آمار سفر تابستانی در ایران

برای سفر تابستان برنامه‌ریزی کرده‌اید؟ به کدام نقطه از ایران سفرمی کنید؟ به پایتخت می‌روید یا در جاده‌های شمال رانندگی می‌کنید؟ راستی به شهر کویری سمنان نیز می‌روید؟ راستی کوله‌بارتان را محکم روی دوش‌تان بگذارید. این بار سفر به آمل و سفر به تهران را شروع کنیم، بعد از آن به سمنان می‌رویم. البته قبل از شروع سفر نقشه مسیر جاده تهران و آمل را ترسیم می‌کنیم. آماده‌اید؟

سرسبزترین شهر مازندران

سفر به آمل را از جاده پرپیچ‌وخم هراز شروع می‌کنیم. در میان درختان سرسبز جاده به ایستادید، دریاچه تار را ببینید. دریاچه تار در بین رشته‌کوه‌ها سر از آب درآورده است، در دریاچه قایق‌سواری کنید. برای ماهیگیری از این دریاچه حتما مجوز بگیرید. سفر به آمل را در جاده هراز ادامه دهید. شب را در روستای نوا کمپ زنید، طلوع آفتاب را از دشت لاله‌های نوا ببینید. بعد از چند کیلومتر به آمل می‌رسید، در سفر به آمل به کجاها می‌روید؟ هتل را در آمل رزرو کرده‌اید؟

بهترین هتل‌های آمل

در ادامه بهترین هتل آمل را به شما معرفی می‌کنم. در سفر به آمل تصمیم دارید کدام هتل را رزرو کنید؟

_ هتل المپیک آمل

_هتل نیلوفر آمل

_ هتل شهر

دیدن مه غلیظ آمل

دیدن مه غلیظ آمل

در روز اول سفر به جنگل البستان بروید، این جنگل در مه غرق شده است، در جنگل صدای اسب‌های را می‌شنوید که آزادانه در دشت این جنگل می‌دوند. در سفر به آمل بالای پل دوازده چشمه به ایستید. منظره شهر را در از دور ببیند. در روز دوم به آبشار برجی کلا در روستا برجی کلا بروید. در روستابرجی چهار آبشار از دل کوه به پایین می‌آید، در حوض بزرگی می‌ریزد. مسیر روستا تا آبشار برجی کلا حدودا دو ساعت پیاده‌روی است. در روز سوم سفر به کجا می‌روید؟

مقصد بعدی سفر تهران؟

نقشه مسیر آمل به تهران را از جاده هراز نشان می‌دهد؟ پس شانس دوباره سفر در جاده هراز پیدا کرده‌ایم. سه ساعت بعد از اینکه از جاده هراز گذر کردید در ترافیک سنگین تهران متوقف می‌شوید. بعد از سفر جاده‌ای حتما خسته‌اید، به هتل بروید. آماده‌اید در سفر به تهران در کوچه‌های این شهر قدم بزنیم؟

رستوان های خوشمزه تهران

در رستوران‌های تهران علاوه بر غذاهای بومی تهران، در منو رستوران غذا شهرهای دیگر را می‌بیند. پس در واقع در سفر به تهران به شهر‌های دیگر سفر کرده‌اید، طعم غذاهای خوشمزه آن شهر را چشیده‌اید. در ادامه لیست رستوران‌های تهران را به شما معرفی می‌کنم:

_ رستوران هانی

مجموعه رستوران‌های هانی کباب‌های معروف و خوشمزه‌ای دارد. این رستوران در تهران شعب زیادی دارد، در سفر به تهران دنبال شعبه نزدیک به هتل خودتان را بگیرید. علاوه بر کباب‌های خوشمزه این رستوران سالاد بارهای معروفی دارد. همچنین برخی از شعب رستوران هانی سلف‌سرویس است که میز غذا را باسلیقه خودتان بچینید.

_ رستوران البرز

طعم چلوکباب‌های رستوران البرز با رستوران‌های دیگر متفاوت است. سر آشپزان این رستوران، چلوکباب را با روش‌های قدیم درست می‌کنند. همچنین رستوران البرز در مرکز شهر قرار دارد، به ایستگاه مترو سهروردی نزدیک است.

_ رستوران میخوش

رستوران میخوش یکی از رستوران‌های ایتالیایی تهران است که علاوه بر غذا ایتالیایی فست وفو را در منو می‌بینید. در سفر به تهران یک‌بار به این رستوران که بیاید حتما در روزهای دیگر دوباره سری به این رستوران می‌زنید.

برگر زغالی

_ برگرزغالی

رستوران برگرزغالی روز‌ها از ساعت 11 صبح میز‌ها را آماده خدمت‌رسانی به مشتریان می‌کنند. این رستوران همان‌طور که از اسمش پیدا است، به‌صورت تخصصی برگر‌های با طعم خوشمزه طبخ می‌کنند. خیالتان از لحاظ کیفیت راحت باشد، سر آشپزان برگر‌های خوشمزه‌ای را با مواد اولیه باکیفیت تهیه می‌کنند.

کویرنوردی در سمنان

از سفر به تهران لذت بردید؟ پس خودتان را برای کویرنوردی در کویر ریگ جن سمنان آماده کنید. سمنان در فاصله 227 کیلومتری تهران قرار دارد. بهترین مسیر برای سفر به سمنان بزرگراه امام رضا است، از این بزرگراه به شریف‌آباد، ایوانکی، گرمسار پایان به سمنان برسید. سمنان شهر کویر ریگ وجن و جنگل‌های سرسبز شمال این شهر است. به نظر شما در آخرین مقصد سفر به بازار برویم یا در کویر ریگ جن کویرنوردی کنیم؟ پس در ادامه در بازارهای سمنان خرید می‌کنیم.

_ بازار بزرگ سمنان

خرید سوغاتی را که فراموش نکرده‌اید؟ بازار بزرگ سمنان گزینه مناسبی برای خرید سوغاتی سمنان و دیدن صنایع‌دستی این شهر است. قدمت این بازار به دوره قاجار برمی‌گردد، بعد از ورود به‌ای بازار متحیر معماری اصیل و سقف گنبدی‌شکل بازار بزرگ سمنان می‌شوید.

_ مرکز خرید ارگ بردیا

این مرکز خرید در خیابان طالقانی سمنان قرار دارد. در این مرکز به برند‌های مختلف پوشاک، اسباب‌بازی و زیورآلات را با قیمت مناسب می‌بینید. در سفر به سمنان بعد از خرید از مرکز خرید ارگ بردیا به طبقه بالا بروید، طعم خوشمزه غذا بومی سمنان را در این رستوران امتحان کنید.

_ برج تفریحی

برج تفریحی سمنان فقط یک برج خرید نیست. در این برج کنار خرید به شهربازی بروید، خرید را با طعم هیجان تجربه کنید. کافی‌شاپ این برج با منو نوشیدنی‌های سردوگرم در طبقه دوم قرار دارد.

نقطه پایانی سفر

تجربه سفر به آمل و سفر به تهران چطور بود؟ نظرتان درباره کویرنوردی در سفر به سمنان چیست؟ در سمنان سفر تابستانه تمام می‌شود؛ در واقع سمنان نقطه پایانی سفر است. سفر بعدی به کدام نقطه از ایران است؟ قبل از سفر رزرو هتل و بلیط را از علی‌بابا انجام دهید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.