ساده ترین روش اخذ ویزای توریستی کانادا

اخذ ویزای توریستی کانادا به شما این اجازه را می‌ دهد تا از تمامی جاذبه‌ های طبیعی و توریستی این کشور دیدن کرده و بر خلاف اخذ اقامت دائم، پس از پایان دوره ویزای خود، باید به کشور مقصد باز گردید.

انواع ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا به دو دسته ویزای یک بار ورود و ویزای چند بار ورود تقسیم بندی می شود. ویزای یک بار ورود دارای مدت حداکثر ۶ ماه بوده و با این ویزا تنها یک بار می توانید به خاک این کشور قدم گذاشته و پس از خروج، مجدداً باید اقدام به اخذ ویزا کنید.

ویزای توریستی چند بار ورود نیز تحت عنوان ویزای توریستی مولتی یا بلند مدت شناخته‌ شده و همانند اخذ ویزای تحصیلی کانادا شامل مراحل گوناگونی برای دریافت می‌ باشد. مدت اعتبار این ویزا حداکثر ۱۰ سال و برای ایرانیان ۵ سال است. همچنین می توانید تا زمان اعتبار پاسپورت خود، چندین بار از خاک کانادا خارج شوید.

ساده‌ ترین روش دریافت ویزای توریستی کانادا

اخذ ویزای توریستی کانادا برای تمامی افرادی که واجد شرایط دریافت ویزا هستند و تمامی مدارک آن‌ ها تکمیل می‌ باشد، امکان‌ پذیر بوده و از روش‌ های متفاوتی می‌ توانند اقدام به اخذ ویزا نمایند. یکی از ساده‌ ترین روش‌ های اخذ ویزای توریستی کانادا، مشورت با کارشناسان شرکت چاوش جهان سیر و سپردن امور اخذ ویزای توریستی به این افراد است. گروه شرکت‌ های چاوش جهان سیر، دارای سال‌ ها فعالیت در حرفه اخذ انواع ویزای توریستی و تحصیلی همانند اخذ ویزای تحصیلی کانادا بوده و دارای کارشناسان و تیم وکلای بسیار حرفه‌ ای و باتجربه در این زمینه است.

اخذ ویزای توریستی کانادا توسط کارشناسان چاوش جهان سیر

در این روش از دریافت ویزای توریستی کانادا، ابتدا تمامی مدارک لازم مانند پاسپورت معتبر، مدارک سلامت جسمانی و روحی، مدارک دارایی‌ های مالی، تمکن مالی، مدارک برنامه سفر و غیره را به کارشناسان این شرکت سپرده و در صورت بررسی کارشناس و واجد شرایط بودن شما جهت دریافت ویزای توریستی، ادامه‌ امور اخذ ویزا توسط فرد کارشناس صورت می‌ گیرد.

پس‌ از این مرحله کارشناس مربوطه، به‌ صورت آنلاین و یا کاغذی درخواست ویزای توریستی را ارسال می‌ کند (که درخواست آنلاین یکی از بهترین و ساده‌ ترین روش‌ ها می‌ باشد). سپس کارشناس مدارک جمع‌ آوری شده را آپلود کرده و به سایت سفارت کانادا توسط ایجاد یک حساب کاربری خواهد فرستاد.

بعد از انگشت‌ نگاری و عکس‌ برداری های مورد نیاز نیز، هزینه‌ های لازم جهت اخذ ویزای توریستی کانادا را پرداخته و پاسپورت فرد را جهت دریافت ویزا به یکی از دفاتر وک ارسال کرده و پاسپورت به‌ همراه ویزای توریستی کانادا در کم‌ تر از یک هفته به دست متقاضی خواهد رسید.

اخذ ویزای توریستی کانادا توسط وکلای چاوش جهان سیر

یکی دیگر از ساده‌ ترین روش‌ های دریافت ویزای توریستی کانادا، انجام مراحل آن و پیگیری‌ های لازم توسط وکلای تیم چاوش جهان سیر می‌ باشد. ویزای توریستی کانادا در دسته ویزا های فوری محسوب نشده اما در مقابل نیازی به مصاحبه جهت اخذ ویزا نیز نخواهد داشت. جهت دریافت ویزای توریستی کانادا علاوه‌ بر داشتن مدارک معتبر، باید بتوانید به‌ طور کامل آفیسر کانادایی را نیز متقاعد نمایید که دارای وابستگی‌ هایی بسیاری در کشور خود هستید و پس‌ از پایان سفر خود، به کشور باز می‌ گردید.

سالیانه هزاران نفر از کشور ایران جهت بازدید از جاذبه‌ های توریستی به کشور کانادا سفر کرده و هر کدام دلایل متفاوتی را برای آفیسر ها مشخص می کنند و اطمینان می‌ دهند که پس‌ از به اتمام رسیدن مدت اعتبار ویزای خود، به کشور مقصد باز خواهند گشت. شما می توانید در این بخش از دریافت ویزای توریستی، از وکلای حرفه‌ ای چاوش جهان سیر در این زمینه درخواست کمک کرده و در کمترین زمان دلایل قانع‌ کننده خود را برای آفیسر های کانادایی فرستاده و پس‌ از دریافت تأییدیه، اقدام به انجام مابقی کار های ویزا نمایید.

در پایان

گروه شرکت‌ های چاوش جهان سیر از سال ۱۳۹۳ فعالیت رسمی خود را در زمینه اخذ انواع ویزای تحصیلی و توریستی آغاز کرده و خدمات خود را در بالاترین کیفیت توسط تیم حرفه ‌ای و متخصص خود ارائه می‌ دهد. عزیزانی که قصد اخذ ویزای تحصیلی کانادا و یا اخذ ویزای توریستی کانادا را دارند، می‌ توانند در صورت دریافت مشاوره با این مجموعه تماس گرفته و از کارشناسان ما اطلاعات لازم را دریافت کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.