خرید عسل طبیعی از عسلو!

 عسل طبیعی علاوه بر خواص تغدیه ای، خواص دارویی بی نظیری دارد که در ادیان مختلف نیز به آن اشاره شده است. برای خرید عسل طبیعی می توانید از فروشگاه اینترنتی عسلو Asalo استفاده کنید!

نکات مهم خرید عسل طبیعی

در خرید عسل طبیعی باید به مواردی دقت کنید تا از تولید کننده آن اطمینان کامل حاصل کنید. عسل طبیعی باید بدون هیچگونه افزودنی باشد و اگر آن را از زنبوردار تهیه می کنید، حتما برگه آزمایش مخصوص به هر محصول را مطالعه کنید.

عسل هایی که رنگ تیره تر دارند، طعم آن ها قوی تر بوده و عسل هایی که رنگ زرد تری دارند، دارای شیرینی ملایم تری هستند!

عسل طبیعی وابسته به نوع گیاه که زنبور از شهد آن تغدیه کرده است بین دو هفته الی 2 سال شکرک می زند، اما این بدین معنی نیست که هر عسلی که شکرک بزند عسل طبیعی است!

خواص عسل

عسل دارای آنتی اکسیدان، کلسیم، قند طبیعی است که مزایای زیادی را دارا می باشد، تقویت سیستم ایمنی بدن، فواید عسل برای پوست و سیستم گوارشی و صد ها خواص دیگر این خوراکی بی نظیر، آن را به بهترین و محبوب ترین خوراکی شیرین تبدیل کرده است!

از دیگر خواص عسل طبیعی می توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • کمک به رفع یبوست

  • کاهش استرس و اضطراب

  • کاهش چربی خون

  • کمک به کاهش وزن

  • تسکین درد گلو و سرفه

  • کمک به خواب بهتر و عمیق‌تر

  • و...

درمان یبوست با عسل

خوردن شیر و عسل روزی دو لیوان علاوه‌بر خواص فوق‌ العاده‌ای که دارد، می تواند برای رفع یبوست هم بسیار نافع است و خوردن یک قاشق مرباخوری یا غذاخوری عسل هم بعد از هر وعده غذا برای جلوگیری از یبوست بسیار مؤثر است.

سرکه سیب و عسل برای یبوست یکی از ترکیباتی می باشد که می تواند در درمان یبوست و پیشگیری و درمان عوارض آن بسیار مفید واقع گردد.

کاهش استرس و اضطراب با عسل

از خواص عمومی عسل های طبیعی ایجاد حس آرامش و رفع استرس است. عسل ماده ای آرامبخش و نشاط آور است که مصرف آن باعث ترشح هورمون سروتونین (هورمون شادی) در بدن می گردد و ترکیباتی مانند کامپفرول و کوئرستین در آن می تواند در بهبود افسردگی های کوتاه مدت موثر باشد.

کاهش چربی خون با عسل

تری گلیسیرید یک نوع چربی است که در خون قرار دارد، وجود مقدار زیادی از این چربی در بدن می تواند به اعضای بدن به خصوص قلب آسیب بزند. در این میان مصرف مداوم و منظم عسل می تواند با این چربی مبارزه کند و میزان آن را در عروق خونی کنترل کند تا به قلب آسیبی وارد نشود.

کاهش وزن با عسل

عسل و دارچین، بهترین و بی نظیرترین ترکیب کاهش وزن می باشد! برای کاهش وزن بایستی این معجون را در وعده صبحانه با مالیدن عسل و دارچین به عنوان مربا بر روی نان استفاده کرد چرا که این خوراکی موجب تامین انرژی کافی فرد در طی روز میگردد و فرد احساس گرسنگی و کمبود انرژی پیدا نمیکند و احساس ضعف و نیاز به غذا در وی ایجاد نمی شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله " بهترین زمان خوردن عسل و دارچین " را مطالعه کنید!

تسکین درد گلو و سرفه با عسل

غرغره عسل، درد گلو را کاهش داده و به بدن در دفع هر چه سریعتر سرماخوردگی کمک می نماید. یک قاشق غذاخوری برگ تمشک یا آب لیمو تازه را با دو فنجان آب گرم مخلوط نمایید. سپس یک قاشق غذاخوری عسل را به آن افزوده و اجازه دهید مخلوط در دمای اتاق خنک شود. در ادامه کافیست معجون به دست آمده را غرغره کنید تا از گلودرد خلاص شوید.

خواب راحت با مصرف عسل

سروتونین یک ماده شیمیایی است که با استفاده از تریپتوفان در مغز ما ساخته می شود و به مغز پیغام می دهد که وقت خواب است، و همچنین بدن را ریلکس و برای خواب آماده می کند. در واقع عسل خواب آور است چون تریپتوفان دارد. شما می توانید با مصرف شبانه یک لیوان شیر و عسل، خوابی راحت را تجربه کنید!

انواع محصولات فروشگاه عسلو

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی عسلو، از عسل های طبیعی مخلوط چهل گیاه و کوهستان، عسل چهل گیاه، عسل کوهستان (گون)، گرده گل و... استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی عسلو فعالیت خود را از سال 1402 در زمینه فروش اینترنتی عسل آغاز کرده است و تا به امروز توانسته است پاسخ اعتماد مشتریان خود را به بهترین شکل دهد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.