ساعت پرواز استانبول به تهران از ایرلاین‌های مختلف

حتی اگر درباره شرایط پرواز با ایرلاین‌های مختلف اطلاعات کافی داشته باشید، قطعا در انتخاب ساعت پرواز دچار مشکل می‌شوید. زیرا با وجود شرکت‌های هواپیمایی متنوع، پروازهای این مسیر در ساعت‌های مختلفی صورت می‌گیرند. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را برای انتخاب بهترین ساعت پرواز استانبول به تهران  و پرواز تهران استانبول از ایرلاین‌های مختلف راهنمایی کنیم.

بهترین زمان پرواز برای جلوگیری از تاخیر

زمانی که درباره مشکلات پروازها صحبت می‌کنیم، اولین چیزی که در ذهن مسافران تصور می‌شود، خاموش شدن باتری تلفن همراه و استرس قبل از سفر است. با وجود این مشکلات ممکن است خاطرات بدی از سفر تفریحی یا کاری خود داشته باشید و حتی امکان دارد پرواز خود را به طور کامل از دست دهید. پس بهترین زمان برای انتخاب پرواز استانبول به تهران، ساعات ابتدایی روز است.

بنابراین پرواز در ساعات صبح زود باعث می‌شوند کم‌تر با مشکلاتی مانند تاخیر‌های طولانی مواجه شوید. طبق اطلاعات جمع‌آوری ‌شده از پروازهای مختلف، پروازهایی که بین ساعات ۶ تا ۸ صبح انجام می‌شوند با برنامه‌ریزی دقیق‌تر پیش می‌روند و تاخیر کم‌تری دارند. مدت تاخیر پروازها بعد از این ساعت بیش‌تر می‌شوند. به‌گونه‌ای که در ساعات ۶ تا ۷ بعدازظهر این مدت‌زمان تاخیر به بیش‌ترین مقدار خود می‌رسد.

بهترین ساعت برای پرواز استانبول به تهران

اگر بخواهیم بهترین زمان سفر به استانبول را در نظر بگیریم باید با توجه به ارزان بودن بلیط، طبیعت زیباتر استانبول و ... بهترین زمان را برای سفر انتخاب کنید. قطعا شما هم برای برگشت نیاز به خرید بلیط استانبول به تهران دارید. برای مثال در فصل‌های بهار و تابستان، جاذبه‌های دیدنی استانبول زیباتر به نظر می‌رسند. اما بهترین ساعت برای پرواز در این مسیر چه موقع است؟ با وجود ساعت‌های مختلف پرواز با ایرلاین‌های متفاوت، انتخاب بهترین ساعت پرواز کمک می‌کند سفر بهتری را تجربه کنید. بعضی پروازها در طول روز و برخی در ساعات شب انجام می‌شوند. برای انتخاب بهترین ساعت پرواز استانبول به تهران باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید.

اختلاف ساعت مقصد و خانه شما

اختلاف ساعت مقصد و خانه شما

پیش از انتخاب ساعت پرواز و خرید بلیط موردنظر باید در نظر بگیرید که از فرودگاه تا مقصد نهایی شما چقدر راه است. برای مثال اگر ساعات پایانی شب را برای پرواز انتخاب می‌کنید. احتمالا در ساعت 2 یا 3 صبح باید به سمت خانه خود حرکت کنید. از طرفی خبری از ترافیک‌های تهران نیست و البته برای بعضی افرادی که خودروی شخصی ندارند، رفت‌وآمد در این ساعت‌ها سخت‌تر است. ممکن است شما هم یکی از مسافرینی باشید که از شهرهای دیگر به تهران آمدید و بعد از رسیدن به تهران باید به سمت شهر دیگری راه بیفتید. بنابراین در صورتی که خانه شما در تهران نیست و جایی برای ماندن ندارید، ساعات ابتدایی روز را برای سفر خود انتخاب کنید.

نوع پرواز مستقیم یا غیرمستقیم

در مسیر استانبول به تهران، پروازهای مستقیم و غیرمستقیم انجام می‌شوند. بنابراین هنگام خرید بلیط‌های این مسیر به مستقیم یا غیرمستقیم بودن پرواز توجه کنید. اگر شما از ساکنین تهران هستید، چندان فرقی ندارد که با پرواز مستقیم یا غیرمستقیم به تهران برگردید. زیرا ممکن است ساعت پرواز شما 9 شب باشد و در ساعت 4 صبح به تهران برسید. پس کسانی که ساعت رسیدن به مقصد برایشان اهمیت زیادی دارد باید به این موضوع هم توجه کنند.

ساعت بیولوژیکی بدن

شاید برایتان عجیب به نظر برسد. ولی مهم‌ترین موضوعی که باید برای انتخاب ساعت پرواز استانبول به تهران و خرید بلیط این مسیر در نظر بگیرید، ساعت بیولوژیکی بدنتان است. پس هیچگاه از کسی در این زمینه مشورت نگیرید و خودتان ساعت پرواز را انتخاب کنید. اگر جزء افرادی هستید که می‌توانید در طول پرواز در شب بخوابید و استراحت کنید، پس فرقی ندارد که ساعت پرواز شما تا صبح هم طول بکشد. ولی برای آن دسته از مسافرانی که از سفرهای شبانه رنج می‌برند، پیشنهاد می‌کنیم در روز با پروازهای صبحگاهی به سفر بروند. برای سفرهای خارجی که مسافت‌های طولانی طی می‌شوند، به این نکته دقت زیادی داشته باشید.  

بهترین زمان پرواز برای جلوگیری از بروز حادثه

ابتدا باید از شما بخواهیم که پیش از رفتن به سفر بر ترس خود از بروز حوادث غلبه کنید. زیرا ممکن است هر مسافری در مسیرهای هوایی یا زمینی، دچار مشکل شود و هیچ تضمین 100 درصدی وجود ندارد. ولی برای اطمینان از به وجود نیامدن مشکل در آسیب دیدن موتور یا خم شدن بال‌های هواپیما، پیشنهاد ما انتخاب ساعت پرواز در طول روز است. 

بهترین زمان روز برای پرواز با نوزاد

بهترین زمان روز برای پرواز با نوزاد

برای اینکه به‌عنوان والدین تصمیم بگیرید که چه ساعتی از روز را با کودک خود در هواپیما وقت بگذرانید، کمی سخت به نظر می‌رسد. به‌خصوص برای نوزادان این مسئله دردسرسازتر است. مسیر استانبول به تهران در پروازهای مستقیم تقریبا 3 ساعت و در مسیرهای غیرمستقیم ممکن است یک روز کامل در سفر باشید. پس باید برای این پروازهای خارج از کشور به نوزاد خود و راحتی وی در هواپیما بیش‌تر توجه کنید. از آنجایی که کودکان زیر 7 سال در طول پروازهای شبانه به‌آرامی می‌خوابند، بهترین ساعت پرواز استانبول به تهران همراه با کودک، ساعت‌های پایانی شب است.

بهترین زمان از روز برای پرواز برای ارزان‌ترین پروازها

یکی از عوامل موثر بر قیمت بلیط استانبول به تهران، ساعت پرواز و زمان حرکت است. بنابراین برای پیدا کردن پروازهای ارزان قیمت باید پروازهایی که در طول روز انجام می‌شوند را انتخاب کنید. در واقع اوایل صبح و اواخر عصر بهترین ساعت برای خرید پروازهای ارزان قیمت هستند. البته نمی‌توان به طور قطعی درباره تاثیر ساعت پرواز بر قیمت بلیط ها نظر داد و شما می‌توانید قیمت واقعی آن‌ها را در وب‌سایت اینترنتی علی بابا ببینید. علاوه بر قیمت کم‌تر بلیط ها در این ساعات، آرام‌ترین زمان‌ها برای پرواز محسوب می‌شوند.

بنابراین اگر برای خرید بلیط استانبول به تهران جستجو کرده باشید، ایرلاین‌های مختلفی را می‌بینید که پروازهای خود را در ساعات متفاوتی به فروش می‌رسانند. برای مثال در این مسیر، پروازها در ساعت 10:55، 12 ظهر، 13:30، 19، 23 و ... هستند. یعنی شما در هر ساعتی می‌توانید از مبدا تعیین شده، با هواپیما پرواز کنید. پس برای انتخاب بهترین ساعت پرواز استانبول به تهران می‌توانید از نکات گفته شده در این مطلب کمک بگیرید و رزرو کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.