چگونه بلیط هواپیما برای سفر به آمریکا رزرو کنیم؟

 آمریکا کشوری است که همواره مهاجران زیادی را از اقصی نقاط جهان، از جمله ایران به خود جذب کرده است. هر نوع سفر به آمریکا اعم از سفر تفریحی، کاری و تحصیلی به ویزا و به تبع تهیه بلیط نیاز دارد. در انتهای این مطلب خواهید دانست که چطور به راحتی و با کم ترین قیمت، بلیط سفر به آمریکا را تهیه کنید.

راهنمای رزرو بلیط هواپیما آمریکا

آمریکا، کشوری با 51 ایالت و جاذبه های طبیعی و توریستی، همواره یکی از مقاصد سفر مردم در سراسر دنیا بوده است. سفر به آمریکا ممکن است با اهداف کاری، تحصیلی یا تفریحی باشد. این سفر بین قاره ای، برای ما ایرانیان  شرایط خاصی دارد. متأسفانه ما نمی توانیم از طریق پرواز مستقیم ایران به آمریکا به این کشور سفر کنیم؛ زیرا چنین پروازی در ایران وجود ندارد. به همین دلیل پروازهای ایران به آمریکا توسط شرکت های هواپیمایی یا همان ایرلاین های خارجی صورت می گیرد و همواره با توقف‌های چند ساعتی در یک یا دو فرودگاه همراه است.

پرواز ایران آمریکا از مبدا کدام شهرهای ایران انجام می شود؟

همانطور که گفتیم پرواز مستقیم ایران به آمریکا وجود ندارد؛ بنابراین هنگام خرید بلیط آمریکا باید به این نکته توجه داشته باشید که پروازهای ایران به آمریکا با توقف در یک یا دو فرودگاه دیگر همراه هستند که اصطلاحا به آن ترانزیت پرواز گفته می شود. ترانزیت به این معنی است که مسافران براساس ایرلاینی که بلیط را از آن تهیه کرده اند، در فرودگاه یک یا دو کشور دیگر توقف کرده و سپس سوار هواپیما با مقصد آمریکا خواهند شد. برای مثال یکی از مسیرهای منتهی به آمریکا، مسیر تهران – استانبول – نیویورک است. همچنین مسیرهای دیگری مانند، مسیر تهران – دوحه – بوستون – نیویورک وجود دارد که مسافران در دو فرودگاه  توقف خواهند داشت. در حال حاضر پروازهای آمریکا از مبدأ شهرهای تهران، شیراز، اصفهان تبریز و مشهد به یکی از ایرلاین های خارجی صورت می گیرد.

ایرلاین های پرواز ایران به آمریکا

هم اکنون ایرانیان می توانند از طریق شرکت های هواپیمای قطر ایرویز، لوفت هانزا، ترکیش، فلای دبی، امارات، آنادولوجت، ایرکانادا، یونایتد ایرلاینز، بریتیش ایرویز و امریکن ایرلاینز به آمریکا سفر کنند.

پیش زمینه سفر به آمریکا

پیش زمینه سفر به آمریکا

اولین و مهم ترین پیش زمینه برای سفر به آمریکا، اخذ ویزا است. دو نوع ویزای مهاجرتی و غیرمهاجرتی برای این کشور وجود دارد. اخذ هر کدام از ‌آن ها نیازمند مهیا کردن شرایط و طی کردن روند مختص به خود است. موضوع مشترک این است که به دلیل نبودن سفارت آمریکا در ایران، جهت تحویل مدارک، انگشت نگاری و مصاحبه باید به یکی از کشورهای همسایه از قبیل دبی، ترکیه و ارمنستان سفر کنید.

قیمت بلیط هواپیما آمریکا

عوامل متعددی از جمله فصل سفر، زمان رزرو، طول اقامت و سطح ایرلاین، نوع کلاس هواپیما و خدماتی که در طول پرواز به مسافران ارائه می شود، بر نرخ بلیط های خارجی تأثیر می گذارند. قیمت بلیط آمریکا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اما به طور کلی به دلیل فاصله زیاد میان ایران و آمریکا، هزینه بلیط هواپیما آمریکا بالاتر از کشورهای خارجی دیگر است. دلیل دیگر گران بودن قیمت بلیط هوایپما ایران به آمریکا نسبت به سایر بلیط های خارجی، نوسان و تفاوت در قیمت ارز دو کشور است. این مورد باعث می شود که قیمت ریالی بلیط هواپیما آمریکا همواره با افزایش همراه باشد.

بلیط هواپیما ایران آمریکا ارزان قیمت

مسلما هزینه های سفر یکی از موارد مورد توجه اکثر افراد است و بخش مهمی از این هزینه ها مربوط به خرید بلیط هواپیما است. در صورتی که قصد سفر به آمریکا با کم ترین هزینه را دارید، بهتر است از تهیه بلیط ارزان قیمت شروع کنید.

مورد بعدی برای کاهش هزینه سفر به آمریکا، تهیه رزرو بلیط رفت و برگشت آمریکاست. این مورد برای سفرهای تفریحی و توریستی بسیار مناسب است؛ زیرا اخذ ویزا را نیز تسریع می بخشد. شما می‌توانید ارزان ترین بلیط رفت و برگشت آمریکا را از طریق سایت های رزرو بلیط پیدا کرده و پس از تطابق با سایر شرایط، آن ها را خریداری کنید.

روش های خرید بلیط هواپیما  آمریکا

چند روش برای تهیه بلیط هواپیما آمریکا وجود دارد. برخی از افراد به دلیل مشغله کاری و کمبود وقت، روش رزرو آنلاین بلیط هواپیما را بیشتر می پسندند.

  • رزرو بلیط هواپیما از طریق سایت شرکت هواپیمایی

  • رزرو بلیط هواپیما از طریق نرم افزارهای رزرو بلیط

  • خرید از طریق سایت رزرو بلیط خارجی

رزرو ارزان ترین بلیط هواپیما آمریکا با فلای تودی

رزرو ارزان ترین بلیط هواپیما آمریکا با فلای تودی

همانطور که گفتیم افراد بسیاری روش رزرو بلیط از طریق سایت و به اصطلاح رزرو آنلاین بلیط را به کار می برند. در این روش باید وارد یکی از سایت های رزرو بلیط مانند سایت رزرو بلیط فلای تودی شوید و سپس با توجه به شرایط، بلیط مناسب خود را خریداری کنید.

سایت فلای تودی یکی از چندین سایت رزرو آنلاین بلیط موجود در اینترنت است که خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می دهد. فقط کافیست وارد سایت شده و پس از ثبت نام  و گذارندن مراحل آسان تهیه بلیط، بلیط مناسب خود را تهیه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.