خرید سرویس خواب مدرن از بلسینو

 محصولات بلسینو با تلفیقی از هنر طراحان خلاق، بهره‌گیری از دانش و تکنولوژی روز، استفاده از مواد اولیه باکیفیت خلق‌شده تا کودکان و نوجوانان بتوانند در قلمرو امن خود رشد کنند، بیاموزند و رؤیاهای خیال‌انگیزشان را بسازند.

مزایای سرویس خواب بلسینو

خواب مناسب و کافی یکی از بخش‌های مهم زندگی همه ماست چرا که بسیاری از جنبه‌های سلامتی ما به خواب مناسب بستگی دارد. به همین دلیل انتخاب یک سرویس خواب مناسب و باکیفیت بسیار حائز اهمیت است تا بتواند خواب راحتی را برای ما فراهم کند. همچنین در کنار کیفیت بالا و کاربرد مناسب لازم است تا در انتخاب مدل و طرح سرویس خواب نیز دقت لازم را انجام بدهیم تا بتوانیم از هماهنگی اجزای اتاق خوابمان با یک دیگر لذت ببریم.

اولین چیزی که در یک اتاق خواب نظر ما را به خود جلب می‌کند سرویس خواب است. یک سرویس خواب کامل می‌تواند شامل مواردی نظیر تخت خواب، پاتختی، دراور، میز آرایش، کمد، کتابخانه، میز تحریر یا کامپیوتر و صندلی و همچنین آینه قدی باشد. بسته به رده سنی اِلمان‌های مورد نیاز سرویس خواب دستخوش تغییر می‌‌شوند.

 از بهترین نوع سرویس خواب می‌توان به سرویس خواب چوبی اشاره کرد. سرویس خواب چوبی از نظر دوام و تنوع در طراحی نسبت به سایر مواد اولیه بیشتر پیشنهاد می‌شود. بلسینو با ارائه بهترین کیفیت و طراحی‌های منحصر به فرد در تلاش است تا در این راستا قدم برداشته و با تولیدات خود بازار محصولات چوبی را دچار تغییر و تحول کند.

مهم‌ترین مأموریت خانواده بلسینو طراحی محصولاتی منحصربه‌فرد، جذاب و کاربردی است تا شما بتوانید ضمن لذت بردن از زیبایی منزلتان از فضای اتاق‌خواب کودک مفید استفاده کنید.

بعد از کیفیت برای همه ما خاص بودن هم مهم است، به همین خاطر بهترین طرح های ممکن با بالاترین کیفیت را به شما عرضه نمودیم، در طرح های سرویس خواب نوزاد ما از دنیای کودکانه ای که فرزندان ما دارند استفاده کردیم و از ایده های کودکانه برای طراحی سرویس خواب نوزادی استفاده کردیم.

تمرکز اصلی تیم بلسینو، طراحی محصولاتی است که برای کودکان مهیج، دوست‌داشتنی و ایمن باشد تا آن‌ها بتوانند با خیالی آسوده دوران خوش کودکی را سپری و از خاطراتی شیرین لذت ببرند.

چراکه اتاق‌خوابی با طراحی منحصربه‌فرد و خیال‌انگیز که در آن امنیت وجود دارد، نظم بخشیدن به آن آسان است و همین‌طور خوابی خوش همراه دارد موجب می‌شود، کودکان و نوجوانان آن را منطقه مهیج و پناهگاه امن خود بدانند و خاطراتشان را رقم بزنند و مهم‌تر اینکه استقلال و تصمیم‌گیری بیاموزند.

سرویس خواب های نوجوان و بزرگسال در سبک های کلاسیک و نئو کلاسیک و مدرن علاوه بر کیفیت همان خاص بودن را رعایت کردیم .

رنگ سرویس خواب‎‌های بلسینو پلی‌اورتان بوده که از ویژگی‌های مثبتی از جمله پوشش‌دهی بهتر، ضد حساسیت بودن، دوام و کیفیت بالا برخوردار است. این رنگ به راحتی تمیز می‌شود و به آب مقاومت خوبی نشان می‌دهد.

بلسینو از شرکت‌های تولید سرویس خواب چوبی در ایران است که با بهره‌گیری از علم روز دنیا و مواد اولیه باکیفیت به تولید محصولات خود می‌پردازد. موردی که در طی این سال‌ها باعث حفظ محبوبیت بلسینو شده حفظ کیفیت بالا، ارائه خدمات گوناگون و طراحی‌های خاص این برند است. خدمات بلسینو از مرحله انتخاب کالا آغاز شده و تا سال‌ها پس از خرید ادامه دارد. بلسینو با ارائه ۱۸ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش پنج ساله در تلاش است تا به بهترین شکل در کنار مخاطبین خود باشد. همچنین اهمیت بالای محیط زیست برای این برند، بر خلاف اینکه کالای اصلی بلسینو از چوب تهیه می‌شود، می‌تواند مهر تایید و اعتمادی بر انتخاب این برند باشد.

محصولات بلسینو از بهترین مواد اولیه و توسط ماهرترین کارشناسان و بهترین ماشین‌آلات صنعتی تولید می‌شوند تا بتوانند ضمانتی بر کیفیت بالای محصولات باشند. این موارد باعث می‌شوند تا بلسینو برندی خاص و لوکس به حساب آمده و در رده A+ قرار بگیرد. 

به نقل از آقای رضا سلامتی مدیر بازاریابی و فروش بلسینو : "با کشف این بینش در کودکان که مهم‌ترین و باارزش‌ترین دارایی پدر و مادرها هستند، بلسینو موفق شده دنیایی بسازد که در آن محصولاتی دوست‌داشتنی و خیال‌انگیز خلق کند، تا همراه سفر کودکی دلبند شما، به سرزمین رؤیاهایش باشد."

سرویس خواب از کجا بخریم؟

در پاسخ به این سوال که سرویس خواب از کجا بخریم؟ باید بگوییم جواب شما یک کلمه است و آن هم بلسینو ست.

سرویس خواب نوجوان از کجا بخریم؟

اگر برای شما سوال پیش آمده که سرویس خواب نوجوان از کجا بخرم؟ اصلا سرویس خواب نوجوان بخرم یا بزرگسال؟! باید بگوییم چیزی که در مورد نوجوانان وجود دارد این است که ممکن است بخواهند بزرگسال به نظر برسند، اما اغلب آنها هنوز نمی­خواهند چیزهایی که از دوران کودکی دوست داشتند را کاملا کنار بگذارند. برای این سنین، قدری انتخاب چه برای آنها و چه والدین سخت است.

 یکی از چیزهای مورد علاقه آنها سرویس خواب نوجوان است. اینجا درست زمانی است که شما باید تعادلی بین شیک و مد روز بودن یا عجیب و غریب و سرگرم کننده بودن پیدا کنید. خوشبختانه در بلسینو گزینه­ های زیادی وجود دارد که مورد پسند شما و نوجوان­‌تان باشد. شما از سراسر ایران می­توانید به سایت بلسینو مراجعه و یا به یکی از شعب ما مراجعه و یک سرویس خواب مناسب برای نوجوان­تان انتخاب کنید. 

برند بلسینو در تهران دارای 5 شعبه است که از شمالی­‌ترین نقطه که زعفرانیه تهران باشد تا جنوبی­ ترین آن، بازار مبل خلیج فارس ادامه دارد. بلسینو را در تهران در این نقاط می­توانید پیدا کنید: زعفرانیه، اندرزگو، پاسداران، ایران مال، بازار مبل خلیج فارس .

برای پیدا کردن لوکیشن و شماره تلفن شعب تهران و شهرستان ها به صفحه شعب بلسینو مراجعه کنید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.