دقیقه نود نتوانید مورد مناسبی را پیدا کنید. این مسئله می‌تواند روی کیفیت سفر شما تأثیر زیادی بگذارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.