دبی شهری مدرن و لوکس است که با ورود به آنجا شما شاهد امکانات و خدمات بسیاری خواهید بود و دیگر جای هیچ نگرانی در رابطه با کمبودی را نخواهید داشت. به همین دلیل هزینه‌ی سفر به دبی تا حدودی برای قشر متوسط جامعه‌ی ایران بالا است. برای اینکه بتوانید سفر کم هزینه‌تری داشته باشید باید بدانید از چه طریقی میشه رفت دبی؟ از دو روش می‌توان به دبی رفت: ۱- با تور ۲- انفرادی.

سفر گروهی یا انفرادی، هر کدام مزایا و معایبی دارد که در ادامه به تمام آنها اشاره می‌کنیم. در هر دو شما می‌توانید از مسیر هوایی و دریایی برای رفتن به دبی استفاده کنید.

سفر با تور به دبی

سفر با تور به دبی

سفر به دبی نیاز به ویزا دارد در سفر با تور دیگر نیازی به گرفتن ویزا نیست، کافیست عکس پاسپورت خود را به آژانس هواپیمایی بدهید و ظرف مدت 10 روز ویزا را تحویل بگیرید. سفر گروهی به دبی می‌تواند در مواردی چون هزینه‌ی رزرو هتل، هزینه‌ی بلیط هواپیما و... برای شما به صرفه‌تر باشد؛ همچنین در صورتی که برای اولین بار به دبی سفر می‌کنید وجود لیدر می‌تواند شما را در پیدا کردن سریعتر مناطق‌های گردشگری و تفریحی همراهی کند، همچنین هزینه‌های رستورانی و خرید را کمتر کند و نکات مهم و قوانین و مقررات دبی را به شما آموزش دهد تا مشکلی برایتان پیش نیاید. وجود راهنما از سردرگمی جلوگیری می‌کند برای مثال اگر شما در صحرا وسیله‌ای را گم کنید دیگر نیاز نیست خود با مردم آنجا ارتباط بگیرید، می‌توانید این کار را به مسئول تور بسپارید و با خیال راحت به گشت و گذارتان برسید. 

معمولا در سفرهایی با تور پیشنهاد می‌دهند که برای کم شدن هزینه‌ی رفت و آمد از خدمات اجاره خودرو استفاده کنید. شما می‌توانید اینجا کلیک کنید تاهزینه ها و مخارج سفر به دبی را ببینید.

مزایای سفر گروهی:

۱ - صرفه جویی در وقت

۲ - کاهش سردرگمی و استرس

۳ - دریافت تمامی خدمات بدون درگیری شخص (بلیط، ویزا، هتل)

۴ - استفاده از نکات و اطلاعات لیدر

سفر انفرادی به دبی

معمولا افرادی سفر انفرادی به دبی را انتخاب می‌کنند که بارها به این شهر سفر کرده‌اند و تمام نکات سفر به دبی را می‌دانند. در صورتی که سفر انفرادی را انتخاب می‌کنید لازم است مراحلی که نام می‌بریم را طی کنید: 

۱-  خریداری بلیط 

۲- گرفتن ویزا 

۳- انتخاب هتل 

در سفر انفرادی این امکان را دارید که خودتان شخصا برنامه روزتان را طراحی کنید و بهتر است که نقشه دبی را به همراه داشته باشید؛ همچنین برای رفت و آمد می‌توانید از خدمات اجاره ماشین در دبی استفاده کنید(در آدرس www.saadatrent.com/emirates و یا عبارت اجاره خودرو سعادت رنت دبی را در گوگل جستجو کنید.) این سرویس به  شما کمک می‌کند تا به راحتی با صرف هزینه‌ی کم در شهر بگردید و بدون معطلی به مقصد مورد نظر برسید؛ همچنین در سفر انفرادی به دبی باید به زبان انگلیسی مسلط باشید تا بتوانید راحت و بی‌دغدغه سفر خوبی را داشته باشید. 

وقتی شما این نوع سفر را انتخاب می‌کنید باید بدانید که خود شما راهنمای خودتان هستید و این کار باعث می‌شود تا شما درگیر قوانین دبی شوید.

مزایا سفر انفرادی:

۱ - انعطاف‌پذیری در سفر

۲ - انتخاب دقیق‌تر بلیط و هتل

۳  - تنوع در انتخاب گردشگری در دبی

 ملزومات سفر به دبی 

در سفر به دبی بهتر است وسیله‌هایی همچون صندل، لباس بلند و خنک برای خانم‌ها و آقایون، مایو، کرم ضد آفتاب، دوربین عکاسی را به همراه داشته باشید. در ادامه به قوانین مهم دبی اشاره می‌کنیم: 

•  کشور امارات قوانین سختگیرانه‌ای در مورد داروهای مخدر دارد. اگر مجبور به استفاده از داروهای کدئین‌دار هستید نباید بدون نسخه پزشک این داروها را با خود به شهر دبی ببرید.

•  از مکان‌های اداری و دولتی مانند ساختمان‌هایی که در اختیار ارتش است، بنادر و فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های پلیس نباید عکس برداری کنید. اگر این مورد از شما مشاهده شود محکوم به حبس در زندان در کشور امارات خواهید شد.

•  در فرودگاه شهر دبی از تبعه‌های ایرانی و چند کشور دیگر اسکن چشم می‌گیرند. اگر بر روی چشمانتان از لنزهای تماسی استفاده می‌کنید بهتر است قبل از آنکه به محل کنترل گذرنامه برسید این لنزها را از چشمتان خارج کنید.

• داشتن پوشش نامناسب در سطح این شهر ممنوع است و بی احترامی به این مورد می‌تواند برای شخص خاطی جریمه به همراه داشته باشد. 

برای سفر به دبی چقدر پول ببریم؟

برای سفر به دبی چقدر پول ببریم؟

هزینه‌ی سفر شما به شهر دبی بستگی به محل اقامت، خرید، رستوران، وسیله‌ی رفت و آمد و تفریحات دارد. در سفر با تور می‌توانید از لیدر خود سوال کنید اما در سفر به صورت انفرادی به طور متوسط یک سفر ارزان به دبی با اقامت در هتل های ارزان قیمت و حداقل هزینه‌ها حدود روزی 120 دلار هزینه خواهد داشت. اگر بخواهید سفری با قیمت متوسط با انتخاب هتل‌های 3 یا 4 ستاره همراه با صرف غذا در فست فود و غذاخوری‌های محلی داشته باشید باید روزی 350 دلار  هزینه پرداخت کنید.

جمع بندی

هر دو مدل سفر به دبی می‌توانید جذاب باشد. با وجود قیمت‌های بالای خدمات دبی، بهتر است به دنبال کم کردن هزینه‌های خود باشید. بعد از انتخاب هتل و رستوران‌های متوسط و عدم خرید، انتخاب سرویس اجاره خودرو در دبی می‌تواند هزینه‌های شما را بسیار کاهش دهد. همانطور که بالاتر اشاره شد پیشنهاد ما شرکت سعادت رنت است. این مجموعه‌ی بزرگ و بین المللی توانسته طی 11 سال فعالیت، رضایت هزاران مشتری را جذب کند. برای کسانی که در دبی قصد استفاده از سرویس کرایه ماشین را دارند، فردی فارسی زبان را استخدام کرده است تا به راحتی با وی ارتباط بگیرید و سفر خود را لذتبخش‌تر کنید. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت سعادت رنت از خدمات و خودروهای موجود با خبر شوید. از نظر هزینه نیز باید بگوییم که به نسبت دیگر شرکت‌ها قیمت مناسب‌تری دارند. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.